Nobody's point of view
Když Zayn zavřel dveře pomocí Lucyiných zad, bolestně vzlykla. Ale neozvala se. Jen si užívala Zaynovy rty přilepené na jejím krku.
Z oka jí ukápla slza, když Zayn tvrdě skousl její citlivou pokožku na krku. Mohla tušit, že tam zítra bude mít cucfleky, ale bylo jí to jedno. Právě teď ji zajímal jen on. Jeho pohyby a činy.
„Zayne!" zalapala po dechu, když jmenovaná osoba stiskla její pozadí.
Lucy upevnila stisk na jeho krku, když se odtáhl od dveří a své kroky směřoval do prostoru místnosti. Udělal tři mohutné kroky vpravo a doslova odhodil Lucy na kus nábytku, na kterém ji připravil o její nevinnost.
Zayn se sklonil ke své malé berušce, která se na následující akt velmi těšila, a začal z ní pomalu stahovat poslední kousek jejího oblečení - šaty. Posunul ruku pod Lucyiny záda, která se v nich prohýbala, aby mu dala lepší přístup k jejím zádům, a nahmatal zapínání jejich šatů. Až mučivě pomalým tempem rozepínal zip od těch úžasných šatů, které zahalovaly její pohublé tělo.
Oproti tomu, jak pomalu rozepínal zip, se neuvěřitelnou rychlostí dokázal zbavit brunetčiných šatů. Čekal, že se zakryje a začne se stydět, ale to se mýlil.
Lucy přišlo strašně nefér, že ona je tu před ním nahá a on je oblečený. Proto mu začala rozepínat knoflíčky na jeho košili. Kvůli jejímu stavu se jí to ale vůbec nedařilo, proto se pokusila s košilí trhnout a tím se zbavit práce. Bohužel se jí to nepovede. Chlapec sklánějící se nad ní se jen zasmál nad jejím zoufalstvím a pomohl jí s košilí.
Lucy upřeně hleděla na jeho potetované tělo. Prsty jemně obkreslovala vytetovaná křídla, která byly na nejvyšší části hrudníku (Nevěděla jsem jak to napsat, ale snad mě chápete). Svůj pohled upřela na vytetovaný obtisky rtů, který se nacházel těsně pod křídly.
Lucy políbila Zaynovo červené tetování -rty-, což černovláska rozptýlilo a toho brunetka okamžitě využila.
Zayn se ani nenadál a už ležel na zádech a Lucy na něm obkročmo seděla.
„Od teď to bude podle mých pravidel," rozhodla. Zayn se zasmál nad jejím rozhodnutím. Bylo mu to jedno, vlastně mu tím ukáže, jak moc mu je oddaná.
Zayn nechal ruce ležet vedle své hlavy, kam je brunetka sedící na jeho ztvrdlém rozkroku položila.
Lucy se sklonila k jeho hrudi, na kterou kladla nespočet drobných polibků. Když se dostala k jeho bradavce, tak ji pomalu obkroužila jazykem a následně po ní pomalu přejela jejími drobnými prsty. To samé zopakovala i na jeho druhé bradavce.
Zayn se mohl zbláznit z jejich motýlích polibků. Tam, kam jeho beruška položila svoje rty, mu začala hořet pokožka. Celé to ale dokonale završila, když se dotkla jeho bradavek. Její jemné, pomalé ale při tom i mučivě pohyby ho přiváděly k šílenství.
Když se od něj odtáhla, myslel si, že skončila, ona se však připravovala na to nejlepší.
Když svými polibky dorazila až k lemu jeho kalhot, jednoduše je z něj strhla. Naprosto ignorujíc fakt, že knoflík od riflí odletěl neznámo kam. S boxerkami si také nedělala žádnou hlavu a prostě je z černovláska strhla, až se lek.
Lucy se na tváři objevil nebezpečný úšklebek-takový, jaký měl na obličeji vždy její majitel -,když uviděla Zaynův penis, který stál již v pozoru.
Obmotala okolo jeho penisu své drobné prstíky, a začala jimi pohybovat nahoru a dolů.
„Pojď rovnou na TO!" vykřikl Zayn, když Lucy olízla špičku jeho penisu.
ČTEŠ
Hopeless
FanfictionOn- Má vše. Všichni dělají co jim řekne. No, pořád není šťastný. Ona- Nemá nic. Teď už dokonce ani vlastní vůli. Její otec jí prodal. Nemá jinou možnost než se s tím srovnat a poslouchat, co jí on diktuje. Teen Fiction #1 2014-? Korektorka: (Dříve...