Prolog

23.7K 677 44
                                    

„Jsi ubohá nicka, která v životě nic nedokázala. Pořád jen fňukáš! Nic nikdy nedokážeš! Jen všem pořád překážíš!" Jeho slova mě bolela, ale nejspíš měl pravdu. Co jsem za celý svůj život dokázala? Nic. A co dokážu?

„Myslíš si, že tě lituju??" Řekl a pozvedl své hnědé, husté obočí. Zuřivě kolem sebe házel rukama. Šel z něj celkem strach.

„Ne nelituju! Ty nejsi jediná, která si toho v životě dost prožila!! Jsi jen obyčejná kurva, která zamořuje svět a otravuje můj život!" Křičel a vyčítavě se na mě díval. Byl naštvaný. Já s jeho životem nechtěla mít nikdy nic společného, byla jsem sem násilně zavlečena.

Jak si může dovolit srovnávat můj život s jeho?! On si žil úžasný život. Na co ukázal, to měl. Jeho otec mu dal vše. Ano, neměl matku, ale kromě ní měl vše. A já? Já neměla nic. Jen otce, který pravidelně bil mě i mojí matku, kterou později zabil. Vyrůstala jsem v krutém a nemilosrdném světě. A ještě si mě dovoluje nazvat kurvou?!

„Jak si dovoluješ srovnávat tvůj život s mým?! Ty jsi měl vše! Úplně všechno!" Křičela jsem a z očí se mi draly slzy. Nejspíš jsem to neměla dělat. Jeho oči začaly tmavnout, to se stávalo vždycky, když se naštval a já to potom schytala.

„Jak se opovažuješ se mnou takhle mluvit?!" Zakřičel a já věděla, že mu dochází nervy. Nejspíš bych ho neměla provokovat, no ale já mu řeknu pravdu, kterou si on nikdy nepřipouští.

„Jsi ubohý bastard, který si myslí, že může mít všechno! Víš, co je tvůj problém?! Ty už všechno máš! A to co nemáš, dostaneš! O to se vždy postará tvůj milovaný otec! Jsi ubožák! Slyšíš!! Jsi ubožák!" Vykřičela jsem mu do obličeje a potůčky slz mi stékaly z očí.

Čekala jsem, že mě zbije, rozkřičí se po mně, ba i hůř, zabije mě. Ale on jen stál a tupě zíral před sebe.

Z toho, že nic neříká, mi naháněl ještě větší strach, než kdyby po mně křičel.

-------------------------------

Ahoj

Tak tady je moje nová povídka. Doufám, že vás prolog zaujal a budete číst dál.

UPOZORNĚNÍ: Tato povídka obsahuje nadávky, násilí a sexualní scény. Pokud to nemáte rádi, radím to nečíst.

Povahy postav jsou vymyšlené. Vše co se v příběhu děje je z mé hlavy, osoby napsané v obsazení nic takového nezažily.

I Love You

Lucy :*

HopelessKde žijí příběhy. Začni objevovat