9. „Šikovná Lucy."

8.7K 486 20
                                    

PŘEČTĚTE SI POZNÁMKU 

„Prosím tohle ne.“ Prosila jsem.

„Ale jo. Třeba se z toho i poučíš.“ Řekl a vtáhl mě do svého pokoje.

Sedl si na postel a naznačil mi, abych šla za ním. Já se velmi pomalu rozešla jeho směrem. „Pohni si!“ Křikl. Přidala jsem do kroku a zastavila jsem se před postelí.

„Klekni si!“ Jak řekl, tak jsem i udělala. Zhluboka jsem se nadechla a snažila jsem se zahnat slzy, které se draly na povrch.

„Ty opravdu nevíš, co po tobě chci?!“ Zeptal se s pozdviženým obočím. Záporně jsem zakroutila hlavou.

„Protože jsi to nikdy nedělala, budu na tebe mírný.“ Pronesl s povzdechem. „Vyhoň mi ho.“ Řekl klidně, jako by to nic neznamenalo.

Vyděšeně jsem se na něj dívala. Popravdě vůbec si nejsem jistá, co po mě chce, ani co mám dělat. To prostě nejde!

„Dělej! Jestli chceš tu blbou fotku dostat zpátky, tak začni!“ Zhluboka jsem se nadechla a svoje ruce jsem přesunula na pásek od jeho riflí. Nešel mi rozdělat, ale nakonec se mi to podařilo. Potom jsem rozepla knoflík a zip. Chytila jsem lem riflí a táhla je dolů, Zayn mi s tím trochu pomohl. Už měl rifle až u kotníků. Podívala jsem se na něj a doufala, že se nade mnou slituje.

Chytil mi ruku a položil si jí na svůj rozkrok, naštěstí měl ještě boxerky. Násilím mi přitlačil roku na jeho přirození a přes boxerky po něm jezdil. Cítila jsem, jak se mi pod rukou zvětšuje. Na sucho jsem polkla. Tohle nezvládnu.

Oddělal svojí ruku z té mojí. Podívala jsem se na něj, on mě pobídl pohledem, ať mu stáhnu boxerky. Pomalu jsem chytila jejich lem a začala je táhnout dolů. To, co jsem uviděla, mi vyrazilo dech. Jeho přirození se narovnalo. V životě jsem neviděla nahého muže a tohle byl pro mě šok. Přerývavě jsem dýchala a bojovala s pocitem, že tu omdlím.

Pohled jsem zvedla od jeho přirození k jeho obličeji, pohrával mu tam neposedný úšklebek. Určitě si užíval mojí nervozitu. Nevěděla jsem co dělat.

„Začni.“ Procedil skrz zuby.

Pomalu jsem položila ruku na jeho přirození. Přejela jsem palcem po špičce. Pak jsem začala pomalu pohybovat rukou nahoru dolů. Cítila jsem, jak mi jeho přirození 'roste' pod rukama.

Nebyla jsem si jistá, jestli to dělám dobře. Pochvíli mi však přišla odpověď v podobě Zaynových vzdechů.

Musela jsem vypadat strašně soustředěně, protože jsem i byla. Měla jsem strašný strach, že něco udělám špatně. Můj tep byl zrychlený, stejně jako můj dech. Nemůžu uvěřit tomu, co se tu teď děje.

„Kurva!“ Vykřikl Zayn a zaklonil hlavu. „Přidej!“ Křikl a já začala rukou pohybovat rychleji. Zayn vzdychal strašně nahlas. Jeho dech byl zrychlený a nepravidelný. Zřejmě si to užíval, ale já to chtěla mít co nejdřív za sebou.

„Jo…“ Zayn se povalil na postel a dál vzdychal jako o život. „Sakra. Lucy….“ Když vykřikl mé jméno, moje tváře zčervenaly ještě víc než do teď.

Ještě jsem zrychlila. Ucítila jsem, jak mu v jeho přirození začalo škubat a potom vystříkla bílá tekutina. Pořád jsem pohybovala rukou nahoru a dolů a z jeho přirození pořád vytékala bílá tekutina.

Cítila jsem, jak se Zayn celý napnul a zhluboka oddechoval.

Oddělala jsem ruku z jeho přirození a nevěděla jsem, co dál dělat. Zayn naposledy zhluboka vydechl a posadil se. Na obličeji mu pohrával spokojený úšklebek.

HopelessKde žijí příběhy. Začni objevovat