Světlo proudící do mého pokoje mě probudilo ze sladkého spánku. Pomalu jsem rozevřela víčka a zvykala si na světlo. Co se to včera stalo? Proběhlo mi hlavou. Šla jsem se napít. Zastavil mě Zayn. Pak byl na mě hodný. Nebylo to jeho hodné dvojče? No, to asi ne. Nejspíš to byl jen sen. Pěkný sen. Kéž by to byla realita, ale asi není.
Zvedla jsem se z postele a šla si umýt obličej. Pustila jsem studenou vodu a pomalu si s ní postříkala obličej. To mě vždy dokáže probrat. Prohlížela jsem si svůj odraz v zrcadle. Najednou jsem na svém krku uviděla velký cucflek!! To jsem tam včera neměla! Takže to sen nebyl. Zase se nenávist k němu vrací. Jak jsem se u něj mohla včera cítit v bezpečí. Takový cucflek! Pomalu jsem si prsty přešla po poraněném místě. Cukla jsem ihned rukou, protože to strašně bolelo. Musel mi ho udělat, když jsem spala.
Vešla jsemdo mého pokoje a šla se převléct. Vzala jsem si černé legíny a červené tílko. Vlasy jsem si pročesala hřebenem.
Pomalu jsem otevřela dveře od pokoje a namířila si to do kuchyně. Už mám opravdu hlad.
Osoba, kterou jsem uviděla v obývacím pokoji, mě velmi překvapila. Co tu dělá?
„Co tu děláš?“ Vyštěkla jsem na něj. Zhluboka se nadechl a postavil se.
„Nemluv se mnou tímhle tónem!“ Rozkřikl se nevrle a udělal pár kroků směrem ke mně. Okamžitě jsem ustoupila dozadu. Rozhodně netoužím po tom být v jeho blízkosti.
Hnusí se mi jeho povaha. Jeho styl mluvy. Pohled jakým se na mě neustále dívá. Je tak chtivý…
„A proč bych neměla?!“ Vyjela jsem po něm velmi nevrlým tónem. Což jsem asi neměla dělat. Harry mě přišpendlil ke zdi a já se nemohla hnout. Chytil mé ruce a držel mi je nad hlavou, pomocí své pravé ruky. Druhou ruky mi položil na bok, do kterého později zaryl své nehty.
Pokaždé, když jsem se pohnula, tak jsem se otřela o jeho rozkrok. Na což on reagoval tak, že si kousal do spodního rtu. Jeho zelené smaragdy mě bedlivě pozorovaly. Čekal na to, až ho začnu prosit, aby mě pustil a neubližoval mi, ale já byla pevně rozhodnutá, že se nerozbrečím a nebudu ho o nic prosit. Teď budu ta silná já! Nenechám si od něj srát na hlavu. Aspoň od něj ne. K Zaynovy bych si to nikdy nedovolila, ale Harry je někdo jiný než Zayn. On mi totiž nemůže ublížit. Obrazně řečeno. Zayn by mu to přece nedovolil.
„Pusť mě!!“ Vykřikla jsem dost nahlas a doufala, že mě Zayn slyšel.
„Nezlob mě!“ Zasyčel mi u ucha a přitiskl se ke mně ještě víc.
„Proč bych neměla?!“ Snažila jsem se odtlačit jeho ruku, ale bylo to marné. Měl mnohem větší sílu než já.
„Protože jsme tu jen my dva! Zayn je pryč a já tě mám hlídat!“ Zašeptal mi do ucha a skousl mi ušní lalůček.
Když mi to oznámil, zasekl se mi dech v hrdle. Jak mě tu Zayn mohl nechat s tímhle… s tímhle úchylem?! Vždyť mě může znásilnit, ublížit mi. Bože pomoct!!
Okamžitě jsem přišla o všechnu sebejistotu. Bála jsem se. Nemá mě, kdo chránit.
„C-co že?!“ Zašeptala jsem. Můj hlas bych tichý. Bylo z něj jasně slyšet, že mám strach. Určitě mi to viděl i v očích.
„Copak?! Máš snad strach? Už nejsi tak odvážná jako předtím! Jak to?!“ Křičel a mně se pomalu draly slzy do očí. Bylo vidět, že si tuhle situaci užívá.
Prosím, ať mě nechá být.
„Ale já tě chápu.“ Řekl milým hlasem a pohladil mě po tváři. „Být tebou, tak mám taky strach.“ Pokračoval.
Najednou spojil naše rty. Líbal drsně a chtivě, ale já jsem nespolupracovala. Snažila jsem se dostat z jeho sevření. Bohužel se mi to nevedlo.
Jazykem přejel po mém spodním rtu, čímž mě žádal o vstup. Já jsem v odpovědi semkla rty ještě pevněji k sobě. Nehodlala jsem se s ním líbat.
Najednou položil svojí velkou pevnou ruku na mé pozadí a silně ho stiskl. Vykřikla jsem oproti jeho rtům, a tím mu umožnila, aby jazykem vešel do mých úst. Jakmile se jeho jazyk dostal do mých úst, tak jsem ho kousla.
Okamžitě se ode mě odtáhl a vlepil mi silnou facku. Nechal mě spadnout na zem. Okamžitě jsem se rozbrečela. Snažila jsem se nebrečet. Opravdu snažila, ale nevyšlo to. Rozbrečela jsem se jako malá holka.
„Tak tohle si podělala! Když to nejde po dobrém, půjde to po zlém!“ Štěknul. Chytil mě za vlasy a táhl mě ke gauči, na který mě následně hodil.
Rychle jsem se otočila na záda a chtěla se zvednout. Ale to už nešlo, protože si na mě Harry sedl.
Chytil mi ruce, a potom mi vlepil facku. Po tomhle jsem se rozbrečela ještě víc. Můj pohled se čím dál tím víc rozmazával.
„Prosím, pusť mě.“ Můj hlas byl roztřesený. Nedokázala jsem říct souvislou větu bez vzlyků.
„Nepustím.“ Řekl a znova se mi přisál na rty. A pak dodal: „A opovaž se mě kousnout, ty mrcho!“
Jeho rty se hrubě otíraly o ty moje. Jeho ruce putovaly po celém mém těle.
Jeho ruka zabloudila pod moje tričko a podprsenku. Začal mi mačkat prso. Potom mi chytil bradavku a různě s ní kroužil. Dokud úplně neztvrdla, ale i přesto pořád pokračoval. Na začátku mi to bylo strašně nepříjemné, ale teď se mě začínal zmocňovat takový zvláštní pocit. Ten pocit jsem neznala. Bylo to něco nového a bylo to docela příjemné. Ale Harry tenhle moment zkazil tak, že mi bradavku zmáčkl tak silně, že jsem vykřikla od bolesti.
Musím se od něho dostat. Problesklo mi hlavou.
Rychle jsem se začala cukat a snažila se zpod něj dostat. K mému údivu se mi to povedlo.
Rychle jsem se zvedla a rozběhla se ke dveřím. Otevřela jsem je a chtěla jsem vyběhnout ven, ale narazila jsem do něčí hrudě. Když jsem se podívala, do koho jsem narazila, zapomněla jsem dýchat.
Tak tady je nový dílek :)
Rozhodla jsem se, že díly budu přidávat v pátek.
Tak kdo asi stojí za dveřmi?? :D
Moc mě potěšil počet votes.
Budu moc ráda za každé votes a každý komentář!!
Jinak moc děkuju všem, kdo tenhle příběh jmenoval do Watty Awards. Ani nemáte tušení, co to pro mě znamená. Moc vám děkuju.
I Love You
Lucy :*
ČTEŠ
Hopeless
FanficOn- Má vše. Všichni dělají co jim řekne. No, pořád není šťastný. Ona- Nemá nic. Teď už dokonce ani vlastní vůli. Její otec jí prodal. Nemá jinou možnost než se s tím srovnat a poslouchat, co jí on diktuje. Teen Fiction #1 2014-? Korektorka: (Dříve...