36. Výčitky

6K 477 25
                                    

Zhluboka se nadechnu a pomalu rozlepím má oční víčka. Jsem dost překvapená, když před sebou uvidím něčí holý hrudník, podle tetování bych řekla, že patří Zaynovi.

Chci se od něj odtáhnout, tento čin mi ale bohužel znemožňuje jeho ruka přehozená přes má ramena. Nepohodlně se zavrtím, čímž se snažím dostat z jeho pevného sevření.

Zapřu se proti jeho svalnaté hrudi a snažím se tak od něj odtáhnout. V tu chvíli, ale uvidím něco, co jsem vidět nechtěla. Nemám na sobě podprsenku.

„Co děláš?" zabručí naštvaně Zayn svým ranním chraptivým hlasem, když se mu snažím otočit zády.

„Pusť mě," žadoním. Jeho sevření však jen zesílí a já jsem doslova napláclá na jeho hrudi.

„Prosím," zoufale zakňučím, díky čemuž Zayn trochu uvolní svůj stisk kolem mého těla a já se od něj konečně můžu odtáhnout.

„Co zase chceš?!" zabručí naštvaně. Když se na mě podívá těmi svými rozespalými kukadly, mám pocit, že roztaju. „Jestli to, co v noci, musíš mi dát chvilku," pokračoval.

„Ne, já jen chtěla, aby jsi mě pustil. A... a co jsem po tobě chtěla v noci," zeptala jsem se zvědavě.

„Sex," odpověděl jednoduše.

„Cože?!" vykřikla jsem vyděšeně. Rychle jsem si sedla na postel a vyděšeně jsem se na Zayna koukala. On si taky sedl, ale na rozdíl ode mě pomalu.

„Chtěla jsi sex," zasmál se, jako by to bylo něco směsného. Vyděšeně jsem se na něj koukala a nemohla uvěřit jeho slovům. A pak mi to došlo. Holý hrudník... a já tu před ním sedím a nijak si ho nezakrývám... to mám z té noci.

Zděšeně jsem se podívala pod peřinu se zjištěním, že jsem nahá. Rychle jsem se přikryla a připravovala se na Zayna křičet, proč to udělal, jak to mohl dovolit. Místo toho jsem se ale rozběhla do koupelny k záchodu s účelem obrátit tam svůj žaludek. Stihla jsem to akorát. Kdybych váhala ještě chvíli, nestihla bych to.

Zayn za mnou za chvíli přišel a držel mi moje vlasy, abych si je nepozvracela.

Cítila jsem se na dně. Vždycky jsem nesnášela zvracení a teď tu klopím všechno, co jsem včera vypila, a že toho není málo.

Bolestně jsem vykřikla, když jsem vyzvracela další alkohol.

„Neměla jsi včera tolik pít," okomentoval to Zayn. Génie to mi asi nedošlo...

Když jsem konečně vyzvracela celý obsah mého žaludku -už jsem si začínala myslet, že je bezedný-, vyplacena jsem si pusu a posadila se zmoženě na zem, naprosto ignorujíc fakt, že jsem nahá.

„Co když jsem nezvracela kvůli pití?" zeptala jsem se ho narážejíc tak na náš nechráněný sex.

„A kvůli čemu by jsi asi zvracela?" zeptal se za doprovodu smíchu.

„Co když jsem těhotná?" zeptala jsem se vyděšeně. Stáhl se mi krk a srdce se mi strašně rozbušilo, zorničky jsem měla rozšířené od strachu a žaludek se mi stáhl ještě více než předtím.

Naprosto jsem nepochopila jeho reakci. Proč se směje? Tohle je vážné!

„Nemůžeš být těhotná," protestoval. Na mém obličeji bylo v tuto chvíli znát zmatení. Zayn to asi zpozoroval a začal vysvětlovat: „Amanda ti každý den do čaje rozpustí pilulku antikoncepce. Takže nebudeš těhotná, dokud je budeš brát. "

Jen jsem přikývla a přitáhla si nohy k bradě. Proč mi to Amanda neřekla?

**********

HopelessKde žijí příběhy. Začni objevovat