16. Zradila jsem, samu sebe.

9.5K 507 30
                                    

Stál přede mnou i se svým vážným a děsivým pohledem. Měla jsem chuť utéct, ale bohužel zamkl dveře.

Žďuch do mě, a tak mi dal najevo, abych si lehla. To jsem ale neudělala, nadále jsem seděla na posteli a pokračovala ve své předchozí činnosti - vraždila Zayna pohledem.

Když pochopil, že si po dobrém lehnout nehodlám, tak se do mě zapřel. Potom, co mě násilím položil na postel, se mi zadíval do očí.

„Ty si se mnou nechceš hrát?“ zeptal se na oko smutně.

„Ne.“ špitla jsem a zapřela se o lokty, abych mu lépe viděla do obličeje.

„To je škoda.“ řekl posmutněle, ale pak se mu na obličeji objevil velký úšklebek. „Protože my si hrát budeme, bez ohledu na tvůj názor.“

Nestihla jsem se ani nadát, a už seděl na mém pase, což se mi absolutně nezamlouvalo a bylo mi to dost proti srsti.

Naklonil se k mému obličeji a začal mě líbat. Já absolutně nespolupracovala. Snažila jsem se od něj odtáhnout. Bohužel se mi to moc nevedlo.

„Ale no tak! Nezlob!“ zvolal naštvaně Zayn, když se odtáhl.

„Nech mě být.“ vykřikla jsem zoufale. Snažila jsem se ho odtlačit rukama. Různě jsem se vrtěla a snažila se před ním utéct.

„Lucy!“ varoval mě. Ale já jsem na jeho slova nebrala ohled. Dál jsem se vrtěla a snažila se dostat pryč.

„A dost!“ vykřikl a zvedl se. Začal odcházet k nějaké skříni. Okamžitě jsem si oddechla. Konečně dá pokoj. Sedla jsem si na postel a chtěla jsem se zvednout. Když jsem ale uviděla, že se Zayn vrací, nasadila jsem nechápavý výraz a přestala se svým odchodem.

Držel něco v ruce, ale já neviděla co. Poznala jsem co to je, až když byl těsně u mě, a já už neměla šanci utéct. Chytil mi ruku a uzamkl mi jí v kovovém obojku. Potom řetízek protáhl u rámu od postele a zamkl mi i druhé zápěstí.

Vyděšeně jsem Zayna sledovala. Tohle jsem nečekala. Cítím se teď tak strašně bezmocná, tak jako snad nikdy předtím. Prakticky se nemohu bránit.

Pociťovala jsem zoufalství. Tohle jsem opravdu nechtěla. Z mého oka se vykutálela malá slza a ta byla následována další, další a další.

Začal se mi zrychlovat dech a srdce mi chtělo vyskočit z hrudi. Slzy mi smáčely tváře a nezastavitelné vzlyky se draly z mých úst.

„Nebreč! Sama sis to vykoledovala.“ To není pravda! Já neudělala nic špatně! Tohle není fér! On není fér! Život celkově je nespravedlivý!

„Ale já nic neudělala.“ zavzlykala jsem.

„Ale udělala, a už radši mlč!“ Pro své dobro jsem se rozhodla být potichu.        

Zayn si na mě obkročmo sedl a mě se po tomto činu nahrnulo do očí ještě více slz. Naklonil se k mému obličeji a já cukla hlavou na bok, tak aby mě nemohl políbit. Jemu to evidentně nevadilo a políbil mě na krk. Prvně to byly drobné polibky, kterými mě obdarovával, ale pak se mi na krk doslova přisál. Kůži mi skousl a já bolestně zakvílela. On si mě značkuje cucákem! To snad nemyslí vážně?!

Odtáhl se od mého krku a spokojeně se usmál, když uviděl, co vytvořil. Přešel k lemu mého trička a pomalu po něm přejížděl. Jedním jednoduchým pohybem tričko roztrhl. Můj hrudník teď zahalovala jen podprsenka a nic jiného.

Zayn mi začal líbat krk, pak pokračoval dolů na klíční kost a na můj hrudník, který jednoduše obnažil tím, že mi sundal podprsenku. Každý jeho polibek zanechával mojí kůži rozpálenou. Můj dech byl ještě více nepravidelný a moje srdce bylo neuvěřitelně rychle.

Pak se přesunul na moje bradavky, na což jsem reagovala tak, že jsem se snažila uvolnit svoje ruce, abych ho mohla odstrčit. Nikdo se mě ještě takhle nedotýkal. Bylo to něco zvláštního. Na místech, kde se mě dotýkal, mi pokožka hořela.

Zalapala jsem po dechu, když mi Zayn začal okusovat bradavku a tu druhou mi začal mačkat prsty.

Začínalo mi to být příjemné. A to by nemělo! Nesmí mi to být příjemné. Nesmí! Ale je. Moje tělo mě začíná zrazovat. Ohh. To si s ním ještě vyřídím.

Když ho přestalo bavit hrát si s mými bradavkami, udělal si cestičku z polibků až k lemu mých kalhot, které následně začal pomalu stahovat. Kalhoty si udělaly leteckou cestu na druhý konec místnosti.

Zayn mě pohladil na vnitřní stranu stehen a mnou prošla vlna vzrušení. Tohle bylo pro mě úplně nové. Nikdo se mě takto nedotýkal. Nikdy jsem se při ničem takhle necítila, bylo to zvláštní.

Pohladil mě přes kalhotky na mém nejcitlivějším místě. Ihned mi naskočila husí kůže. Pohltila mě nervozita. Co bude dělat? Bude to bolet? Mám se bát? Přestane, pokud mě to bude bolet? Pomůže mi někdo? To byly otázky, co mi létaly hlavou.

Moje kalhotky následovaly mé kalhoty. Mě pohltil strach. Strašně jsem se bála toho, co udělá. Na druhou stranu jsem to chtěla zkusit. Moje tělo si to přálo. Bylo nedočkavé, co Zayn bude dělat. Odmítalo poslušnosti. Moje mysl říkala něco a moje tělo dělalo něco zcela jiného.

Zayn prsty kroužil okolo mého klitorisu. Najednou na prst přitlačil a já cítila uvnitř sebe zase ten nepříjemný pocit. Byla to bolest, co jsem cítila. Polilo mě horko a na malou chvíli jsem zapomněla i dýchat. V místnosti dozníval ještě teď můj výkřik bolesti.

Zayn začal prstem uvnitř mě pohybovat a to mi bylo nepříjemné. Snažila jsem se pánví odtáhnout co nejdál, což se mi moc nepovedlo, jen to Zayna přimělo pohybovat se ve mně prstem rychleji, a tím mi způsobovat ještě větší bolest. Slzy začaly z mých očí padat ve větším množství.

„Prosím nech toho.“ prosila jsem.

„Ale no tak. Stačí si jen zvyknout.“ řekl povzbudivě Zayn a přidal další prst.

Začal se ve mně pohybovat rychleji. Ve mě se začaly mísit dva pocity, bolest a slast. Nevím, co převládalo, ale to co Zayn dělal, mi začínalo být čím dál tím víc příjemné. V podbřišku jsem začínala mít takový divný pocit. Bylo to zvláštní. Mravenčily mi prsty u nohou i u rukou. Prošla mnou vlna vzrušení. A bylo to takové…povznášející.

Zayn ze mě vytáhl prsty a olízl si je. Fuj! 
Cítila jsem se, jako bych o něco přišla. Taky jsem o něco přišla.

„Chutnáš dobře.“ pronesl s úšklebkem na tváři. Potom se natáhl k poutům a odpoutal mě.

„Myslím, že pro dnešek to stačí.“ ušklíbl se, a jen tak odešel. Nechal mě tam ležet nahou a hlavně zmatenou.

Co jsem to udělala?! Vždyť jsem se ani nebránila! Můžu si za to sama! Jsem taková kráva!!

Slzy se valily proudem z mých očí a já byla zoufalá.
Právě jsem dosáhla prvního orgasmu v životě a to s osobou, kterou nesnáším. 
Jak jsem mohla klesnout tak nízko?

------------------------------------

Tak a je tu nová část. 
Mělo tam být ještě něco, ale nakonec jsem to nechala jen takhle.
Doufám, že se Vám díl líbí. 
Prosím, prosím napište mi upřímně, co si o tom myslíte. 
Moc děkuju za všechny komentáře a votes u minulého dílu. 
Budu ráda za váš komentář, kde vyjádříte názor, ale i za votes. 
PS: Chtěli byste dlouhé díly jednou za 14 dní nebo kratší díly jednou do týdne? 
I Love You 
Lucy :*

HopelessKde žijí příběhy. Začni objevovat