''Biyoloji notlarımı almak ister misin?''

935 53 32
                                    

ARKADASLAR hosgeldiniz slm neyse bu notu yazmam gerekiyor HİKAYEDE THREESOME VAR ama ENSEST YOK sadece ikizlerin ikisi de ayni cocuga asik yani birbirlerini sikmicekler megumiyi sikecekler yani merak etmeyin 😉😉 ask ucgeni var greenflag vs redflag kapismasi gibi iyi okumalar ve narusasu/drarry shipleyenler hesabima bakabilir booollllcaaaa bulunuyo cunku

Jujutsu Lisesi'nde olaylı geçen bir yılı henüz görme şerefini yakalamış değilim.

Daha doğrusu bir zamanlar değildim. Artık ölmeden önce görülecek şeyler listemden bir madde daha eksilmişti.

Aslında 12. sınıfımızın ilk dönemi tamamen normal geçmişti. Eminim ki bir sürü benim bilmediğim olaylar dönmüştür arka dolaplarda, benim bunlarla pek ilgi ve alakam yoktu.

Okula yeni gelen ikizlerle de alakam olsun istemiyordum. Tek arkadaşım Nobara ile takılırken gayet mutluydum. Hayatında aksiyon ve dramı çekemeyen nadir kişilerden olmamla gurur duyardım.

Ama başkalarının aksiyon ve dramları... İlgi alanım. En azından tek arkadaşımı da kaybetmek istemiyorsam ilgi alanım olmak zorunda.

''Anne ve babaları boşanmış. Bu yüzden ayrı büyümüşler. Yıllar sonra aileleri tekrar barışmışlar ama. Yeni bir başlangıç için Tokyo'ya taşınmışlar. Sukuna daha önce üç okul değiştirmiş. Yuuji ise okulda hep derece yapıyormuş. Şimdiden hocanın gözüne girdi bile. Sukuna ise çoğu derse girmiyormuş. Sokak dövüşlerine katılıyormuş. Babaları da boksörmüş zaten. Sukuna onunla kaldığı için çok iyi dövüşüyormuş. Hatta boks lisansı varmış. Yuuji ise aynı annesi gibi çok iyi yemek yaparmış. Tatillerde annesinin restoranında çalışırmış. Babası şimdi kendi spor salonunu açmış. Annesinin de minik bir restoranı varmış. Harika ramen yaptıklarını duydum. Bir ara gidelim mi?''

Sadece son dediğine tepki verdim. ''Olur. Hafta sonu gideriz.''

''Hey! Diğer dediklerime bir şey demeyecek misin?! Bir hafta hastaydın diye tüm dedikoduları kendim öğrenmek zorunda kaldım!''

''Kusura bakma, çok kolay hastalandığımı biliyorsun.'' Bağışıklık sistemim babama çekmemişti ne yazık ki. ''Ayrıca umarım şu Sukuna denen çocuk bizimle muhattap olmaz.''

''Ne kadar yakışıklı olduklarını görsen sen de arkadaş olmak isterdin!'' Dedi Nobara heyecanla yerinde zıplarken. ''İkisi de tek yumurta ikiziymiş. Sadece Sukuna'nın saçları dik. İtadori'nin ise alnına düşüyor. Şirin kahküller. Ve saçları pembe! Yuuji sarıya boyamak istemiş ama Sukuna boyanın içine pembe renk karıştırmış. Babası da ceza olarak onun da saçlarını pembeye boyattırmış.''

''Sorunlu bir aile... Galiba.''

''Büyük ihtimalle.'' Lafının ortasında çalan zil ile Nobara ofladı. ''Seni kıskandım şu anda. Keşke dersimiz ortak olsaydı.''

Şokla açılan gözlerime engel olamadım. Bu sohbetten sonra bunun tek bir açıklaması olabilirdi. ''Hangi ikiz ile biyoloji dersim ortak?''

''Görürsün.'' Nobara şirince gülümsedi ve el sallayarak koşar adım uzaklaştı. ''Matematikte görüşürüz.''

Kapağımı normalden daha sinirli kapatmama engel olamadım. Hep yaptığım gibi derslerimi sorunsuz bir şekilde geçirmek istiyordum sadece. İkizlerden ikisiyle de muhattap olmak gibi bir planım yoktu.

Yuuji'nin dikkatini çekeceğime şüphem yoktu. O gelmeden önce okul birincisi bendim. Hala daha da öyle olacağıma emindim. İkincilikte kalacağı için eminim ki bana karşı bir kini oluşacaktı. İlgisi yerine kinini tercih ederdim.

Sukuna ise okula gelmiyormuş anladığım üzere. Onu pek de takmayacaktım. O da beni takmazsa aramızda sorun olmazdı.

Adımlarım sınıfın kapısına girdiğimde hocanın gelmemiş olmasını umarak kapıyı açtım ve gelmediğini görünce rahatladım. Yerime oturacakken, BENİM sıramda oturan birini gördüm. Kafasına kırmızı kazağının kapşonunu geçirmişti ve beyaz kullaklıklarının kablosu masadaydı. Gözleri yumuluydu. Uyuyor muydu?

Bu çocuğu tanımıyordum ve kapşonu yüzünden saçlarını da göremiyordum. Biyoloji sınıfımda tanımadığım tek kişi ikizlerden biriydi.

İyi ama hangisi?

Eğer kötü ikiz Sukuna ise onu uyandırmam bana düşman kesilmesine sebep olur muydu? İyi çocuğun kini bir derece çekilirdi ama lisanslı boksör bir çocuğun kini... Bunu hissetmek istediğimi sanmıyorum.

Eğer iyi ikiz İtadori ise daha kolay olabilirdi. En azından rica ederdim ve başka boş bir sıraya geçebilirdi. Sorun çıkaracağını düşünmüyordum. Emindim ki ikizinin aksine sorun çıkarmayan bir tipti.

Ben ne yapacağımı düşünüp aval aval ikizlerden tekini seyrederken çocuk ona baktığımı hissetmiş gibi kalktı ve kapüşonu kafasından düştü. Şükür ki saçları dik değil de alnına düşüyordu!

Derin bir nefes verirken -Adı Yuuji miydi?- uykulu gözlerini kırpıştırdı ve kulaklığının tekini çıkararak beni bir kaç saniye süzdü. Ardından suratını bir gülümseme kapladı. ''Tanışıyor muyuz? Ben Yuuji! Okula yeni geldim!'' Dedi elini uzatarak.

Tereddütle elini sıktım. ''Merhaba Yuuji. Tanıştığıma memnun oldum. Şey, orası benim sıram da...'' Lafımı yarım bıraktığımda Yuuji afalladı ve hemen doğrularak çantasını ve omuzuna atarak yağa kalktı. Neden bu kadar boy farkımız vardı ki? ''Tabi tabi, kusura bakma. Hala kimin nerede oturduğunu öğrenemediğimden boş bulduğum ilk sıraya oturmuştum.'' Mahçup bir şekilde ensesini kaşıdı. ''Megumi, değil mi? Geçen hafta yoktun.''

''Evet. Teşekkürler.'' Çantamı sırama koyup oturduğumda aklına bir şey gelmiş gibi 'Hah' sesi çıkardı ve çantasını karıştırarak defterini çıkardı. ''Biyoloji notlarımı almak ister misin? Kabalığımı mazur gör.''

Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırdım. ''Kabalık yoktu Yuuji. Notlara ihtiyacın olmadığına emin misin?''

''Evet evet,'' Dedi heyecanla kafasını sallayarak. ''Çoktan evde başka bir deftere geçirdim bile. Yazarak daha iyi çalıştığım için okulda tuttuğum notlarımı evde başka bir deftere daha geçiriyorum. Böylece aklımda daha iyi kalıyor.'' Notlarını masama bıraktı. Gözüm yazısına kaydı. İnci gibi tane tane ve güzel not almıştı. Bir sürü de renkli kalem kullanmıştı.

''Teşekkürler. Eksik olduğun konular varsa sende benden not isteyebilirsin.'' Kibarlığı göz yaşartacak ve enayiliğine gülünecek seviyedeydi ama bana iyi niyetle yaklaşan bu çocuğa kaba davranmak istemedim.

Sanki iltifat etmişim gibi gözleri sevinçle parladı. ''Teşekkürler Megumi! Umarım notlarım işine yarar. Okul birincisi olduğunu duydum. Bu yüzden derslerden geri kalmanı istemedim. Ama emin ol bende senden geri kalmayacağım ve seninle rekabet edeceğim!'' Yumruğunu havaya kaldırıp güldüğünde bende gülümsedim. ''İyi bir rakip olacağına eminim.''

Hocanın gelmesi ile Yuuji bana son kez ''Görüşmek üzere!'' Dedi ve sınıf dolduğu için boş kalan yerlerden birine oturdu. Yoklama alınırken bende Yuuji'nin notlarına göz gezdirdim.

Gerçekten güzel bir yazısı vardı.

2023te kalmasin

Twin Problems /İtaFushiSuku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin