"Bilmiyorum."

194 21 26
                                    

GUNUN İKİNCİ BOLUMU

Junpei Sukuna'yı öpmüştü.

Benim gözümün önünde.

Sevgilimi öpmüştü.

Üstüne yürüyüp onu ben Sukuna'dan ayırmak ve kafasını beyin sıvısı akana kadar duvara vurmak üzereyken Sukuna onu yere düşmesine sebep olacak kadar sertçe itti ve bariz bir tiksinme ile elinin tersiyle dudaklarını sildi. "Götverene bak. Elimizde kalmasın, ölmesin, kurtaralım dedik. Elimizi verdik götümüzü istiyor."

Junpei düştüğü yerden doğrularak oturdu ve bir elini göğsüne koyarak soluklandı. Ben ise kimsenin beni tutmamasından faydalanarak Junpei'nin üstüne yürüdüm. Yuji ve Sukuna beni tutmak için adımlarken elimi tehdit edercesine yüzlerine sallamıştım. "BANA ELİNİ SÜRMEYE ÇALIŞAN OLURSA ONU ÖLDÜRÜRÜM!"

Bir adım geri çekildiklerinde Junpei'nin yanına geldim ve yakasından tutarak ayağa kaldırdım. "Bana bak küçük bok." Dedim suratına tıslarcasına. "Ne Yuji hala arkadaşın olabilir, ne de Sukuna sevgilin olabilir. Anlıyor musun?" Dedim o kalın kafasına girmesi için tane tane söyleyerek.

Gevşekçe gülümsediğinde Sukuna ve Yuji gibi elimi yumruk pozisyonuna soktum ve suratına sertçe geçirdim. "İnan elimde ölüp ölmemen zerre sikimde olmaz. Anladın mı? Benim babam doktor. Bir insanı tedavi etmeyi bilirim ama öldürmeyi de bilirim. Cesedini öyle bir saklarım ki akbabalar leşini bile bulamaz. İnsanlar göt korkusu yüzünddn kaçtığını düşünür. Ölünü bile bulamazlar. Bana ilgi orospu demeye de, Yuji'ye ihanet etmeye de, Sukuna'yı öpmeye de hakkın yok. Orospuluğunu bil ve şimdi bu evden siktir git. Kime siktiriyorsan o götünü bizden uzakta siktir." Tekrar suratına sertçe yumruk attım ve yakasını bırakarak yere düşmesini sağladım. Hıncımı alamadığım için yerdeyken de aylar önce Sukuna'ya siktirdiği götünü tekmeledim.

Bana şok içinde bakan ikizlere döndüğümde elimi arkamdaki Junpei'ye doğru salladım. "Bu piçi bir daha görürsem tehdit etmekle kalmam. Gözüm görmesin, artık köprü altında mı bırakıyorsunuz umurumda değil."

Sukuna Junpei'ye doğru harekete geçtiğinde bağırarak durdurdum. "Ona elini bile sürmeyeceksin! En son onu korumaya çalıştığında öptü seni! Yoksa tekrar mı seni öpmesini istiyorsun!"

Sukuna teslim olurcasına ellerini havaya kaldırdığında Yuji'ye baktım. "Götür onu buradan."

Yuji ensesinden yakalayıp kapıya sürüklerken Junpei zorlukla onu durdurdu ve nefret dolu bakışlarını bana sabitledi. "Kaori Teyze ve Jin Amca'ya her şeyi anlatacağım. Sizden sadece beni affetmenizi istemiştim oysaki. İşleri bu hale sürüklemenize gerek yoktu."

"Buna hele bir cürret etmeyi dene-" Lafım Sukuna'nın beni sertçe tutması ile kesildi. Yuji onu evden çıkarırken ben ise Sukuna'nın elinden kurtulup onu sertçe göğsünden ittirmiştim. "BANA DOKUNMA!" Diye bağırdım işaret parmağımı suratına sallayarak.

"Bebeğim, onu sevmediğimi biliyorsun." Dedi kendini açıklamaya çalışarak.

"O çocuk bana neler dedi! Sen sadece beni tuttun ve ona siktir olup gitmesini söyledin! Ne oldu?! Siktiğin çocuk geri gelince daha mı değerli oldu?! Üst katta kardeşime siktiren çocuğu sikeceğime bana aşık olan çocuğu sikerim daha iyi mi dedin?!"

"Megumi, seni sevdiğimi biliyorsun." Dedi yalvarırcasına ve ellerimi tutmaya çalıştı ama sertçe elinden kurtuldum. "Üstelik onu korudun! Yuji'yi durdurdun! Tanrım, aklından neler geçiyor Sukuna!" Diye bağırdım ondan uzaklaşarak.

"Megumi, seni seviyorum. Onu sevmiyorum. Sadece işleri abartmadan onu geldiği deliğe geri tıkmak istedim. Hayatımızdan siktir olup gitmesini ve eski halimize dönmemizi istedim."

Twin Problems /İtaFushiSuku/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin