Grom başa bela mı olacak?

572 46 154
                                    

    Patlamanın üzerinden 2 hafta geçmişti ama hâlâ kimin ya da neyin sebep olduğunu ortaya çıkmamıştı. Edgar hem tedirgin hemde güvende hissediyor gibiydi. Patlamanın sorumlusunu biliyordu. Ama Fang ile aralarını düzeltmiş olmaları onu rahatlatıyordu.

     Edgar herşeyi anlamış olmasına rağmen söylemek hiç içinden gelmiyordu. Sanki Fang'in yakalanmasını istemiyor gibiydi. Bu bu yüzden sustu. Herşeyi sakladı ve hiçbir şey olmamış gibi davranarak o kadar ölümü ve yıkımı görmezden geldi.

Chester: Hey Edgar! Düşüncelere dalıp gittin.

Edgar: hı? Ben şey...

Colt: aileni mi özledin?

Edgar: H-hayir alakası yok.

Chester: ha yani özlemedin.vay hayırsız

    Colt ile Chester'ın kahkahası Edgar'a gülünç gelmişti. Kendini tutamayıp o da güldü.

Colt: brock nerede gördünüz mü?

Edgar: bilemiyorum her yerde olabilir.

Chester: en son onu dışarı çıkarken gördüm.

    Bunları konuştukları esnada kapı hızla açıldı,içeri saçı başı dağılmış kıyafetleri mahvolmuş brock girdi. Edgar chester ve colt onu görünce şok oldular.

Colt: B-bu halin ne senin??

      Brock soluk soluğa kenardaki sandalyeyi kendine çekti.

Colt: iyi misin?? Seni kim böyle benzetti?

Chester: Colt sakin ol da adam kendine gelsin!

   Colt sustu ve ona üzgün bir şekilde baktı. Edgar brock'a su getirmişti. Brock titreyen ellerini durdurmaya çalışırken suyu kana kana içti.

Edgar: anlatmayacak mısın?

Brock: ... O-onlar tam bir zorba...

Chester: kim? Kim zorba?

Brock:... G...grom ve çetesi...

   Edgar duyduğu isimle duraksadı. Bu ismi daha önce duyduğuna emindi. Hemen hafızasını yokladı. Ama aklında akşam yemeğinde ne olacak sorusundan başka bişey gelmiyordu.

Colt: sakin ol. Bir duşa gir kendine gel.

    Brock Colt'a hak vererek yerinden kalktı. Hızlıca duşa girdi. Diğerleri ise neden olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.

***

Edgar: Grom ismini daha önce duyduğuma eminim.

Colt: onu tanıyorum. Gerçekten iğrenç birisi.

Chester: evet o piç koridorun sonundaki odada kalıyor.

   Kapı bir daha açıldı. Gelen Hank'ti. Hemen ayağa kalktılar ve öğretmenlerini selamladılar.

Chester: hocam?

Hank: nasılsın asker!

   Chester colt ve edgar şaşkınca birbirine baktı.

Colt: ama biz askerlik okumuyoruz?

Hank: SUS ASKER! Benim hitap şekillerim sizi alakadar etmez!

Chester Edgar'a fısıldayarak konuştu.

Chester: hoca çok kutlar vadisi izlemiş memati mod on.

Edgar ile Chester kısık da olsa bir kahkaha attılar. Bunu duyan Hank sinirle kafalarına elindeki sopayla vurdu.

BRAWLYWOOD'UN YILDIZLARI ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin