Edgar hızla Fang'in yanına koştu. Fang şaşkınlıkla Edgar'a bakıyordu. Onun burada ne aradığını düşünürken, Edgar ise Fang'in hırpalanmış üzerine hayret ve endişeyle bakıyordu.
Edgar: ne oldu sana?!
Fang: şey- çok bişey değil. İçeride biraz sinirler gerildi.
Edgar: dayak mı yedin?
Fang: ha ne- hayır! Tamam bak yediysemde attım da!
Tam bu sırada salondan çıkan Belle onlara laf attı.
Belle: tabii kesin dövmüşsündür(!) annene de el kaldıracak halin yok!
Edgar şaşkınca bir fang'e bir belle'e bakıyordu. Fang elini yüzünü ovuşturdu ve Edgar'a döndü.
Fang: her neyse...
Edgar: alınma Fang ama... Cidden annem dediğin kadın mı bunu yaptı?
Fang: anne işte. Döver de severde.
Edgar: aklıma bişey takılıyor Fang. Eğer çok özel değilse sormak istiyorum.
Fang: tabii buyur.
Edgar: ilk tanıştığımızda annenin babanın ölümünden sonra başkasıyla evlendiğini ve seni evden kovduğunu söylemiştin. Ama bu Belle değildi?
Fang: evet... Belle sadece benim manevi annem. Biliyorsun. Sana anlattığım günden sonra bir daha annemin yanına gitmedim. Öncesinde onunla kalıyordum. Aslında tam olarak kalmak denemez. Pazar günleri ve bazı geceleri onunla geçiriyordum. Tabii babam varken...
Edgar: senin için üzülüyorum...
Fang:dert etme! En az 20 sene oldu,alıştım. Ayrıca Velayet konusuna gelirsek de... Biliyorsun daha önce söylemiştim, beni küçükken istemediler ve yetimhaneye verdiler vs. sonra ailemin de rızasıyla Belle beni evlat edindi. Ona çok şey borçluyum. Bu yüzden yaptığı hiçbir şey canımı acıtmıyor.
Edgar gülümsemeye çalıştı ama Fang için üzülüyordu. Fang bunu fark ederek acıyla gülümsedi. Ve konuyu dağıtmaya çalıştı.
Fang: sen ne arıyorsun burada?
Edgar: hiç sadece seni görmek istedim.
Fang gülümsedi sonra Edgar'ı kendine çekti. Sarıldılar. Bu sırada Edgar'ın gözüne boynundan tasmayla bağlı olan süslü bir kız ilişti.
Edgar: bu kız da kim?
Fang(gözlerini devirdi): çok önemli biri değil. Doug'ın evcil hayvanı, insanı da diyebiliriz.
Edgar: bu legal mi?
Fang(şaşırarak): sence burada tek legal olmayan o mu?
Edgar düşündü. Evet burada herşey yasa dışıydı. Sonra onaylarca başını salladı. Tam bu sırada Doug yanlarına geldi.
Doug: sizin yanınıza getireyim mi? tut getir oynamaya bayılır!
Edgar: ... Gerek yok-
Doug: merak etme ısırmaz.
Doug arkasını dönüp Janet'a doğru gitti. Zinciri tutup çekiştirdi. Janet dirensede Doug'a karşı koyamadı. Edgar ise tuhafsamış bir yüz ifadesiyle bakıyordu. Fang oralı bile olmuyor, yönünü başka tarafa çevirmişti.
Doug: işte! Adı Janet. Pati ver kızım!
Janet: Ben hayvan değilim be!
Doug: bu aralar biraz agresif (fısıldayarak) çiftleşme mevsiminde...
Janet: seni duyabiliyorum yarrak kafalı!
Doug: ayıp! Sana ödül maması yok!
Janet: Çıldırcam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRAWLYWOOD'UN YILDIZLARI ✨
RandomBrawltonya'nın ünlü brawlerlarının yaşadığı Brawlywood da herşey pahalı ve mükemmeldi. Genel olarak suç oranları da oldukça azdı. Herkes lüks ve şerefli bir hayat peşindeydi. Yani çoğunluk... Burada doğup büyümüş çoğu brawlerların meslekleri v...