Gale'a Haddini Bildirdi

433 38 99
                                    

   Edgar son derece üzgün bir şekilde eşyalarını topluyordu. Fang'e kızamıyordu bile o derece üzgündü. Kendi kendine Fang'in ona iyilik yapmak istediğini söylüyordu ama bir türlü ikna olamıyordu.

   Edgar valizine eşyalarını koyarken pencerenin önünden geçen bir karaltı fark etti. Hızla döndü pencereye korkarak yaklaştı. Hiçbirsey göremedi. Sadece bir kuş olduğunu düşünüp arkasını döndüğü sırada birine çarptı ve gotunun üzerine düştü

    Başını kaldırdı. Bu Fang'in ta kendisiydi.  Fang'e sinirle baktı. Fang bakışlarına aldırmadan ona gülümsüyordu.

Fang: ne o? Benu gördüğüne sevinmedin mi?

Edgar: pek de güzel bir an da gelmedin! Ne işin var senin burada?!

Fang: Seni özledim.

   Edgar duraksadı başını yere eğdi. Hiç seslenmeden yavaşça yerden kalktı. Yatağının üzerindeki kıyafetlerini aldı ve valizine yerleştirmeye devam etti.

   Fang merakla ne yaptığını izledi. Ne diye toparlanıyor olabileceğini düşündükçe üzülüyordu. Ve pişmanlık duyuyordu.

Fang: sen napıyorsun?

Edgar: gördüğün gibi. Eve geri dönücem. Teşekkürler sayende!

Fang: nasıl... Ben-

Edgar: NE NASIL! ŞU APTAL İZ YÜZÜNDEN! BANA FORMALİTEDE İYİLİK YAPTIĞIN İÇİN!

   Fang başını yere eğdi. Edgar'a verecek bir cevabı yoktu. 5 yaşından beri ilk defa gözlerinin dolduğunu hissetti. Bu yaşadığı duyguların uzun zaman sonra ilk defa şiddetlenmesi olabilirdi.

    Fang'in aklına gelen fikirle bi anda gözleri parladı. Edgar'a baktı.

Fang: müdürün kimdi Edgar?

Edgar: Gale Whitebitch

Fang: Whitebitch... Anladım! Edgar merak etme herşeyi düzelticem! Şimdi toparlanmayı kes. Eşyalarını yerleştir ve bekle.

  Fang koşar adım pencereye geri gitti. Edgar arkasından merakla baktı.

Edgar: ne oldu? Tanıdığın biri mi?

   Fang göz ucuyla Edgar'a bakarak cevap verdi.

Fang: hah. Sayılır. Sabret bebeğim gelcem.

   Fang hızla uzaklaştı. Edgar ise ne yapacağını merak ediyordu. "Öldürmezse iyi" diye geçirdi içinden. Fang'in dediğini yaptı ve valizini geri boşalttı.

***

Fang: anlamıyor musun belle! Bunu yapmak zorundasın! Lütfen!!

Belle: beni o adamla hiçbir güç bi daha yüz yüze getiremez! Fang ısrarcı olma!

Fang: ama belle... Yalvarıyorum! Senden tek istediğim bu... Hem... Ondan geçmiş yılların intikamını da alırsın.

Belle: bak fang. Babamın katili olan o adamla en son 20 sene önce görüştüm ve hiç hoşnut olmayacağım şeyler yaşadım. Yani bu demek oluyor ki... Gidip gebertelim şu herifi.

***

Tık! Tık! Tık!

Gale: gelme işim var

   Gale okulun güvenlik bilgisayarından gizli mod açmış porno izliyerek 31 çekiyordu.

    Kapı daha şiddetli tıklatıldı.

Gale: GELME DEDİM-

Kapı sertçe çarpılarak açıldı. İçeri belle öncülüğünde arkasındada 4 kişi daha olmak üzere 5 haydut girdi. Gale korkuyla yerinde sıçradı. Pantolonunu çekiştirdi.

BRAWLYWOOD'UN YILDIZLARI ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin