Grom'u bayıltan kişi Chesterdı. Edgar'a zarar vereceğini düşünüp bu hamleyi yapmıştı. Her ne kadar Grom bayılmış olsa da boku ağzına gelmişti korkudan. Çünkü elbet ayılacaktı. İşte o zaman...
Chester: hih! Olamaz naptım ben! Ağzıma sıçacak kesin!
Edgar: sakin ol Chester seni görmedi.
Chester: onun çatlak- şey yani sevgilisi burada beni kesin söyleyecektir. Yanılıyor muyum collette?
Collette gözlerini devirdi. Bıkkınlıkla chester'a baktı.
Edgar: şey onlar az önce ayrıldı galiba Chester.
Chester: ne? Grom ve collette mi?? Hayatta inanmam Grom collette'i öldürür yine ayrılmaz.
Collette: denesin bakalım! Kim kimi öldürüyor! Arkam sağlam olduğunu söylemek isterim!
Chester: kim var arkanda yaşlı baban mı?
Collette sinirle: tahmin etmek istemezsin Chester!
Edgar bu gerginliği dağıtmak istiyordu. Yeterince sıkılmıştı durumdan.
Edgar: emm şey bi şeyler içmeye ne dersiniz? Bi bardak kahve strese iyi gelir.
Üçü beraber bir kafeye giderler. Ha Grom mu? O bir süre sonra kalktı ve uyuyakaldığını zannedip odasında uyumaya devam etti.
***
Edgar: hey Chester nereye bakıyorsun öyle? Dalıp gittin.
Chester öylesine odaklanmıştı ki Edgar'ı duymadı bile. Tek gördüğü sarı saçlı şekerci kızdı.
Edgar Chester'ı sallayıp kendine getirmeye çalıştı. En son yüzüne bir tokat atıp Chester'ın aklını yerine getirdi.
Chester: hey!
Edgar: noluyo be! Resmen kızı yedin bitirdin. Kim bu kız?
Chester'ın yanakları kızardı. Konuşamadı bile. Ama Edgar'ın meraklı bakışlarını da cevapsız bırakmak istemiyordu.
Chester: o şey... Mandy. Ortaokuldan tanışıyoruz. Çok şirin biri. Ama babası baya katı bir adam.
Edgar: oo anlat bakalım. Neden katı olduğunu söyledin?
Chester'ın yüzü bi anda asıldı. Sanki bunları düşünmek onu üzmüş gibiydi. Birkaç saniye sustuktan sonra konuştu.
Chester: Mandy liseye gitmedi. Yani lise 1den sonrası yok. Babası izin vermedi.
Edgar: ama neden? Neden bir baba kızını okutmak istemesin ki
Chester: Onunla yakın arkadaştık yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Yani... Yaptığım hatadan öncesine kadar.
Collette lattesinden yudum almadan önce konuştu.
Collette: ne bok yedin kim bilir.
Edgar: ne oldu anlatsana
Chester: ... Ona karşı bir aşk beslemeye başlamıştım. Ve bunu daha fazla içimde tutamayıp ona açıldım. Tabi o da beni sevdiğini söyledi. Herşey mükemmeldi...
Collette: ee ne var bunda?
Chester: ... Babasının haberi yoktu. Kızına böyle şeyleri yapmaması gerektiğini söylüyordu. Ve ben... Yılbaşında onlara gittim. Ailesi beni tanıyor ve seviyordu. Knk fln olduğumuzu sanıyorlardı.
Edgar: iyice merak etmeye başladım chester hızlı anlatsana!
Chester: Fazlasıyla alkol almıştık. Ve abisi bizi odada bastı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRAWLYWOOD'UN YILDIZLARI ✨
RastgeleBrawltonya'nın ünlü brawlerlarının yaşadığı Brawlywood da herşey pahalı ve mükemmeldi. Genel olarak suç oranları da oldukça azdı. Herkes lüks ve şerefli bir hayat peşindeydi. Yani çoğunluk... Burada doğup büyümüş çoğu brawlerların meslekleri v...