Belle: daha iyi misin?
Fang: evet... Sanırım.
Belle: senden ne istediler?
Fang: karargah giriş çıkışları ve bazı bağlantıları...
Belle: umarım bişey şakımadın!
Fang gözlerini devirdi: sence söyleseydim beni bu hâle getirirler miydi? Kullanırlardı elbet!
Belle Fang'e olan güveninin boşa çıkmamasına gülümsedi. Doğru adamı baş yardımcısı yapmıştı. Ama eğer birkaç dakika gecikmiş olsaydılar... Belle düşünmek dahi istemiyordu.
Belle: her neyse hadi dinlen yarın görev var!
Belle odadan sakin adımlarla çıktı. Tara Fang'e gülümseyerek konuştu.
Tara: bi daha başını belaya sokacağını anladığında öncelikle bize haber ver!
Fang: hah peki denerim...
Tara bir abla şefkatiyle Fang'in kafasını okşayıp odadan çıktı.
Fang artık düşünceleriyle baş başa kalmıştı. Yaklaşık yarım saat boyunca tavanı seyretti. Sonra aklına Edgar geldi. Acaba şu anda nasıldı ve napiyordu? Büyük ihtimalle mışıl mışıl uyuyordu şu anda. Sabahın 5 buçuğu bile değildi sonuçta.
Her ne kadar kendine söz vermiş olsa da konu Edgar olunca dönek olmak zorundaydı. Ona yazmaya karar verdi. Sabırsızca telefonunu aradı yatağın üzerinde. Eline aldı ama şarjı yoktu.
Fang: hay sikim! Tam zamanını buldun bitecek!
Sinirle yerinden kalkıp telefonunu şarja taktı. Telefon açılır açılmaz Mesajlara girdi Edgar'dan 6 yeni mesaj vardı.
Fang şaşırmıştı genelde Edgar kısa ve geçiştirme mesajları yazıyordu. Bu sefer resmen onu merak etmişti.
Mesajlar;
03.45
Edgarrrrr❤️:fang nasılsın?
Edgarrrrr❤️: bir problem yok dimi? Uyuyor musun?04.36
Edgarrrrr❤️: endişe etmeye başladım.
04.58
Edgarrrrr❤️: Fang cevap ver şu amk telefonuna
05.02
Edgarrrrr❤️: sanırım uyuyorsun ve telefonun kapalı.
Edgarrrrr❤️: seni özledimFang gördükleri karşısında heyecanlandı. Edgar onu merak etmişti üstelik özlemişti.
Fang: anani sikimm!!
Fang hevesle cevap verdi mesajlara:
[Şu mesaja cevap verdiniz "fang nasılsın?" ]
Siz: iyiyim küçüğüm sen?
Siz: uyumuyordum. Dışarıdaydım.[Şu mesaja cevap verdiniz " bir problem yok dimi? Uyuyor musun?" ]
Siz: niye bir problem olsun ki?
Siz: ben problemin kendisiyim zaten 😎
Siz: küçüğüm sakin ol ben iyiyim. 27 kere aramana gerek yoktu 🙃
Siz: ve ayrıca...[Şu mesaja cevap verdiniz " seni özledim" ]
Siz: bende seni özledim.Fang bütün mesajlara tek tek cevap verdikten sonra yatağına uzandı. Huzurlu bir gülümsemeyle tavana baktı. Derken telefonuna bildirim geldi. Bu Edgar'dan gelmişti.
Mesajlar;
Edgarrrrr❤️: iyi olmana sevindim.
Edgarrrrr❤️: müsait misin?Siz: evet ne oldu ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRAWLYWOOD'UN YILDIZLARI ✨
CasualeBrawltonya'nın ünlü brawlerlarının yaşadığı Brawlywood da herşey pahalı ve mükemmeldi. Genel olarak suç oranları da oldukça azdı. Herkes lüks ve şerefli bir hayat peşindeydi. Yani çoğunluk... Burada doğup büyümüş çoğu brawlerların meslekleri v...