Fang: hayır belle... Bir yanlışlık olmalı. Edgar bunu yapmaz.
Belle: herşey ortada işte! Adam bizi yakalatmak için görev almış!
Colette: o gayde bir gariplik olduğunu biliyordum!
Fang: Colette! Hayır bakın o-
Doug: o kadar da güvenip muzlu oraletimden vermiştim ona!
Tara: ne yapicaz belle?
Belle: tabii ki de onu bulup geberticez. Çok fazla şey biliyor.
Fang: Hayır belle! Bir açıklaması olmalı lütfen erken karar verme!
Belle: o çocuk karşısında henüz kim olduğunu bilmiyor anlaşılan... Öldürmeyeceksem bile burada Janet gibi bir köpek olmak zorunda kalacak.
Doug: ah evet! Kızımın çiftleşme ayı geldi zaten!
Fang: DOUG!
Doug: eh- şey... Ehehe.
Belle: Fang onu buraya getir.
Fang: ona bunun gerçek olup olmadığını sorucam.
Belle: he o da sana evet arkanızdan oynuyorum dicekti! Fang saçmalama ve onu buraya getir.
Fang: ...
Fang duydukları karşısında gerçekten bitmiş durumdaydı. Edgar bunu nasıl yapmış olabilirdi ki? Belki de hepsi bir yanlış anlamaydı. Evet galiba Fang buna inanacaktı, en azından Edgar net bişey söylemeden...
Fang Belle'in ısrarları üzerine karargahtan çıktı. Edgar'ın evine istemeye istemeye yürümeye başladı. Hiçbir şey olmamış gibi Edgar ile konuşup onu yanında gelmeye ikna etmesi gerekiyordu.
Evin önüne ulaştığında pencerelere baktı evet hâlâ ışık yanıyordu. İstemsizce yutkundu ve zile bastı. Kapıyı Brock açmıştı.
Brock: a- naber? Edgar için geldin galiba. HEY ED! SENİ GÖRMEK İSTEYEN BİRİLERİ VAR!
Edgar Brock'u duyunca yavaşça kapıya yürüdü. Dalgın ve üzgün görünüyordu. Ta kii kapıdakini görene kadar.
Edgar: Fang?? Bu saatte burada ne işin var?
Fang: seni görmek istedim!
Edgar: normalde haber verirdin...
Fang: şey- sürpriz yapmak istedim bu sefer. Yürüyelim mi?
Edgar(şüpheyle) : ... Taamaam-
Edgar hızlıca üzerini değişip Fang'in yanına geri geldi. Birlikte yürümeye başladılar.
Fang: ee naber?
Edgar: iyi... Cidden tek sebebin beni görmek mi yoksa başka bir sebebin daha mı var?
Fang: seni görmek istemiş olamaz mıyım?
Edgar: olabilirsin de yani...
Fang: ama sana sormak istediğim bişey var.
Edgar: sormadan önce sana söylemek istediğim bişey var.
Fang şaşırsa da önce onun konuşmasına izin verdi. Birlikte parka geçip oturdular ve Fang merakla Edgar'a döndü.
Fang: anlat bakalım.
Edgar: şey bak Fang bu biraz garip olabilir ama... Bilmeni istediğim bişey var ki...
Fang: hadi meraktan öldürme!
Edgar: Bak... Seni gerçekten seviyorum, ve ilişkimize gerçekten önem veriyorum. Seni hayal kırıklığına uğratacak bişey de yapmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRAWLYWOOD'UN YILDIZLARI ✨
RandomBrawltonya'nın ünlü brawlerlarının yaşadığı Brawlywood da herşey pahalı ve mükemmeldi. Genel olarak suç oranları da oldukça azdı. Herkes lüks ve şerefli bir hayat peşindeydi. Yani çoğunluk... Burada doğup büyümüş çoğu brawlerların meslekleri v...