{Marabalar arka.daşşaklarım. yeni hikayem hayırlı uğurlu olsun. Bu bölümde önceki Edgar kitabında olan isimleri ve aileleri (bazılarını) kullanabilirim onu okuyan zaten isimlere ve ailelere genel olarak hakim olmuştur zaten umarım beğenirsiniz iyi okumalar}
Dünyanın birçok güzel ve hareketli ülkeleri arasında olan Brawltonya'nın muazzam şehri olan Brawlywood da çok müthiş bir sabahtı. 3 gün sonra Brawlidays'di. Brawlidays Brawltonya'nın tam anlamıyla egemenliğini ve güçlerini toplayıp bir ülke olduğu gündü.
Bütün halk bu hafta olacak konserler , etkinlikler ve festivaller için heyecandan uyuyamamıştı. Büyük-küçük , çocuk-yaşlı, anne-baba , zengin-fakir yani aklınıza gelebilecek herkes evlerinde ve sokaklarda bu güzel gün için hazırlıklar yapıyordu. Biri hariç...
***
Edgar her sabah olduğu gibi bugün de yorgun bir güne uyandı. Annesi babası ve kız kardeşi çoktan hazırlıklara başlamıştı.
Edgar kutlamaları her zaman saçma, zaman kaybı olarak bulmuştu.
Edgar bugün yapılacak olan polislik için yeterlilik sınavına tüm gün spor yapıp çalışıyordu. Ve bugün de öyle olacaktı. Onun için bir anlamı yoktu.
Aina(anne): EDGAR yanımıza gel artık! Koridorda öylece dikilmeyi bırak.
Edgar yorgun bedeninin yaptığı ağırlıkla gözlerini zor açık tutuyordu. Dün gece neredeyse hiç uyumamış ve bugün için hazırlanmıştı. Ama annesini biraz daha kızdırırsa ağzına sıçacağını biliyordu.
Bibi: aptal! uyan artık sabah oldu! Yürüyen bir göt gibisin.
Aina: bibi! Erkek kardeşinle ne zaman düzgün konuşacaksın çok merak ediyorum!
Hecktor(baba)(gazetesinden hafifçe başını kaldırıp gözlüklerinin üzerinden Edgar'a bakarak): Bibi haklı gibi görünüyor. Şuna bak sanki tüm gün uyuyan benmişim gibi. Böyle mi gireceksin sınava?
Babasının kız kardeşini tasdiklemesi Edgar'ı çok sinir etmişti. Yüzünü buruşturarak masaya oturdu.
Hector: bişey sordum edgar? Tüm gece uyanık mıydın?
Edgar başını kaldırmış ters üslupla cevaplayacakken aina araya girip gergin ortamı dağıttı.
Aina: aa ekmek de kalmamış. Kahvaltı 10 dakikaya masaya gelecek. Hecktor? Gidecek misin?
Hecktor ( yüzünden okunan bir üşengeçlikle): Edgar varya burada. O gitsin. Hadi ğıyar kalk bi işe yara!
Aina: çocuğun üzerine gitmesene yeni uyandı.
Edgar: sorun yok anne. Giderim.
Aina(hecktor'a sinirle bakarak): peki! Para al oradan.
Edgar yavaşça masadan kalkıp üzerine bir ceket alıp dışarı çıktı. Oldukça yorgun olan bacak kasları ağrımaya başlamıştı.
Edgar: off... Umarım öğlene kadar geçer bu yorgunluk.
Sınav 2deydi. Bir an önce dinlenip hazırlanması lazımdı. Yavaş ve dalgın bir şekilde fırına doğru yürürken Leon ve crowla karşılaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRAWLYWOOD'UN YILDIZLARI ✨
De TodoBrawltonya'nın ünlü brawlerlarının yaşadığı Brawlywood da herşey pahalı ve mükemmeldi. Genel olarak suç oranları da oldukça azdı. Herkes lüks ve şerefli bir hayat peşindeydi. Yani çoğunluk... Burada doğup büyümüş çoğu brawlerların meslekleri v...