Barıştılar Mı?

424 44 169
                                    

       Fang daha önce hiç yapmadığı bişeyi yapıyordu şu anda. Karakolun önünde bekliyordu. Yaptığı aşırı riskli olduğunu biliyordu. Ama onun için değerdi. Tekrar konuşmalıydı. Aradan tam tamına 3 sene geçmişti. Ve kader tekrar karşısına çıkarmıştı Edgar'ı.

       İlk gördüğü anda olduğu gibi yine içini heyecan bastı. Ama Edgar'a ne diyecekti? Ona nasıl yaklaşacaktı? Geçen seneler içinde Edgar epey gelişmiş gibi görünüyordu. 3 sene önceki o sıska masum çocuk gitmiş yerine boylu poslu kendinden emin bir adam geçmişti.

     Ama hâlâ edgar Fang'in boyunda değildi. Aralarında nereden baksan hâlâ 5-10 cm kadar vardı.

Fang: off ona nasıl açıklicam kendimi? Ya beni istemezse?

    Sonrasında Edgar'ın sesini işitti. Arkadaşlarıyla inmislerdi. Artık çıkış saatiydi. Fang saklandığı yerden çıkıp edgar'ın peşine düştü.

     Fang'in şansına bir süre sonra arkadaşlarıyla ayrılmıştı Edgar. Bir süre telefonuna bakarak yürüdü ve sonra bir parka geçip oturdu.

     Fang etrafı kolladı. Kimseler olmadığını görünce fırsat bu fırsat diyip edgar'ın yanına yürüdü.

Fang: naber

    Edgar başını yavaşça kaldırdı. Fang'i tanımamıştı. Ama kavgadan ayırdığı o adam olduğunu anlamıştı.

Edgar: Pardon?

Fang: Edgar benim!

Edgar: ne- adımı nerden biliyorsun?

    Fang ceketinin yakasını yüzünden aşağı indirdi. Edgar gördüklerine inanamadı. Sadece şaşkın bir ifadeyle fang'e bakıyordu.

Edgar: sen...

Fang: ben... Özledin mi beni?

     Edgar duyduğu kelimelerle küplere bindi resmen. Sinirle ayağa kalktı.

Edgar: NE ÖZLEMESİ LAN! SEN BENİ YARIYOLDA BIRAKTIN!

Fang: sakin ol küçüğü-

    Edgar var gücüyle Fang'in yüzüne bir yumruk indirdi. Fang bunu hiç beklemiyordu. Aldığı darbeyle sendeleyip yere eğildi. ağzından ve burnundan akan kanlara baktı. İşte korktuğu başına gelmişti. Edgar onu reddediyordu.

Fang: görmeyeli baya güçlenmişsin küçüğ-

Edgar: sakın o kelimeyi söylemeye cüret etme!

Fang: neyi? Şunu mu? Küçüğümmm!

    Edgar sinirle yumruklarını sıktı. Sakin kalmaya çalışıyordu. Ama bir yerden sonda mümkün olmayacağını biliyordu.

Fang: Edgar bak... Biliyorum bana kızgınsın. Seni bırakmış gibi oldu. Seni bırakıp uzaklara gittim. Ama bil ki seni asla unutmadım. Hiçbir şey benim isteğim üzerine değildi... Bunu biliyor olmalıydın

Edgar: bilmiyorum bişey! Ha napcan?? Bak Fang ben o mevzuyu kapatalı çok oldu. Artık uzak dur benden. Sen yoluna ben yoluma.

Fang: ne demek kapatalı çok oldu? Hayatında başkası mı var?! 

Edgar: olsa bile... Sana ne? Sen git benden önceki exinle sokuşmaya devam et!

Fang: Edgar neler saçmalıy-

Edgar: sen gayet iyi biliyorsun kimle tekrardan yattığını! Baş harfi Poco mesela!

Fang: ne? Saçmalama! Ben pocoyla asla tekrar olmam! Bunu sana kim söyledi?? Poco mu?

BRAWLYWOOD'UN YILDIZLARI ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin