Edgar ile Fang iki ayrı yerde ve işte farklı amaçlar için erkenden uyandı. İkisininde günlük rutini uyandıktan sonra ayakta uyuklama, başkasının ikazı üzerine kendine gelip el, yüz, diş ve vücut temizliği, iş kıyafetlerini giymek ve ardından kahvaltı yapmak üzere evden ayrılmak oluyordu.
Yorucu 2 gün geçirmişlerdi ama herşeyin düzeleceği umuduyla yeni güne başlamışlardı. Her ne kadar seri katil olayından Edgar'ın haberi olmasa da onun bişeye karışmayacağını biliyordu. Keyfi yerindeydi. Colette de aynı şekilde enerjik ve keyfiyli bir sabaha uyanmıştı.
Fang: bakıyorum da pek bir keyiflisin!
Colette: İlk defa annemsiz bir güne uyanıyorum da!
Fang Colette'in bu sözü üzerine minik bir kahkaha attı. Birlikte kahvaltı yapmaya gittiler. Fang'in aklı Edgar'daydı. Onu ne kadar özlediğini hatırladı. Yanına gitmek istiyordu fakat ilk günden de geç kalmak en son isteyeceği şeydi.
Edgar da aynı şekilde ofiste otururken Fang'i düşledi. Arkadaşları araştırmaya tam gaz devam ederken Edgar başı elinin üzerinde öylece dalmıştı.
Grom: sevgili takım liderimiz yine neye dalıp gitmiş? Aa- eski takım lideri mi demeliydim??
Chester Grom'a anlam vermeye çalışarak bakıyordu ki müdürün sesini duyunca herşey açığa kavuştu.
Müdür: Edgar. Çabuk odama gel, seninle konuşmalıyız.
Edgar: hı? Müdürüm bişey mi oldu?
Müdür: Oldu ya oldu! Burada bir azar yemek istemiyorsan doğruca odama.
Edgar ses çıkarmadan müdürün dediğini yaptı. Oldukça gergindi ve müdür ise hayal kırıklığına uğramış gibi bir ifadeyle ona bakıyordu.
Müdür: evet Edgar. Seni neden çağırdığımı merak ediyor musun?
Edgar: ... Biraz.
Müdür Edgar'ın önüne bir fotoğraf attı. Yüzü ciddiydi. Ve Edgar'ın ise görünce şaşkınlıktan dili tutuldu.
Müdür: bir açıklama bekliyorum? Bu kulübe neyin nesi? Sen neden gittin oraya??
Edgar: ben, şey-
Müdür: sen ne Edgar! Sen ne! Neden gittin oraya?? Amacın neydi? Ne saklıyorsun???
Edgar: ... Bişey saklamıyorum. Orası... Fang'in annesinin evi.
Müdür: Fang de kim?
Edgar (içinden): hassktr ismini verdim! Neyse bozuntuya vermeyeyim. (Boğazını temizleyerek konuştu) Müdürüm... O benim... Şey-
Müdür: o kim dedim?? Bu kadar zor olmamalı.
Edgar: partnerim.
Müdür: ne?.. Eşcinsel olduğunu bilmiyordum. Burası oldukça şüpheli bir kulübe Edgar. Sevgilinin annesi karanlıkta kalmayı mı seviyor?
Edgar: Elektrik faturası yüzünden olduğu söylendi-
Müdür: orası bir gecekondu. Kaçak yapılmış ayrıca elektrik ve su yıllar öncesinde kesilmiş.
Edgar: ...
Müdür: bişeyler biliyorsun.
Edgar: ne hakkında?..
Müdür: bunun dava ile ilgisi mi var Edgar? Bu Fang dediğin adam aradığımız biri değil , öyle değil mi?
Edgar: ne- hayır müdürüm. ne ilgisi olabilir? O benim sevgilim sadece. Bir karıncaya bile zarar vermez. Tek yaptığı işe gidip işten geri dönmek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRAWLYWOOD'UN YILDIZLARI ✨
De TodoBrawltonya'nın ünlü brawlerlarının yaşadığı Brawlywood da herşey pahalı ve mükemmeldi. Genel olarak suç oranları da oldukça azdı. Herkes lüks ve şerefli bir hayat peşindeydi. Yani çoğunluk... Burada doğup büyümüş çoğu brawlerların meslekleri v...