1.

7.6K 113 2
                                    


Pohled Annastasie

Pokusila jsem se otevřít moje zalepené oči, ale dnes to bylo obzvlášť těžké. Po pár sekundách se mi to naštěstí povedlo. Opatrně jsem vykulhala z postele a snažila se dostat do koupelny. Opláchla jsem si oči a vzhlédla jsem do velkého zrcadla. Zhrozila jsem když jsem spatřila všechny modřiny a roztrhané části mé bledé kůže.

Můj otec mě včera za trest nechal přivázat ke kamennému sloupku. Nechal moje starší sestry aby mi dali pořádně do těla. Zítra večer má přijet budoucí vůdce italské mafie a vybere si jednu z nás tří za nevěstu. Já o to nestojím, ale moje devatenáctileté sestry to bohužel nechápou, ony chtějí jeho pozornost za každou cenu. Mně je pouhých šestnáct let vážně nestojím o pozornost tři a dvacetiletého mafiána. Podle toho co jsem zaslechla od otce tak je jeho rodina krutá, ženy v této rodině trpí. Dost často ale pochybuju, že se někdo chová k ženám hůře než rodiny ruské mafie ze které jsem bohužel i já.

***

Jmenuji se Anastasia Vasiljev a pocházím z ruské mafiánské rodiny. Mám blonďaté dlouhé vlasy které mi sahají až po prdel. Trpím Heterochromií, což znamená, že mám každé oko jiné. Jedno oko mám světlé modré a druhé světle zelené, je to něco co na sobě miluju. Jsem díky tomu jiná. Měřím něco kolem 165centimetrů a mám průměrnou  postavu.

***

,,Slečno Vasiljev otec říká aby jste se převlékla z pyžama a přišla dolů." Informovala mě postarší služebná Anna. Přikývla jsem a ona opustila místnost. Převlékla jsem se z noční košilky a natáhla na sebe černé tepláky a mikinu stejné barvy. Stáhla jsem vlasy do drdolu a vydala se dolů.

U obrovského stolu jsem spatřila matku, otce a moje starší sestry Victorii a Veronicu. Prohlíželi si mě povrchním pohledem a já usedla ke stolu.

,,Změnily se plány, Mattew Benoni přiletí už dneska večer." Řekl a mě se strachem rozšířily zorničky. Sestry se hlasitě zaradovaly. Já seděla a raději nic neříkala. ,,Takže se dejte na večer nějak do kupy. Anastasie pokus se vypadat co nejhůře, nemáš šanci na to zaujmout ho, takže ani nemá cenu se snažit. Nejvíce by vyhovovala kdyby se za něj provdala Veronica nebo Victorie. Pochybuji, že ty budeš schopná mi donášet nějaké informace." Ušklíbne se otec a já přikývnu.

,,Přípravy na večerní ples musí probíhat dokonale tak se snažte." Matka okřikla služebné, ony přikývly a vydaly se do práce. Je mi vždy líto když vidím jak na ně ječí, nezaslouží si to. Pokračuju v dojídání snídaně a u mého ucha se objeví mé sestry. Husina mi najede po celé kůži. 

,,Zkus ho získat a zabijeme tě." Zašeptá mi do ucha Victorie.

,,Zkus nám ho sebrat a budeš navždy litovat."Řekne tentokrát Veronica, nenávistně se pousměje a silně mi zatáhne za vlasy. Bolelo to tak až jsem z toho zakňučela. Mám pocit, že nějaké vlasy zůstaly v její ruce.

Nasucho jsem polkla a rychle dojedla jídlo už jsem chtěla do pokoje nechci tu být už ani minutu. Vyběhla jsem schody nahoru a rychle zaběhla do mého pokoje. Lehla jsem si do postele a upadla do říše snů. Potřebovala jsem si na nějakou dobu odpočinout...

_____________________________________________

Chci vás přivítat u mé nové knihy "Mafia". Nemusíte se bát nekončím s psaním knihy "Hard Times" a budu pokračovat v opravování knihy "Camp with YOU". Dokud nedopíšu knihu Hard Times co snad ještě nějakou dobu potrvá jelikož jsem si zamilovala postavy tak budou vycházet kapitoly hlavně z té knihy. Kapitoly z téhle knihy budou zatím vycházet méně.

Je to poprvé co píšu poměrně jiný typ knihy tak mě kdyžtak omluvte.

Budu moc ráda když mi tu necháte hlas a dáte mi vědět jestli mám v knize pokračovat<3

xoxo

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat