34.

3K 78 7
                                    

Pohled Mattewa

Už je to pár dnů po tom co postřelili mého otce a já musel nechat Ann v Miami. ,,Už víte co bude s mým otcem?" Přijdu za doktory kteří o něčem horlivě diskutují.

,,Vašemu otci budeme muset nohu amputovat." Poví jeden z doktorů a já nevím co odpovědět. ,,Ztratil hrozně moc krve z té nohy takže bohužel."

,,Ale přežije, to je nejdůležitější." Přikývnu a vejdu do místnosti kde otec leží.

,,Synu." Poví ale oči neotevře. ,,Podepište s Lucem potřebné papíry, chci se vzdát mojí funkce." Řekne něco co mě překvapí, ale zároveň mi to vytvoří úsměv na tváři. Otevře oči aby si mě pořádně prohlédl. ,,Stal se z tebe muž Mattew, je správný čas na to aby jsi po mně převzal nejvyšší funkci."

,,Jsem poctěn otče." Čekal jsem že tahle chvíle jednou přijde, ale že tak brzy to by mě ani nenapadlo. Otec má tuhle práci rád, ale myslím že po tomhle incidentu chce trávit čas spíše s matkou.

Opustím místnost a vyrazím si to do své kanceláře kde teď trávím zase více času než je zdravé. Zavolám si sem Luca a hned vyřídíme vše potřebné, už zbývá jen pár podpisů od otce.

Oficiálně jsem se stal vůdcem italské mafie. Čekal jsem že to bude cele probíhat jinak, za úplně jiných okolností.

Začíná se my stýskat po Annastasii, v tomhle domě chybí ten její smích. Cítím se jako kdyby vše co se stalo za posledních pár měsíců byl jen sen. Zase tu není a je daleko odemne.

Nemůžu se dočkat až ji konečně uvidím a vše jí řeknu. Nikdy jsem nečekal že mi bude tak moc chybět. Ozve se ťukání na dveře a já osobu vyzvu aby vešla dovnitř.

,,Pane." Vzhlédnu k ozbrojenému mladíkovi. ,,Za celý ten útok může Rusko, Vasiljev vás chce pravděpodobně sesadit z pozice. Nebo doteď chtěl vašeho otce, teď půjde po vás." Moje srdce se mi rozbuší, nechtěl jsem věřit že za to vše může její rodina. Její rodina může za to co se právě děje mýmu otci. Nemůžu tomu uvěřit.

,,Je to ověřené?" Vydechnu potichu. Musím se zchopit, nesmím být tak nejistý. Nesmím nikomu dávat najevo že jsem zranitelný. Musím být silný aby nikdo neměl pocit že mě může sesadit z funkce.

,,Je to ověřené, brzy dorazí rada a budete se s ní muset domluvit na postupu situace." Kývnu.

,,Můžeš jít." Opustí místnost a já se začnu topit v myšlenkách. Není možné, že za vším stojí její otec. Moc dobře musí vědět že to mezi našimi rodinami vyvolá válku.

S radou jsme se domluvili, že se pokusíme vyjednávát, nebylo by nejlepší vlítnout do jejich domu a do posledních je postřílet. Samozřejmě by to šlo a měly by jsme šanci vyhrát, ale nevím jak by reagovala ona. Nevím jestli by se jí líbilo, že jsme povraždili celou její rodinu. Sice je nemá ráda, ale i tak netuším jak by mohla reagovat.

Už se vše domlouvá a za pár dnů mě čeká menší výlet do Ruska nebo na místo kde schůzku domluví. Zatím moc nevím na čem se vlastně chceme domlouvat, vždyť chtěl nechat zabít mého otce. Kdyby jsme neměli tak dobré lidi tak už nežije.

_____________________________________________

Budu ráda za hlasy<3

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat