Pohled AnnastasiePromnula jsem si oči a vstala z postele. Musím se začít dávat do kupy vypadám hrozně a za pár hodin vypukne ples a pan Benoni si bude vybírat nevěstu. Jsem z tohohle lehce nervozní, raději nechci ani přemýšlet nad tím co by se stalo kdyby si vybral mě. Nedožila bych se dalšího dne matka a sestry by mě zabily.
,,Madam, nesu vám nějaké šaty." Otevřela do mého pokoje služebná a na postel položila pár šatů. Následně se objevila další služebná a vedle postele mi položila několik krabic.
,,Ve spodní krabici jsou bílé podpatky a nahoře máte nějaké šperky." Řekla starší dáma a opustila můj pokoj.
,,Kdyby jste něco potřebovala tak si mě zavolejte." Odešla služebná co mi přinesla šaty. Na tváři se mi vykouzlil menší úsměv. Nechápu, že nechtějí abych ho získala a přitom mi nechají přinést tak dokonalé šaty.
Přemýšlela jsem které z těch tří si mám vybrat. Prakticky hned jsem vyřadila křiklavě růžové šaty, teď už mi zbývalo se rozmyslet nad dalšíma dvěma. Jedny byly světle fialkové a ty druhé světle modré. Více mě zaujali ty modré, měli nádherné šněrování na zádech a dokonalý rozparek na nohu.
Šaty jsem rychle popadla a vydala se s nimi do koupelny. Svlékla jsem se a navlékla si je, vzhlédla jsem do zrcadla a zhluboka vydechla. ,,Panebože." Vypadala jsem dokonale, takhle dobře jsem se nikdy necítila. Moje nálada se najednou naprosto otočila, byla jsem plná života.
Šaty jsem si ještě svlékla a vydala se do sprchy. Nechala jsem na sebe stékat kapky studené vody. Nemohla jsem se dočkat až si na sebe znovu vezmu ty dokonalé šaty.
Už jsem byla oblečená a zjistila, že decentně nestíhám. Rychle jsem vyfenovala vlasy a začala se malovat. Neměla jsem v plánu to nějak přehánět. Na rty jsem si natřela světle růžový lesk a začala si dělat obyčejné černé linky. Moje oční víčka zdobily světle modré oční stíny.
Vlasy jsem si první natočila kulmou, následně si je sepnula vzadu a nechala nějaké pramínky vlasů padat do mého obličeje. Nandavala jsem si šperky a do pokoje vešla služebná Anna.
,,Omlouvám se, že ruším, ale měla by jste jít dolů rodina je velice nedočkavá, váš otec zuří." Poslední slova zašeptala a otočila se jestli někdo nestojí za ní. Byla nervozní snad více než já, ale po slovech co řekla moje nálada decentně klesla. ,,Vypadáte dokonale." Podala mi masku a já si ji s hlubokým nádechem nandala.
,,Děkuji, vám to taky sluší." Věnovala jsem jí úsměv a vydala se dolů. V tu chvilku co mi otevřeli dveře do velké místnosti se všechny oči upnuly na mě. Potvrdilo mi to že vypadám dokonale. Sebevědomě jsem přešla za rodinou a oni si mě protivně prohlédli.
,,Vypadáš v tom tlustě." Řekla chladně matka a sestry se začaly chichotat.
,,Nezajímá mě tvůj názor matko." Svraštila jsem obočí a usedla ke stolu. ,,Dneska vypadám dokonale nenechám se od tebe znovu shodit." Matce a sestrám zmizel úsměv z obličeje.
,,Co si to dovoluješ?!" Vlípla mi facku a já se chytla za tvář. Hned ji došlo, že udělala chybu. Otočilo se k nám několik párů oči a já spatřila nasraného otce který si to hned zamířil za matkou.
,,Sofie." Zavřel ji otec protivně do ucha. ,,Začni se chovat jsou tady lidi kurva." Zasyčel a zpátky si to vydal za nějakýma chlapama.
_____________________________________________
Budu moc ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně