Když jsem spatřila jeho jemný obličej a všimla si že tu není Chiara, rozhodla jsem se říct pravdu.
,,No já nesouhlasila s tím abych tam byla sama." Začala jsem trochu litovat že jsem o tom začala mluvit. Nejspíš to byla kravina a nepochopí mě. Ani nevím jestli mám právo u něj vůbec spát. Matka taky nespala s otcem v jedné posteli.
,,Pokračuj." Zamračí se když mezi námi chvilku panuje ticho.
,,Ptala jsem se Luca jestli bych nemohla jít rovnou k tobě ale on začal něco že tam nemůžu být, že máš moc práce a že jsi prostě řekl ať jdu do pokoje pro hosty a ať to nekomplikuju a tak." Zamumlala jsem potichu a on se zamračil.
,,To ti řekl? Já bych samozřejmě byl rád kdyby jsi tam byla semnou ale chtěl jsem to nechat na tobě, aby jsi se necítila že na tebe nějak tlačím." Řekl, domem se v tu chvíli rozezněl hlasitý zvonek. Mattew se mi pohledem omluvil a šel otevřít.
Já jsem pokračovala v dodělávání muffinů. Vytáhla jsem je z lednice a začala na ně lít polevu, následně jsem na ně nasypala barevné zdobení. S muffinama jsem se vydala do společenské místnosti kde se ozývaly hlasy. Spatřila jsem tam Mattewa rodinu a pár dalších chlapů.
,,Udělala jsem nějaké muffiny." Usmála jsem se a položila je na stůl.
,,Máš nějakou drzou služebnou." Rozesměje se nějaký černovlasý chlap asi ve věku Benoniho.
,,Ale vypadá šukatelně." Zasměje se další a plácne mě přes prdel. Mattew se rychle postaví a bouchne pěstím do stolu. Celá místnost naprosto ztichne.
,,A dost!" Zaječí přes celou společenskou místnost. Poklepe si na klín po tom co si sedne a já se na něj posadím. ,,Je to moje manželka, ještě jednou si na ni někdo něco dovolí nebo mi na ni sáhne tak ho zabiju." Řekne hlasem ze kterého jde strach. V tu chvilku se leknu i já a on to zpozoruje. Ruku mi položí na stehno aby se mě pokusil uklidnit.
,,Já nevěděl pane-"
,,Vypadala jako služka vzhledem k tomu co má na sobě a že přinesla muffiny." Hned toho dotyčný lituje.
,,Vypadni Munsone." Zaječí a neznámý chlap rychle opustí místnost. ,,Vypadněte všichni. Končíme." Zabručí protivně a všichni opustí společenskou místnost.
,,Nepřehnal jsem to?" Vzhlédne k jeho otci který sedí na proti a on nesouhlasně zakroutí hlavou.
,,Nic jsi nepřehnal." Řekne poměrně chladně a jde si přisednout na na gauč který leží v rohu místnosti. Na gauči sedí zbytek Mattewa rodiny.
,,Přineseš nám taky ochutnat?" Promluví na mě sestra Mattewa, Eleonora. Vezmu tácek s muffiny a přenesu ho na stůl ge gauči. Všichni si nabídnou muffina a já čekám na jejich reakci.
,,Sakra mňam!"Usměje se na mě Mattew. ,, Povedly se ti." Přejde ke mně a vlípne mi pusu do vlasů. Mě se na tváři objeví velký úsměv.
Všichni sedíme na gauči a dojídáme poslední kousky muffinů. ,,Jsem ráda že si Mattew vybral tebe vypadáš jako milá holka." Promluví na mě Eleonora. ,,Co kdyby jsme zítra vyrazili třeba do restaurace?" Zeptá se a Mattew ztratí úsměv z obličeje.
,,To asi úplně nepůjde." Zamračí se. ,,Měla by jsi být doma je dost možné že po tobě někdo půjde. Jsi moje manželka Anastasie, hrozí ti nebezpečí na každém rohu." Vstane od stolu a vydá se někam pryč.
,,Neboj jen to přehání. Vezmeme sebou Luca ten mi většinou dělá bodyguarda když někam jdu a nic se nám nestane." Nejistě přikývnu. Sakra z toho bude problém.
_____________________________________________
Budu moc ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně