Pohled Mattewa
Vasiljevovi se vytratí úsměv z obličeje ale zbraň neodloží. ,,Annastasie odstup nebo to schytáš." Zasyčí na ni, ona se však ani nehne a ochranářsky stojí předemnou.
,,Annastasie nemáš tu co dělat." Tentokrát na ni zavrčím já, ale s ní to ani nehne. Hne to s ni až v tu chvíli kdy Vasiljev výhružně vystřelí na místo vedle ni. Cukne ji koutek a namíří zbraň směrem na něj. Je překvapený ale udělá to stejné co ona v tu chvíli se mi zastaví srdce. V tu chvíli co se ozve první výstřel mířený na Vasiljeva, v hale propukne panika. Její bratranec se vrhne na vojáky Vasiljeva a Kyle udělá to stejné. Já použiju záložní nožík a začnu odřezávat provazy.
Odvážu se a rychle zamířím k Lucovi. Jeho provazy trvají kratší dobu. Ze zbraně Annastasie se ozve další výstřel, ale tentokrát už Vasiljev neotálí a oplatí jí to. Vasiljev začne ztrácet rovnováhu a trefí ji do nohy. Budovou se rozezní její bolestný výkřik. A pak můj a dalších několik výkřiků. ,,Nepřežijete nikdo. Brzy vše vyletí do povětří." Na obličeji Vasiljeva se objeví poslední úšklebek a v tu chvíli mu bratranec Ann zasadí poslední výstřel do břicha. Z jeho tváře se vytratí všechny známky života.
,,Musíte vypadnout, je tu bomba." Poví mi její bratranec když se oba rozeběhneme pomoc Ann.
,,Musíme." Opraví ho Ann. Vezmu ji do náruče a vlípnu ji polibek na čelo. ,,Musíš s námi Dmitri." Zjistím jeho jméno. V jeho obličeji jde vidět nějaké zaváhání ale zároveň dobrá vzpomínka, usměje se a vstane. Jakoby by mu něco došlo.
,,Vše bude dobré princezno." Ujistím ji. Vyběhnu z haly s ní v náručí a v patách mám toho bratrance a Kyla. Naposledy se ohlédnu za mrtvými těly. A zuřivě vydechnu. Hajzl.
,,Miluji tě." Vyleze z jejích úst a já se na ni udiveně podívám ale nezpomaluju. ,,Kdybych dnes umřela tak chci aby jsi věděl že tě miluju."
,,Nemřeš." Řeknu jen. ,,Taky tě miluju Ann." Povím až po nějaké době. Tyhle slova přes moje ústa nikdy nevyšla. Ona se na mě významně podívá a začne se mě držet ještě silněji. Miluju ji. Před nějakou dobou jsem si slíbil že se nikdy do nikoho nezamiluju, ale slib jsem porušil když jsem potkal ji.
Všichni se naskládáme do auta které je asi dvěstě metrů od haly. ,,Jed křiknu po neznámém člověku." A on bez jakékoliv narážky vyjede. Začne se ozývat obrovská rána a já Ann zakryju uši. Řidič sebou nečekaně ani necukne. Já se ohlédnu za sebe a spatřím místo které se přestává podobat tomu co tam bylo před pár vteřinami. Musím říct že jsme to měli jen tak tak. Autem jdou slyšet hlasité nádechy. Všichni až na řidiče jsme vyvedeni z míry.
Vysvléknu se ze saka a následně ze sebe začnu svlékat i košili kterou začnu obvazovat kolem krvácející nohy Ann, kravatou tam tu košili připevním. Dmitrij se na mě znovu významně podívá, ale všimnu si že se dokonce pousměje. Sako si obléknu zpátky jelikož je tu poměrně zima.
Po nějaké době dorazíme na menší základnu kterou tu mám. Je to letiště společně s menší budovou.
Ann odnesu dovnitř a položím ji na postel v jediné ložnici co se tu nachází. ,,Všechno vyřešíme až zítra buďte ale na pozoru kdyby se něco dělo tak mě vzbuďte." Povím a vydám se za Ann.
_____________________________________________
Budu ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně