Pohled Mattewa
Uběhl asi týden a Annastasie je pořád v kómatu. Ztratila neskutečně moc krve, doktoři mě pořád uklidňují, že se probudí. Nepovedlo se nám dohledat žádné záznamy kamer z toho dne. Všechny v těch místech zrovna "nefungovaly". Je naprosto jasné že to není náhoda.
,,Mattew vnímáš mě?" Nadzvedne obočí Luc a vytrhne mě z myšlenek. Je to hrozně náročné. Furt řešíme ty problémy se zbraněmi a k tomu ještě musím hledat toho kdo je zodpovědný za pokus o vraždu Annastasie. Někdo se ji chce zbavit a já musím přijít na to kdo. Nikdo se mojí manželky už ani nedotkne, maximálně já nikdo jiný na to nemá žádné právo.
,,Co jsi říkal." Řeknu poměrně bez zájmu a dál poslouchám ty nudné kecy. ,,Já potřebuju aby jste už na něco přišli sakra!" Bouchnu do stolu a Luc povyskočí.
,,Snažíme se dělat co nejvíc-" Snaží se obránit ale já mu skočím do řeči.
,,Ale našli jste hovno, jdi Lucu nemám na tebe náladu." Zamračím se a on zmateně kývne. ,,Až budete mít něco důležitého dej mi vědět." Na slovo "důležitého" dám velký důraz a on opustí místnost. Dál se začnu topit v papírech a hledat jakékoliv důkazy které by mi mohli pomoct zjistit kdo za to může.
Uběhl další den a já se pořád topím v papírech. Za celý ten týden jsem prakticky nespal.
,,Pane Benoni." Vběhne do ložnice kde se teď nacházím Chiara. ,,Nemohla jsem vás najít." Řekne udýchaně.
,,Klepat neumíte?" Řeknu klidně a pohledem pořád směřuju do papírů.
,,Paní Anastasie se probudila." Rychle zvednu obličej od papírů a začnu přemýšlet co udělat jako první. Z nočního stolku popadnu klíče od auta a na sebe si vezmu černý kabát. Seběhnu schody a vydám se k mému černému autu. Nastartuju a vyrazím do nedalekého květinářství.
,,Chci obrovskou květinu plnou rudých růží." Vtrhnu do květinářství.
,,Musíte se objednat když chcete něco extra." Zamračí se.
,,Chci tu kytku." Rozložím na stůl poměrně velké peníze a jí zajiskří v očích.
,,A nechcete si spíše užít s nádhernou dámou?" Stiskne si ret když stojí pár centimetrů odemne. Skloním se k jejímu uchu.
,,Ano, ale první mi dej tu kytku pak si možná s nádhernou dámou užiju." Oblíznu ji ušní lalůček a ona se zachichotá. Vydá se někam dozadu a asi po patnácti minutách přijde s obrovskou kyticí.
,,Tady máte moji vizitku, ozvěte se." Mrkne na mě a já popadnu kytici. Než opustím květinářství tak se na ni otočím, mrknu na ni a následně vizitku hodím do koše.
,,Jdu si užít s tou nádhernou dámou." Falešně se na ni usměju a jí se v obličeji mihne nenávist. ,,Naschle." Mrknu na ni znovu a vydám se do auta. Rychle nastartuju a zamířím domů.
Vejdu do místnosti kde leží. Ocitne se mi pohled na její dokonalou osobu. Jemně si zkousnu ret a potichu za sebou zabouchnu dveře. Kytici položím na stolek a přisednu si k ní.
,,Ann?" Pohladím ji po tváři a ona opatrně otevře oči. Zmateně se na mě podívá a celého si mě projede pohledem.
,,Já myslela že jste se na mě naštval." Zakňučí a já ji vlípnu pusu do vlasů.
,,Nevykej mi květinko." Nad přezdívkou se pousměje. ,,Jsi roztomilá."
,,Bála jsem se že už nepřijdeš když tu byli všichni kromě tebe." Řekne trochu smutně.
,,Jel jsem ti koupit kytku." Položím ji na ni a ji se úsměv rozšíří ještě víc.
,,Jak víš že mám ráda růže." Upřímně? Nevím pouze jsem si tipnul...
,,Jak víš že miluju čokoládové sušenky?" Odpovím ji otázkou. ,,Dneska večer tě chci mít u sebe v ložnici tak řekni Lucovi ať ti tam vezme věci ano?" Zmateně se na mě podívá a na sucho polkne.
,,Emh dobře asi? Na jeden večer nemá cenu aby mi tam nosil věci, chcete si semnou jen užít tak tam nemusím mít všechno-" Začne brblat a já se ocitnu nad ní.
,,Ani nevíš jak kurva moc rád bych si s tebou užil. Ani netušíš jak kurva moc rád bych tě bez milosti ojel." Procedím mezi zubama a ona jen přihlíží co bude dál. ,,Ale neudělám to dokud mě nebudeš prosit abych to udělal. Je ti to jasné?" V poslední větě zvýším hlas. Opatrně z ní vstanu a vydám se ke dveřím. ,,Teď mě omluv mám práci. S Lucem to domluvím takže tě večer očekávám u mě." Beze slov přikývne a já si upravím kravatu, následně opustím místnost.
_____________________________________________
Budu ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně