Pohled Annastasie
Stojíme na soukromém letišti a já naposledy obejmu Eleonoru. Za posledních pár dnů jsem se s ní stihla poměrně sblížit. Luco mi hodí kufry do letadla a já se po boku mého manžela také vydám dovnitř.
,,Jsi si jistý že je to dobrý nápad?" Zamračí se Luco když se s Mattewem střetne mezi dveřmi. Já mezitím objevuji krásy soukromého letadla. ,,Kdykoliv se cokoliv může stát vždyť víš jak po nás teď jdou." Řekne docela podrážděně.
,,Vím co dělám." Procedí skrz zuby.
,,Můžeš ohrozit i ji." Oba ke mně shlédnou a já je začnu vnímat ještě víc. To je snad poprvé co se o mě zajímá Luco.
,,To si už ani nemohu vyrazit někam se svojí manželkou?" Luco na to už nic neřekne a vystoupí z letadla.
Letadlo se začne snášet do vzduchu a v mém těle se objeví strach. Nevím jestli to je dobrý nápad. Mattew usedne naproti mně a několik nekonečných minut na mě divně zírá.
Pak se odvážím prolomit ticho. ,,Omlouvám se za to s tou sprchou." Rychle zamrkám a jemu se konečně změní výraz. ,,Nemyslela jsem to vážně jen mi to v tu chvilku přišlo jako dobrý nápad." Poslední slova spíše zašeptám.
,,Chtěl jsem Ann." Konečně promluví. ,,Ale věděl jsem že nemůžu, jsi prostě hrozně mladá a něco uvnitř mě mi to nedovolí."
,,Ale já už bych chtěla něco zkusit." Řeknu potichu a nějaká žena nám přinese občerstvení. Poděkujeme a ona bezeslov odejde.
,,Ann," zamračí se. Já si uvědomím že jsem řekla kravinu. ,,Já prostě nevím jestli můžu. Jsi prostě mladá a hádám že i panna? Já nikdy s pannou nic neměl." Začne decentně stresovat. Přisedne si vedle mě a hlavu mi položí na rameno. ,,Hezky voníš." Začne mě očichávat a to mě pobaví. ,,Když o to budeš stát tak až ti bude aspoň sedmnáct můžeme něco málo zkusit." Pohladí mě po hlavě a já nejistě kývnu. Sedmnáct mi je brzy ani nevím jestli o tom vůbec ví. Nevím přesně kdy protože od doby co jsem u Mattew žádný mobil nemám takže netuším kolikátého je.
V zámku cvaknou klíčky od bytu a Mattew otevře velké dveře. S údivem pustím malý kufr a začnu běhat po bytu. Otevírám různé dveře a snažím se co nejvíce prozkoumat byt a Mattew mezitím tahá další kufry nahoru.
Vylezu na balkón a v tu chvíli si uvědomím v jaké výšce se nacházíme. Rozhlédnu se a dokonce máme výhled i na moře. Vesele zapištím.
Velké paže se mi obmotají okolo těle a já se trochu vylekám. Skloní se k mému uchu. ,,Jak se ti tu líbí." Zašeptá chraplákem a mně najede husina po celém těla. Začne mě líbat na krku a já mu ho ještě více odhalím.
Otevřu oči a spatřím slunce jak právě vychází. Je už ráno. Letěli jsme totiž přes noc. Mattew mi po asi hodině usl na klíně v menší posteli co se tam nacházela. Netrvalo dlouho a mně se povedlo usnout také.
,,Ani nevíš co bych s tebou teď nejraději dělal." Zachraptí.
,,Před pár hodinami jsi odemne prakticky utíkal z koupelny." Podotknu. On se odemne odrthne a nasupeně vyrazí do postele.
,,Potřebuju se ještě prospat." Svlékne ze sebe bílou košili a zachumlá se pod deku.
_____________________________________________
Budu moc ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně