Pohled Annastasie
O týden později
Právě jsme byli s Mattewem v centru nakupovat nějaké jídlo na večer. Otevře mi dveře od auta a já vstoupím dovnitř. Tašky s nákupem hodí do kufru a usedne vedle mě.
,,Už nic koupit nepotřebujeme?" Zeptá se.
,,Už můžeme jet domů." Oplatím mu úsměv a on s oddychem vyjede z centra.
,,Konečně." Zamumlá a já nad tím protočím očima.
Tašky vytáhneme do schodů a Mattew je hodí před lednici. Já začnu jídlo skládat dovnitř.
Bytem se rozezní velmi hlasitá rána a já leknutím poskočím. Mattew který sedí na gauči si semnou prohodí zmatený výraz.
Po tom co se rána ozve znovu si uvědomíme že je to výstřel. Mattew rychle vstane z gauče a vydá se ke mně, chytne mě za ruku a táhne do prádelny.
,,Co se ksakru děje?" Začnu po něm ječet a on mě spraží pohledem.
,,Mlč kurva."Procedí potichu.
,,Co děláš?" Jsem zmatená když začne odtahovat pračku. Za pračkou se nachází výko které hned otevře. Pod výkem je poměrně velká díra.
,,Vlez tam." Nákáže a já nesouhlasně zakývám. ,,Kurva Ann." Strčí do mě tak aby mě dostal dovnitř po tom co se ozve další výstřel.
,,Mattew." Zavzlykám.
,,Zůstaň tady dokud pro tebe někdo nedojde ano?"
,,Já chci jít s tebou co když se ti něco stane." Moje slova ignoruje a políbí mě na rty, následně i na čelo.
,,Uvidíme se až bude po všem princezno." Mrkne na mě a zaklepne výko. Z mých očí se začnou hrnout slzy.
Pohled Mattewa
S bolestí uvnitř mě zasunu výko a následně vrátím pračku na její původní místo. Naposledny se ohlédnu za pračkou a zamknu dveře od místnosti.
Z opasku vytáhnu zbraň a postupuju do obýváku kde se u postele sklání ozbrojený muž. Prohrabuje se v jejích šperkách.
Nabiju zbraň a vystřelím po něm. Náboj ho zasáhne do levé nohy. S výkřikem se otočí směrem ke mně a pokouší se mě také střelit, netrefí se. Náboj proletí dalako odemne a zasáhne skleničku.
Přes bolest v noze nemá šanci se trefit. Skácí se k zemi a já ho jen tak ze srandy střelím i do zdravé nohy. Nechám ho tam ležet a schovám se za kuchyňskou linku kdyby někdo další přišel ať jsem aspoň trochu chráněn. Z kabátu který jsem si nestihl sundat vytáhnu mobil a vytočím číslo Luca. S Lucem se domluvím aby sem poslal naše hlídky které se nacházejí poblíž.
Vydám se k postřelenému a přemýšlím jestli ho nechat žít. Možná by se mohl hodit na výpověď, ale nevím jestli zradí svého pána.
Ruce mu cvaknu do pout které tu jsou spíše na jiné věci a začnu ho táhnout dolů. Zastavím se když uslyším nekolik dalších výstřelů a po pár minutách ticho.
Mám pocit že venku proběhla přestřelka mezi našimi lidma a těmi neznámými.
Rozejdu se znovu dolů a téměř mrtvého člověka nechám ležet na chodníku. Rozeběhnu se k našim lidem.,,Povedlo se nám sejmout jenom jednoho." Promluví na mě někdo koho jméno neznám a ukáže na ležícího člověka.
,,Ostatní ujeli." Promluví další a já se zamračím.
,,Zbavte se těhlech a vy dva semnou." Ukážu na dva nízké brunety. Oba nasednou do auta ke mně. Rychle nastartuju a vyjedu tam kde kamery zaznamenali rychlý pohyb černého auta které podle popisu patří jim.
Rozezvoní se mi mobil. Zvednu ho a čekám na to co se ozve na druhé straně. ,,Mattew." Ozve se neklidný hlas Luca. ,,Tvůj otec byl postřelen a bojuje o život." Před očima se mi objeví mlha. ,,Ell je zraněná.." Zhluboka začnu dýchat, netuším co se tady právě děje.
,,Povedlo se nám se jich zbavit, ale nevíme kdo za tím stojí. Doreš tu práci tam a vyraz na letiště kde na tebe čeká tryskáč. Annastasii tam nech tady to je pro ní více nebezpečné." Šlápnu na plyn a rychle zastavím poblíž starého letiště kam nás mapa dovedla.,,Vyrazím hned co budu moc." Vydechnu.
,,Zařiď nějakého velmi spolehlivého člověka kterého můžeme poslat za Ann, vyber toho nejlepšího s nejvíce zkušenostmi a zařiď jim přelet do mého bytu v New Yorku.",,Zařídím." Tipnu mobil.
,,Jdeme." Křiknu po nich a vylezeme z auta. Z kufru vytahnu lepší zbraně a vydáme se ke dvoum černým autům který si myslejí že se nás zbavili. Očividně čekají na někoho kdo je odtud nechá odletět.
Prohrábnu si vlasy a nevím co dělat, mám o ní takový strach i když vím že je v bezpečí.
S brunetama se rozdělíme a každý máme na starost dva chlapy. Sejmu prvního ale ten druhý mi dělá poměrně problémy. S klukama tam chvilku bojujeme i o život a stane se z toho poměrně dlouhá přestřelka. Z míry mě vyvede to když na sebe promluví a já zaregistruju jejich ruský přízvuk. V tu chvilku se neznám a střílím hlava nehlava. Možná za tím vším stojí její rodina. Chtějí mě dostat z pozice..
_____________________________________________
Budu ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně