38.

2.7K 74 0
                                    

Pohled Annastasie

Letadlo je plné cizých lidí a já jsem poměrně ve stresu. Na sobě mám černou koženou bundu, tmavě zelené tílko a černá carga. Prakticky stejné oblečení co jsem měla první den ve střelnici. Na nohou mám černé vysoké boty s menším podpatkem. Nejspíše to nebyl nejvhodnější výběr ale tak když už umřu tak aspoň ve stylu. Blonďaté vlasy mám svázené ve vysokém culíku a několik pramenů mi padá do očí. Na obličeji mám pouze dvě protáhlé linky a řasenku to je vše.

Kyle má na sobě prakticky to stejné jako já pouze nemá boty na podpatku a tílko má černé, ne zelené. Za celou cestu prakticky ani nepromluvíme. Celou dobu si jen píšeme. Nepotřebujeme aby o našem plánu vědělo celé letadlo. Občas se na sebe pousmějeme a pak pokračujeme ve vymýšlení plánů. Ladíme různé nedostatky a právě mi blikla zpráva od Dmitrijho, Luco s Mattewem už dorazili na místo a snaží se vyjednávat. Chudáci nevědí co se plánuje. Prý jsou vážně jen oni dva a to mi přijde hrozně divné.

,,Už tam jsou." Prolomím ticho a když za námi přijde letuška, že za pár minut budeme vystupovat tak si rychle odskočím ještě na záchod. Z letiště nás má odvézt Dmitrijho kamarád který pak bude čekat schovaný v záloze kdyby se něco posralo a také nám poskytne veškeré zbraně, jelikož ty jsme do letadla vážně vzít nemohli. 

Vystoupíme a po chvilce spatříme černé auto a u něj staršího chlápka ze kterého jde hned poznat že má něco společného s mafií. Přes obočí a oko má poměrně velkou jizvu.

,,Annastasie?" Naznačí uklonění a na tváři se mu objeví úšklebek ze kterého nedokážu nic vyčíst. 

,,Kyle." Podá mu ruku a on ji po chvilce přijme.

,,Josh." Představí se a následně všichni nalezeme do auta kde začneme vše probírat. Venku je poměrně tma a my jedeme po opuštěné silnici. Podá mi věcičku díky které bude moc celou dobu poslouchat co se tam děje a já si ji cvaknu na koženku. ,,Kdyby se cokoli posralo tak do mikrofonku zařvi moje jméno a já tam do pár vteřin budu. První budete muset sejmout hlídku podle všeho tam jsou pouze dva chlapi takže to snad nebude problém." Přikývnu a začneme vyskakovat z auta. ,,Hala je odtud asi stopadesát metrů takže se proběhněte. Na místo se dostaňte co nejdříve." Z kufru nám začne vyndávat potřebné zbraně. ,,Vše je nabité ale kdyby něco tak tady." Podá mi dvě krabičky a já je dám do kapes od kalhot. ,,Tak hodně štěstí." Popřeje nám.

,,Díky Joshy." Poprvého ho uvidím se skutečně usmát. Kyle na něj kývne a rozeběhneme se po cestičce. Nevěděla jsem, že se nám ten běh bude skutečně hodit. Doběhneme na místo a domlouváme se pohledem, nějakou škvírou se dostaneme dovnitř a pak se za pomocí mapy snažíme najít dva vojáky neboli vchod. To se nám po chvilce povede. Pohledem si každý zabereme jedno z chlapů. 

Přejdu k němu ze zadu a rukojetí zbraně ho praštím do hlavy, pak ho chytnu aby jeho pád neudělal ránu, to se mi bohužel moc nepovedlo. Kyle použije jinou taktiku, chlapa sejme nějakým pohybem na zem. Probudit by se neměli. Pohledem si ukážeme na obrovské dveře. Myslím že je to vstup. Oba se zhluboka nadechneme a svíráme zbraně v rukou. Na tři dva jedna oba kopneme do dveří a ty se rozletí.

_____________________________________________

Budu ráda za hlasy<3

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat