Pohled Mattewa
Probudil mě prudký pohyb. Vyskočila z postele a deku si držela kolem těla. ,,Co tu děláš." Zamračila se.
,,Spíš co ty tu děláš." Vstal jsem z postele a ona napnula všechny svaly na jejím těle. ,,Nemohl jsem tě nikdy najít tak jsem se o tebe bál, jestli se ti něco nestalo." Moje odpověď ji rozesmála a já se na ni zmateně podíval.
,,Jak vidím na šukání ti stačí Kiara tak nechápu proč furt stejně lezeš zamnou." Její odpověď mě decentně vykolejila. Nevěděl jsem co myslí s Kiarou jsem za tu dobu co tu je Ann nic neměl.
,,Já s ní nic neměl." Připadal jsem si jako dítě ve školce které svojí holce tvrdí že jsem autíčko nepůjčil malé blondýně. Rozdíl je v tom že nejsme ve školce a ani není moje holka, je to moje manželka. S Kiarou jsem nic neměl takže netuším o co ji jde.
,,Nelži Mattew, včera jsem viděla obrysy dvou těl v tvojí pracovně, z toho se prostě nevymluvíš. Já nejsem blbá. Nevím co od toho manželství čekáme. Chápu nemusíme se mít rádi ale aspoň mi nezahejbej v tomhle domě kde je dost velká pravděpodobnost že vás uvidím."
,,Ann, mě na tobě záleží nikdy bych ti tohle neudělal to musí být nějaké nedorozumění." Přistoupím k ní a chci ji vtáhnout do objetí, ale ona o krok ustoupí. Neví jestli mi může věřit a to mě mrzí. Mrzí mě že jsem ztratil její důvěru. ,,Myslím to vážně Ann. Za tu dobu co tu jsi se mezi námi nic nestalo."
,,A to že po tobě předemnou leze ti příjde v pohodě?" Ironicky se rozesměje.
,,Ann slibuju že už se to nestane když tam budeš ty a ani když tam nebudeš. Nechci aby jsme žili v nenávisti tak pojď na snídani ano?" Vlepím ji pusu na čelo a ona zčervená.
,,Musím se první obléknout a pak přijdu."
,,Jdu s tebou." Následuji ji do naší ložnice a následně koutkem oka sleduju jak se převléká. Vím že bych neměl, ale nedokážu odolat její kráse.
Vejdeme do jídelny ve které už sedí Luco s Kiarou. Usednu na moje místo a Ann na druhou stranu stolu. ,,Kiaro, přesedni si." Štěknu po ni a ona se na mě nechápavě podíva. ,,Výměň se s Ann." Vykulí na mě oči.
,,To nemyslíš vážně Mattew. Sedím tu vždycky." Začne křičet a mě málem prasknou ušní bubínky.
,,Něco jsem řekl tak to udělej." Řeknu podrážděně a ona už nic raději nezkouší. Vymění se s Ann které na tváři pohrává úsměv. Sedne si vedle mě a služebná začne nosit snídani na stůl. Chytnu ji za stehno a jednou rukou ho jemně mačkám. Luco za celou snídani ani necekne.
,,Kam pospícháš." Zeptá se Ann když na sebe začnu soukat košili.,,Postřelili jednoho našeho chlapa musím tam jet a zjistit o co jde." Nevím od kdy ji toho říkám tolik, tohohle všeho bych ji měl ušetřit. Pohladím ji po vlasech a odejdu z místnosti.
Vyběhnu k autu které rychle nastartuju a jedu na místo kde se vše odehrálo. Dneska mě čeká perný den.
_____________________________________________
Budu ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně