18.

3.7K 104 5
                                    

Košili se mi z něj povede svléknout a spatřím několik řezných ran. Věděla jsem že je pořezaný už než jsem svlékla košili proto jsem se snažila jednat tak rychle. Otevřela jsem šuplík s obvazy a začala jsem obvazovat rány. Mám pocit že bude vypadat jako mumie. Předmět kde jsme se tohle učili mi nikdy moc nešel, ale teď jsem věděla že do toho musím dát všechno.

Občas zasténal bolestí, ale já věděla že mu musím pomoc za každou cenu. Rozepnu mu pásek a začnu ho soukat i z kalhot abych se dostala k další ráně. Tak moc mě znervozňovalo to že mu právě sundavám kalhoty ale věděla jsem že musím. Kulka mu proletěla krajem nohy. Měl tak moc velké štěstí.. když začnu zajišťovat tuhle ránu tak téměř zařve a zaryje prsty do polštáře. Obočí mu také přelepím náplastí.

,,Co když mám prostřelený i péro." Zkousne si ret a já nechápu jak je schopný v takovéhle situaci žertovat. ,,Nechceš mi to radši zkontrolovat, prosím?" Zamručí a přitáhne si mě k sobě.

,,Nechci." Řeknu potichu a přitom udržuju oční kontakt.

,,Mh, zkusit jsem to musel." Na tváři se mu objeví šibalský úsměv nad kterým jen protočím oči. ,,Ale políbit by jsi mě mohla nemyslíš?" Vidím naději a chtíč v jeho očích. Po pár vteřinách hlasitého ticha přikývnu a nahnu se k němu. Rukama jsem zapřená nad ním a prdelí se občas omylem otřu o jeho rostoucí chloubu která mě extrémně znervózňuje. Z hluboka se nadechnu a vlepím mu něžný polibek. Nechápu co to semnou dělá, ten polibek je jako něco co nás propojí a jsme jako jeden celek. V tu chvilku co se pouze rty otírám o ty jeho se to rozhodne vzít do vlastních rukou. Tentokrát mě políbí on, pak zase nastává ta pauza kdy se o sebe rty pouze otíráme.

Po pár vteřinách naše rty spojí znovu. Plynulým pohybem mě dokáže dostat pod něj. Teď má nadevšim kontrolu on. Začne něžně líbat mé rty. Začne dělat něco co jsem do teď nezažila. Opatrně líbá mé rty a jeho tělo je nademnou. Jde z něho teplo, působí na mě jako rozpálený krb.

Ale já to přeruším. ,,Měl by jsi si lehnout, jsi pořezanýn a máš téměř prostřelenou nohu." Začnu namítat.

,,Buď ticho prosím. Tak dlouho jsem na tuhle chvíli čekal, takže mě pár řezných ran nezastaví. I kdybych byl na půl mrtví tak pokračuj." Chci něco znovu namítnout, ale než to stihnu umlčí mě polibky. Ruku která se nacházela u mé hlavy začne pomalu po mém těle přesouvat dolů, na mé boky kde se taky zastaví.

Dveře do místnosti se otevřou. Já rychle spanikařím a vylezu ze spod Mattewa. Co nejrychleji se dostanu pod peřinu vedle. Mattew shlíží ke dveřím kde se nachází dva neznámí muži a Luco který jen zmateně kouká.

,,Nechtěli jsme vás rušit." Zakašle jeden z mužů. ,,Ale musíme vás zkontrolovat. Řekne a mě dojde že to jsou ti doktoři. Mattew nasupeně přikývne.

,,Luco vem Ann někam jinám aby to nemusela vidět." Řekne Matt a Luco nespokojeně přikývne. Mattew se opatrně dostane na nohy a donese mi zbytek noční košilky abych nešla bez kalhot. Poděkuju mu pohledem a pod peřinou na sebe začnu soukat kraťasy.

,,Tohle musí skončit Annastasie." Řekne vážně Luco když se posadíme na menší gauč na chodbě. ,,Akorát mu blbneš hlavu a on se pak nemůže soustředit. Jestli se do tebe zamiluje tak ho zničíš." Štěkne po mě a já na něj vykulím oči. To snad nemyslí vážně?

_____________________________________________

Budu ráda za hlasy<3

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat