,,Vstávat." Strhne ze mě někdo deku. Já se ji na sebe zase pokusím dostat ale osoba mi v tom zabrání. Protivně zaknučím, promnu si oči a otevřu je. Spatřím vysokou mužskou postavu jak stojí nademnou. Jeho blonďaté vlasy jsou rozcuchané. Vypadá jako kdyby právě vstával, ale vzhledem k tomu že na sobě už má oblek soudím, že už je pozdě odpoledne. Můj manžel. ,,Jak jsi se vyspinkala květinko." Pohladí mě po tváři a lehne si vedle mě.
,,Hezky." Vyšpulím rty. Nepřemýšlím a svou ruku položím do jeho vlasů abych je mohla aspoň nějak upravit. Zmateně se na mě podívá a já začnu panikařit. Z tváře mi rychle spadne úsměv, ruku z něj sundám a rychle vyskočím z postele. Stojím tam jen v noční košilce a cítím se jako kdybych byla nahá. ,,Omlouvám se vám." Koukám do podlahy a čekám co odpoví.
Než se nadechnu stojí předemnou a svírá moje boky ve svých dlaní. Na tváři mu pohrává úsměv to je mi jasné i přestože to nevidím protože moje oči jsou stále přilepené na zemi. ,,Neomlouvej se, nevadí mi že na mě saháš." Rukama přejíždí po mých bocích. Jednu ruku sundá z mého boku a zvedne mi s ní bradu tak abych mu viděla do očí. ,,Nevykej mi, vytáčí mě to ano?" Řekne a já přikývnu. ,,Ano?" Řekne trochu protivně.
,,Ano." Zopakuju po něm a on se vítězně pousmějě.
,,Dnes nás čeká důležité setkání takže buď připravená, na šestou hodinu pojedeme. Hezky se obleč ano?" Odstoupí ode mě. Já přikývnu a po té co mě zmrazí pohledem raději odpovím.
,,Ano."
,,Šikovná holka." Pohladí mě po zádech a vydá se ke dveřím.
,,Počkej." Křiknu po něm a rozeběhnu se k němu s hřebenem v ruce.
,,Mám schůzku takže teď na tebe čas nemám-" V tu chvilku co spatří hřeben se na mě zděšeně podívá.
,,Omlouvám se ale vypadáš jak kdyby jsi právě vstával." Pobaveně se rozesměje když se trochu skrčí a já mu začnu česat vlasy.
,,Nějaká drzá." Stále pokračuje jeho smích. ,,Ale mě se to líbí." Mrkne na mě a odejde. Já stojím na místě jak solný sloup. Panebože co to bylo. Se skouslým rtem padnu na postel.
Je skoro šest a já se začínám připravovat na to setkání. V obrovském šatníku hledám nějaké rozumné šaty. Nevím co bych si měla obléknout jako žena mafiana na důležité setkání. To vážně netuším. Ano, s otcem jsme občas jezdili na nějaká důležitá setkání ale tohle pro mě znamená více. Nechci mu udělat ostudu, je to pro mě důležité. U otce jsem většinou i dostala šaty co si na sebe mám vzít takže to nebylo tak komplikované.
Rukama se zavřenýma očima přejíždím po šatech. Po několika vteřinách se zastavím a vytáhnu jedny šaty. Jsou celé černé. I přestože že nerada nosím černou barvu jim věnuju veškerou mojí pozornost. Natáhnu si je na sebe a prohlédnu se v zrcadle. Uplé šaty sahají až na zem. Zepředu je rozparek na nohu a větší výstřih který nevím jestli není moc odvážný. Musím doufat že mě Mattew za to neseřve nebo tak něco. U otce jsem větší výstřihy nosit nemohla. Ze zadu mám vidět téměř celá záda.
Vezmu si je na to setkání. Snad to není špatné rozhodnutí.
_____________________________________________
Budu ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně