43.

3.2K 81 4
                                    

Pohled Annastasie

Otevřely se dveře a s Mattewem jsme vešli ruku v ruce dovnitř. U vchodu nás přivítala celá Mattewa rodina. Eleonora skočila do náruče Lucovi. Počkat, Lucovi? O co jsem kurva přišla? Ell následně obejme mě. Antonio seběhne schody a skočí na Mattewa.

,,Konečně jsi doma bratře." Bouchnul do Mattewa Antonio. Je hezké jak má rodinu na které mu skutečně záleží a jim záleží na něm.

Všichni jsme se přivítali a sdědili si různé zajímavosti z naší dovolené a taky z toho co se dělo v Rusku. Samozřejmě určité okamžiky jsem raději vynechali. Nemyslím si že by to bylo úplně vhodné.

Nevím jestli by bylo vhodné vykládat rodině Mattewa jak jsme se nazí koupali na pláži a další maličkosti.Většinu času mluvím já a Mattew mě bedlivě skenuje z velkého křesla.


Skončím přitisklá na zdi a Mattew mě zásobuje hladovými polibky na krk. Moje prsty mu propletu ve vlasech.

Hodí si mě přes rameno a než se stihnu nadechnout skončíme v naší koupelně. ,,Co děláš?" Zeptám se zmateně. ,,Ty nechceš, ehm to?" Jsem nervozní. Podle jeho hladového pohledu kterým mě probodával po celou dobu co jsme byli s jeho rodinou v obýváku, jsem čekala něco jiného.

,,To jsem neřekl ne?" Přitiskne mě na studené dlaždičky a já vydechnu. ,,Můžeme to provozovat i jinde ne? " To mě překvapilo. Jde to jinde než v posteli?

,,Jinde než v posteli?" Zkřivím obočí udiveně.

,,Ano." Rozesměje se nad mojí nezkušeností. ,,Chtěla jsi se vysprchovat, tak si dáme sprchu ne?" Oblízne se.

,,Ve sprše?" Nadzvednu obočí.

,,Můžeme kdekoliv se nám zachce." Namotá si moje vlasy na jeho prostředníček a já žasnu nad jeho krásou.

,,Kdekoliv?" Vydechnu a on přikývne. Vysvlékne mě z tmavě modrých krátkých šatů a užasle se zastaví na mojí osobě. Rozepne si košili a já mu pomůžu se z ní dostat mezitím co neopouštím jeho měkké rty.

Nechá ze sebe spadnout černé kalhoty od obleku a malou zbraň s jeho iniciály položí na umyvadlo.

Po chvilce se ocitneme ve sprše, Mattew za námi zavře a já mezitím pustím vodu. Studená voda začne dopadat na naše rozpálená nahá těla. Přitiskne mě na dlaždičky a než se stihnu pořádně rozkoukat tak opustí moje rty. Pečlivě si mě prohlédne a ruku si zamotá do mých vlasů. Než stihnu zareagovat tak se ve mně ocitne jeho péro. Prohnu se v zádech div nespadnu na zem.

Minule to bylo jiný, snažil se abych se cítila příjemně a dělal cokoli proto aby to bolelo co nejméně. Teď to vypadá jako bych mu byla jedno. ,,Jsi v pořádku?" Zeptá se po chvilce co do mě silně přiráží.

Já přikývnu a on se na mě zamračí. ,,Ano-" odpovím když mě přejde největší bolest.

,,Omlouvám se ti jestli to bolelo, tak moc jsem se na to těšil že jsem to nejspíše přehnal."Leží naproti mě a nespouští ze mě pohled. Pohladí mě po tváři a vtiskne mi polibek na rozohněné čelo.

,,Líbilo se mi to. Ze začátku jsem si byla trochu zmatená ale pak se mi to líbilo." Pousměje se.

,,Miluju tě Annastasie Benoni." Vykouzlí mi na tváři úsměv. Je to poprvé co mi to od té noci řekl.

,,Já tebe taky Miluju Mattew Benoni." Po pár minutách se nám povede usnout v objetí.

_____________________________________________

Budu ráda za hlasy<3

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat