Pohled Annastasie
Ležím na posteli s knížkou v ruce. Snažím se
číst ale moje myšlenky jsou někde jinde. Moje myšlenky jsou u Kiary. Co tady ksakru chce?Vstanu z postele a vydám se do jídelny kde se za pár minut bude jíst. Vejdu do obrovské místnosti. Je nás tu více než obvykle. Je tu i Kiara. Kiara sedí vedle Mattewa a Luco vedle Kiary. Sedím na úplně opačné straně stolu, jako vždy.
Mattew po mě střelí pohledem a po chvilce služebná Chiara začne nosit jídlo na stůl. Kiara se pořád otírá o Mattewa. Asi jim je jedno že tu jsem i já. ,,Slez Kiaro." Osloví jí a ona se na něj zmateně podívá.
Tuhle večeři jsem nezvládala. Co nejrychleji jsem dojedla jídlo a vydala se do pokoje. Než jsem opustila dveře tak se zamnou ozvalo ať se vrátím, ale já to ignorovala. Už nenechám aby si semnou každý dělal co chce.
Ze skříně vytáhnu světle modré plavky a bílý ručník. Obléknu se do plavek, zase se vydám do jídelny a přes dveře co tam jsou vejdu na obrovskou zahradu s bazénem. Všichni od stolu mě sledují ale já jejich pohledy ignoruju.
Uplyne nějaký ten čas a já dál plavu v bazénu. Je to poprvé co jsem tady, doma jsem chodila pouze zřídka ale vždy se mi to hrozně líbilo. Vzhlédnu k oknu Mattewa kanceláře a celá ztuhnu. Na závěsech spatřím obrysy dvou těl jak dělají něco co mně je neznámé.
I přestože postavy přímo nevidím dojde mi že to je Kiara s Mattewem. Z očí mi vyteče pár slz a snažím se dostat z bazénu. Přejdu k lehátku a vezmu z něho bílý ručník. Potlačím chtíč kopnout do nedalekého květináče. Rychle se do něj zamotám a vyběhnu dovnitř. Namířím si to do místnosti kde jsem spala než mi Mattew nabídl abych byla u něj. Musím doufat, že mě tu nikdo nebude hledat.
Ve skříni se nachází nějaká noční košilka a kalhotky. Přejdu do koupelny a vysvléknu se z plavek.
Pohled Mattewa
Dneska jsem měl papírování až dlouho do noci ale když jsem přišel do naší společné ložnice nikdy nebyla, postel byla prázdná. Byl jsem zmatený a netušil jsem kde je. Po večeři prošla kolem nás a měla na sobě plavky tak jsem došel zkontrolovat jestli se ji náhodou něco nestalo. Bazén i jeho okolí bylo prázdné.
,,Chiaro, nevíš kde je Ann?" Vešel jsem do kuchyně kde služebná domývala nádobí. Otočila se na mě se zmateným pohledem.
,,Naposledy jsem ji viděla asi před třemi hodinami když běžela ubrečená někam nahoru." Přikývl jsem a vydal jsem se nahoru. Vešel jsem do místnosti kde spala než přešla ke mně do ložnice. Ležela tam. Pokrývka byla na zemi. Sebral jsem ji a položil ji na její polonahé tělo. Vysvlékl jsem si triko a ulehl vedle ní. Spala jako zabitá. Chvilku jsem jen ležel a po pár minutách mě začaly hledat dvě malé ruce. Šmátrala kolem sebe a já si lehl blíž k ní. Konečně mě nahmatala a vzala mě do objetí. Po asi půl hodině se mi konečně povedlo usnout. Nemohl jsem přijít na to proč nechtěla spát u mě v ložnici.
_____________________________________________
Budu moc ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně