Sejdu schody ke hlavním dveřím u kterých už stojí Mattew společně s jeho rodinou. Nervózně si prohrábne vlasy a vydá se směrem ke mně. Nabídne mi rámě a vydáme se k limuzíně. ,,Sluší ti to." Řekne a já z toho komplimentu zčervenám. Nejsem zvyklá na to že by mi někdo chválil vzhled.
Otevře mi dveře do dlouhé černé limuzíny. Vejdu dovnitř a on společně s jeho sestrou se po chvilce ocitnou vedle mě. Každý z jedný strany.
Netrvá dlouho a řidič vyrazí někam z tohoto města. Cesta trvá asi půl hodiny a pak se ocitneme před obrovským sídlem.
,,Nezlobíš se za to co jsem si na sebe vzala." Prolomím ticho když stojíme u baru a jsme konečně chvilku sami. On mě celou dobu hladově sleduje.
,,Ehm prosím?" Zeptá se když zvedne hlavu z mého výstřihu. Já se potichu zachichotám nad jeho zmateností a hned na to si dám ruku před pusu.
,,Eh promiň." Zastydím se za můj smích. ,,Jen jestli ti nevadí co mám na sobě?" Zeptám se tak aby mě slyšel jen on.
,,Naprosto mi to vyhovuje." Vtáhne mě k sobě se skouslým rtem. ,,Jen ať všichni vidí jakou mám nádhernou manželku. Ať si čuměj, ale nikdo na tebe ani nesáhne jinak mu zlomím vše co jde." Řekne s naprostou vážností v hlase a já před ním jen překvapeně stojím. Z překvapeného pohledu mě dostane Luco s nějakou ženou.
Ta ženská se hned obmotá kolem Mattewa a já bez toho aniž bych přemýšlela se zamračím. Mattew ji ze sebe začne rychle a zmateně sundavat.
,,Co tady děláš?" Jemně se zamračí a přejde ke mně.
,,Ani mě nepozdravíš?" Zeptá se ublíženě. ,,Jsem Kiara." Podá mi ruka a já ji po chvilce příjmu.
,,Annastasie." Řeknu trochu popuzeně a navzájem se zabijeme pohledem.
,,Jsem bejvalá Mattewa. Pár dnů předtím než si jel pro tebe jsme spolu spali." Zamrká a já vzhlédnu k Mattewovi. Ten je rozrušený a neví co dělat.
,,O co se snažíš Kiaro." Řekne podrážděně.
,,O nic brouku jem se snažím skamarádit." Nevině se usměje. ,,Nečekala jsem že si přivezeš tu nejmladší. Ještě není ani dospělá, hodně jsi spadnul Mattew." Tohle už nevydrží, chytne mě za ruku a začne mě táhnout pryč. ,,Kdyby ti nedala klidně mi napiš!" Zařve než ji zmizíme z pohledu.
Mattew mě táhne na nějaký balkon v nejvyšším patře. ,,Měl jsi s ní něco za tu dobu co jsme spolu?" Vypustím ze sebe aniž bych nad tím přemýšlela. Hned co spatřím jeho naštvaný a uražený pohled začnu litovat že jsem něco řekla. ,,Omlouvám se." Zašeptám a odstoupím krok dozadu. ,,Nic mi do toho není." Neví co říct.
,,Nic jsem za tu dobu co tu jsi s ní neměl. Ano pár dnů předtím než jsem si jel vybrat jednu z vás jsem s ní něco měl. Upřímně jsem si myslel, že v tom budu pokračovat ale něco uvnitř mě mi to nedovolí." Z hluboka se nadechne. ,,Vím že je mezi námi poměrně věkový rozdíl ale od té chvíle co jsem tě spatřil mám oči jen pro tebe a nebudu se kurvit jinde. Já dokážu vydržet dlouho bez sexu protože vím že to jednou budeš chtít i ty. Já tě do toho nutit nebudu ale vím že to jednou přijde." Pohladí mě po tváři. ,,Teď mě omluv musím si někam odskočit." Narovná si kravatu a opustí balkon.
_____________________________________________
Budu ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně