25.

3.5K 107 2
                                    

Pohled Mattewa

Otevřu ospalé oči a spatřím postavu stojící v kuchyni. Její blonďaté vlasy jsou svázané v nepovedeném culíku a kolem těla má pouze noční košilku.

Prohrábnu si vlasy a koutkem oka sjedu na její prdel. Když se natáhne pro dva talíře do vyšší skříňky jemně si zkousnu ret a sleduju jak se ji noční košilka vyhrne nahoru. Má pouze krajkované bílé kalhotky a to mě vyvede z míry. Na pár vteřin svůj pohled odtrhnu od ní a přesunu ho na obrovské okno. Venku je tma a to znamená že je večer. Prospal jsem prakticky celý den. Nějak mě to všechno zmohlo. Několik dní jsem se pořádně nevyspal a teď mám konečně šanci mít takovou menší dovču.

Po několika minutách si potichu odkašlu a ona leknutím téměř nadskočí. Otočí se ke mně a div neupustí krabičku s malinami.
,,Jak dlouho jsi vzhůru?"

,,Em" odkašlu si. ,,Asi čtvrt hodiny." Na tváři se mi objeví úšklebek a ona se jemně zamračí. Nejde z ni strach, je roztomilá. ,,Co děláš dobrého?" Vstanu, na sobě mám pouze boxerky.

,,Palačinky, vím že je máš rád." Dojdu k ní a vtáhnu ji do objetí. ,,Prakticky celý den jsi spal, bála jsem se že ti není dobře vzhledm k tomu že jsi dost naspal i v letadle."

,,V poslední době jsem moc nespal." Zamumlám a usednu ke stolu. Ona předemne položí talíř plný palačinek.

,,Nevím jestli to není málo." Řekne nejistě.

,,Prosimtě budu rád když to sním."

Po sprše se znovu vydám do postele. Asi úplně nemám v plánu spát. Pouze si lehnu a vymyslím program na další dny.

Zítra mám v plánu vzít ji na pláž. Zítra má narozeniny.

Před obědem se každý převlékneme do více plážových věcí a vydáme se do restaurace kousek od nedaleké pláže. Celou dobu táhnu plážovou tašku kde jsou ručníky a spodní prádlo na převléknutí.

Mojí ruku obtočím kolem jejího pasu a vstoupíme do restaurace. Já si objednám nějaké mořské plody a ona klasicky pizzu. Od té doby co bydlí u mě si pizzu naprosto zamilovala. Často mi přijde že nejí nic jiného.

Sedím na proti ní a zkoumám každý detail na jejím těle který dokážu vidět. Všimnu si jizvy kterou neznám. Nachází se na jejím krku těsně pod uchem.

,,Co je ta jizva pod tvým uchem?" Zeptám se a ona znervozní. Rukou přejede po místu které mě tak moc zajímá.

,,Mm, upřímně nevím." Změřím si ji pohledem a přikývnu.

Na pláži zabereme dvě lehátka. Mácháme se ve vodě a občas jen ležíme dokonce jsem měl i povolení ji namazat opalovacím krémem. Byl dokonalý pocit přejíždět rukou po téměř veškeré její pokožce.

Nikdy jsem na ni tak moc nesahal. Nikdy jsem se necítil tak blízko ní.

,,Večer půjdeme na večeři." Oznámím a ona s úsměvem na tváři přikývne.

Zase vlezeme do vody. Nikdy jsem ji neslyšel se tolik nasmát. Nevím kdo ve mně naposledy probudil to malé dítě kterým se právě teď citím být.

Pokusí se mě shodit ale je to pro ni marné. Vezmu ji do náruče, roztočím se a hodím ji do vody. Po pár vteřinách se nasupeně vynoří.

Střelí po mně pohledem a znovu se do mě několikrát pokusí strčit. Je to marné, já se ji pouze vysměju. Vyleze z vody a kousek od lehátka sebou práskne přímo do písku.

,,Zastavím tě do písku." Navrhne a já se decentně zhrozím.

,,Ann-" Pokusím se ji to rozmluvit ale po chvilce mi dojde že to nemá cenu. Přece nemůžu odmlouvat tak nádherné ženě.

_____________________________________________

Budu ráda za hlasy<3

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat