17.

3.6K 106 0
                                    

Já tam chvíli stojím jak odvařená a nevím co dělat. Vítr mi profoukává vlasy a po chvilce na balkon vstoupí neznámý muž. ,,Dobrý den slečno?" Přistoupí ke mně a začne si mě prohlížet. ,,Známe se?" Zeptá se.

,,Nemyslím si." Prohlédnu ho. ,,Potřebujete něco?" Řeknu decentně otráveně když tam jen stojí a civí na mě.

,,Jen se rád seznamuju s hezkýma ženama." Mrkne na mě a přistoupí blíž. Ja odstoupím, zvednu prsteníček na kterým se nachází zásnubní prsten.

,,Jsem vdaná takže si laskavě dejte odchod." Zavrčím a jemu spadne úsměv z tváře. Něco si pro sebe zamumlá a pak se rozhodne zase promluvit.

,,Váš manžel se nemusí o ničem dozvědět." Přistoupí ke mně ale já už nemám kam couvat. Jsem namáčklá mezi zdí a ním. ,,Byla by škoda to nezkusit huh?" Namotá si pramen mých vlasů na prst a začne se ke mně přibližovat rty. Já začnu zmatkovat a nevím co dělat.

Pokusím se do něj strčit ale je to beznadějné. Přitiskne se mi na rty ale netrvá to dlouho. Po pár vteřinách se ocitne na zemi. Mám pocit, že jsme všichni jako prince na bílém koni očekávali Mattewa, ale mýlíme se. Předemnou stál nasupený Luco. Chytl mě za rameno a bezeslov mě táhl nekam do neznáma.

,,Není to tak jak to vypadá chtěla jsem se mu jen vykroutit-." Začnou mi z očí téct slzy.

,,Sklapni." Otevře dveře a ocitnu se v místnosti plné mužů. V čele stolu sedí Mattew. Luco mě nechá spadnout na kolena a celá místnost se otočí směrem ke mně. ,,Líbala se se Smithem." Spustí Luco když k nám přejde můj manžel.

,,Není pravda-" Nenechá mě domluvit.

,,Řekl ti někdo ať mluvíš?" Zeptá se rázně Luco.

,,Nech ji mluvit kurva!" Okřikne ho Mattew kterému docházejí nervy.

,,Vrhnul se po mě já byla bezbraná-" Zavzlykám.

,,Nelži všechno jsem viděl." Zavrčí Luco.

,,A dost mám tady důležité jednání!" Zavrčí tentokrát Matt a zvedne mě zase na nohy. ,,Doma si o tom promluvíme ano?" Řekne naštvaně, ale zároveň s něžností v hlase. Já jen přikývnu. ,,Luco nespusť ji z očí." K němu už tak nežný není.

Je večer a já už jsem před zrcadlem v naší ložnici. Mattewa setkání se protáhlo takže nakázal aby mě a jeho rodinu dovezli domů. Trochu se bojim jak bude vypadat naše konverzace. Jestli uvěří Lucovi nemuselo by to pro mě dopadnout dobře. Mohl by to brát jako nějakou zradu a klidně mě nechat zabít.

Rozrazej se dveře a já skoro nadskočím leknutím. Záhlednu zakrvaceného Mattewa. Z očí mu srštej blesky a já se začínám bát o můj život. I přes to jaký z něj jde strach rychle přiběhnu k němu. Docela mě znervózňuje že jsem před ním jen v krajkovaných kalhotkách a hodně krátké noční košilce, nestihla jsem si obléct kraťasy.

,,Panebože co se ti stalo." Začnu mu pomáhat dokulhat se k posteli. Vypadá jako něco z hororu. Celou bílou košili pohltila krev. Obočí má roztrhlé a oči už úplně prázdné. ,,Zavolám doktora." Chci do ruky chytnout mobil ale on mi v tom zabrání.

,,Nemůžeš jen tak zavolat doktora. Nefunguje to tak. Náš doktor by měl do tří hodin přijet teď pomáhá více zraněným." Řekne a z úst plivne krev. Rychle mu začnu rozepínat knoflíky od košile. On mě se zájmem v obličeji sleduje. Sleduje mě jako kdybych byla něco k jídlu...

_____________________________________________

Budu moc ráda když mi tu necháte hlas<3

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat