31.

3.1K 84 3
                                    

Pohled Annastasie

Uběhlo několik snad i hodin co jsem zavřená pod výkem. Okusuju si nehty a doufám že se tu každou chvilku objeví Mattew a řekne že je po všem. Nic z toho se bohužel neděje. Nevím jestli se mu něco třeba nestalo a to mě znervózňuje mnohem více. Jsem hladová a začínám mít neskutečnou žízeň.

Otevře se výko a já leknutím téměř vykřiknu. Čekám blonďatou hlavu ale místo toho se mi vyskytne pohled na nízkého černovlasého mlaďase. Hádám že je pouze o pár let starší než já. Na rukou má spoustu tetování a na sobě černou neprůstřelnou vestu.

,,Ahoj." Promluví a nabídne mi ruku. Zaváhám ale když se na mě pousměje ruku opatrně přijmu. Pomůže mi vylézt. ,,Já jsem Kyle Manson." Představí se.

,,Annastasie Vasiljev." Řeknu neklidně a stále netuším co to je za chlapa.

,,Byl jsem pověřen abych za tebou dorazil. Nastali nečekané komplikace a musíme společně vyrazit do bytu mého šefa v New Yorku."

,,Stalo se mu něco?!" Začnu extrémně plašit. A on mi položí ruku na záda aby mě uklidnil. Vzhlédnu k němu a on nesouhlasně zakýve.

,,Je hezké jak se milujete." Rozesměje se a začne mě táhnout z prádelny.

,,Nemilujeme se." Namítnu a zkřivím obočí. Tenhle chlap mi začíná lézt na nervy a to ho znám tak dvě minuty. Možná k němu něco cítím, ale jemu to nepřiznám.

,,Sbal se musíme odtud co nejdříve vypadnout." Promluví a já bez námitek začnu dělat co říká. Vím že kdybych odmlouvala bylo by to jen těžší.

,,Vem si tohle." Z kufru černého auta vytáhne vestu jako má on. ,,Může se hodit." Neochotně udělám co řekl. ,,Mattewa otec bojuje o život a Elonoru zranili." Řekne něco co mě extrémně vykolejí. Neměl bych ti to říkat ale myslím že by jsi měla vědět co se skutečně děje."

,,Panebože." Zhluboka se nadechnu a promnu si čelo.

Po pouhých pár minutách zastaví na soukromém letišti kde zaparkuje auto. Vydáme se k bílému tryskáči u kterého nás přivítá nádherná letuška. Jmenuje se Poppy a má nádherné světle růžové vlasy.

,,Kyle?" Promluvím na něj když usedneme do letadla. ,,Chci se naučit střílet." Promluvím a on se rozesměje.

,,Panička mafiána se chce učit střílet?" Rozesměje se ještě víc. ,,To se jen tak nevidí." Poklepe mi výsměšně po zádech.

,,V mafii vyrůstám celý život a jsem více a více přesvědčená že se mi to v tomhle zkurveném životě bude hodit." Projede si mě pohledem a nakonec uznale přikývne.

,,Možná máš pravdu, rozmyslím si to a proberu to s Mattewem."

,,Děkuju."

O třicet minut později přistaneme v New Yorku vypadá to že Mattew má soukromá letiště prakticky všude. Jde vidět že má obrovský vliv.

Znovu nasedneme do černého auta. Je naprosto identické jako tamto. ,,Kolik ti vlastně je Kyle?"

,,Dvacet jedna."

,,Jsem myslela že jsi mladší."Zabrblám.

,,Přemýšlím jestli to mám brát jako urážku nebo lichotku." Ušklíbne se.

,,Spíš jako urážku." Zabouchnu za sebou dveře když vylezu z auta. Po chvilce vyleze taky. Vyndá si z kapsičky od kalhot klíčky a vydá se ke dveřím.

Podrží mi dveře a ja vstoupím dovnitř. Ocitneme se ve velkém bytě. Je poměrně odlišný od toho v Miami. Nachází se tu spoustu rostlin a nepůsobí to tak moc moderně. Tenhle byt se mi líbí určitě více ale i přesto doufám že to tu nebude na dlouho.

_____________________________________________

Budu ráda za hlasy<3
Jaký máte názor na Kyla?






Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat