23.

3.8K 109 4
                                    

Pohled Annastasie

,,Ann." Vzbudí mě hlas Mattewa. Zní vesele a šťastně. Promnu si oči a posadím se. Usedne vedle mě. Dnes vypadá jinak. Je šťastný a to u něj v poslední době není tak časté.

V poslední době prakticky jen sedí u něj v kanceláři a něco ťuká do počítače. Většinou pracuje až do rána. Téměř jsme se několik týdnů ani neviděli. ,,Co potřebuješ?" Zeptám se rozespale.

,,No dostal jsem takový nápad, mohli by jsme někam vyjet co ty na to? Můžeme to brát jako takovou naší svatební cestu." Na tváři se mi objeví zmatený výraz. Nevím co si o tom mám myslet. ,,V Miami mám byt kam by jsme mohli vyrazit." Mrkne na mě a  já se neubráním malému úsměvu. Byla bych ráda kdybych na nějakou dobu mohla vypadnout z tohohle obrovského domu.

,,Jen mi dva?" Rychle zamrkám a on přikývne. Skočím na něj a svalím ho tak aby si lehnul. Pár vteřin udržujeme trapný oční kontakt a po chvilce si mě přitáhne těsněji na sebe. Neubráním se potlačovanému vzdychu a přitisknu se mu na rty. 

Jednu ruku má zamotanou v mých blonďatých vlasech a tou druhou přejíždí po mém boku. V tu chvíly kdy se začne schylovat k něčemu víc a on mě položí tak aby byl nademnou se rozlítnou dveře a v nich stojí jeho otec. Na tváří má rozzuřený pohled. Projede si nás pohledem a Mattew ze mě co nejrychleji sleze.

,,Mattew." Řekne naštvaně a vydá se pryč.

,,Začni si balit, odpoledne pojedeme." Dodá potichu Mattew, nervozně si prohrábne vlasy a jako poslušný pejsek se vydá za otcem. Pobaví mě to, jediný člověk který ho dokáže rozhodit je jeho otec. Nikdo jiný, kdyby tam stál třeba Luco tak ho pošle do prdele ale otci nikdy neodmlouvá a dělá to co po něm chce. 

Vyhrabu se z postele a z vysoké skříně začnu rvát kufr. Po chvilce se mi to povede, ale s tím že odletím téměř metr dozadu. ,,Sakra." Zanadávám si a znovu se dostanu na nohy. Začnu hledat všemožné věci co tam budu potřebovat. 

Nakonec vytáhnu ještě druhý kufr protože jako manželka mafiana nikdy nevíte co budete potřebovat. Může se vám hodit prakticky cokoli a hlavně nevím jak dlouho tam máme v plánu být. 

Začnu hledat oblečení které si vezmu na sebe. Vyhrabu světle modré lehké letní šaty. Položím je na postel a pouze v noční košilce rychle proklouznu do kuchyně. Začnu v lednici hledat nějaký sandwich. ,,Slečno Anastasie, co tu děláte?" Nadskočím leknutím a upustím vše co jsem držela v rukou.

,,Omlouvám se." Vyjeknu když se obsah jogurtu rozletí na ní. ,,Sakra omlouvám se." Vezmu nejbližší utěrku a začnu ji čistit kalhoty. Ona se jen rozesměje. Myslela jsem si že to nemůže být trapnější dokud se ve dveřích do kuchyně neobjevila téměř celá rodina mého manžela. Vlastně i moje rodina, asi. On tam stojí taky a na tváři má úšklebek ze kterého nedokážu zjistit co si o mně právě teď myslí.

Rychle se zvednu a začnu zmatkovat ještě víc. Uklouznu po mléku které jsem taky rozlila a zřítím se k zemi. Antonio se neubrání smíchu ale jeho matka mu rychle vlepí menší pohlavek takže ztichne. ,,Co to sakra vyvádíš." Procedí skrz zuby Mattew a pomůže mi se zvednout na nohy.

Takhle trapně jsem se snad nikdy necítila. Právě jsem se vymáchala v mléku a to pouze v noční košilce. Promnu si bolavé čelo a Mattew mě vezme do náruče. Odnese mě rovnou do naší koupelny. 

,,Všude máš mléko," Zarazí se. ,,Jogurt a bůhví co je tamto." Poukáže na tekutinu na mé ruce. Já se téměř propadnu hanbou. ,,Umyj se prosimtě a pak doraz na snídani, před dveře ti hodím oblečení na převlečení." Poví a otevře dveře do koupelny. 

,,Nechceš tu zůstat semnou?" Zeptám se na něco co jsem nečekala že dokážu vyslovit. Zastaví se v pohybu a na malou chvilku v jeho očích spatřím hravé jiskřičky které ale rychlostí světla zmizí.

,,Pak přijď dolů." Nic mi na to neřekne a odejde z místnosti. Někde hluboko uvnitř mě ucítím štípnutí.

_____________________________________________

Budu moc ráda za hlasy<3

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat