9.

4.3K 107 4
                                    

Pohled Annastasie

V jídelně se už nacházelo spoustu lidí. U stolu už seděla i moje rodina a řešila něco s rodinou Mattewa. ,,Si nesedneš vedle mě nebo co?" Spustil Mattew.

,,Ale tady není cedulka s mým jménem." Řekla jsem potichu a on nad tím protočil oči.

,,Tak tu cedulku přesuň." Navrhl. ,,Nebo mám ještě lepší nápad." Zkousl si ret a chytil mojí ruku. Následně si mě stáhl na svůj klín a k nám se otočilo několik očí.

,,Neměli by jsme... jsou tu lidi a-" Nenechal mě domluvit.

,,Mlč, mě nezajímá že tu někdo je ano?" Zamračil se a rukou mi přejel po stehně. ,,Jsi moje manželka." Dodal a já přikývla. Byl to trochu divný pocit. Právě jsem seděla na nějakém cizím chlapovi ale no zároveň je to můj manžel. Já nevím co mám dělat. Lidi kolem nás si něco šeptali a u toho koukali k nám bylo mi jasné co řeší, buď náš věkový rozdíl nebo to že na něm právě sedím. ,,Jsi nádherná, sluší ti to." Zamručel mi do ucha a mě projel mráz po zádech. Palcem jemně přejel po jizvě na mém krku. 

Netrvalo dlouho a my jsme se najedli. Následně nás čekal první manželský tanec. Bylo to dokonalé jako na tom plesu kde si mě vybíral. 

Nakonec jsme se vydali do apartmánu. Byla jsem trochu nervozní protože mi bylo jasné co se bude dít. Jen přece je to svatební noc. ,,Co se ti děje? nějak jsi ztichla." Rozesmál se a podržel mi dveře abych mohla vejít dovnitř. ,,Měla by jsi se jít převléknout, musí to být hrozně nepohodlné." Přikývla jsem a odešla do koupelny s teplákama a trikem v ruce. Služebné a matka mi sice říkaly ať si sebou vezmu noční košilku kterou mi matka vybrala ale byla hrozně nepohodlná. Takže jsem zvolila verzi tepláky a triku. Matka by zuřila kdyby zjistila že si na sebe při svatební noci neberu tu "sexy" košilku.

Odmalovaná a v pohodlném oblečení opustím koupelnu. ,,Jsem čekal že na sobě budeš mít něco no, jiného." Pousmál se a já sklopila pohled.

,,Omlouvám se vám, není mi to moc pohodlné." Rychle zamrkám a vlezu si do postele.

,,Už mi zase vykáš." Povzdechne si zamračeně a já se zahrabu pod peřinu. ,,Nevadí mi že jsi v tomhle." Svlékne si košili a vydá se do postele zamnou. Z jeho dechu a z toho jak se občas choval jsem poznala, že pil nějaký ten alkohol a málo to zrovna nebylo.

,,Klidně si mě vemte. Chci to mít za sebou prosím. " S roztřepeným hlasem potichu zašeptám. Vyhoupne se nademně a já nasucho polknu. V jeho očích jde vidět chtíč a to mě znervozní ještě víc.

,,Kolikrát ti mám sakra říct ať mi tykáš." Řekne zoufale a chytne mě za bradu kterou následně otočí tak abych mu koukala do obličeje. Je tak blízko, že mě jeho blonďaté, rozcuchané vlasy šimrají na čele. ,,Neboj se, nechci to." Pousměje se a já jsem trochu zmatená. Co to říká?

,,Nelíbím se vám?" Zase mu omylem zavykám a čekám na odpověd.

,,Jsi nádherná, ale vím že to nechceš. Nebudu tě do ničeho tlačit jednou se to stane, ale ne dneska večer." Pohladí mě po tváři a mě se na obličeji objeví úsměv, tohle jsem nečekala. ,,Samozřejmě až budeš chtít ty tak si řekni a já to zvážím." Dodá a já přikývnu. ,,Máme štěstí že už se to nemusí dokazovat bílým hadrem který už po té noci není bílý." Začne se znovu smát a opatrně ze mě sleze. 

Ano, dříve to bylo tak že se to muselo dokázat pomocí bílého hadru který měla ten večer žena pod sebou. Jsem ráda že se tahle tradice už nedodržuje. Lehl si vedle mě a obmotal kolem mého těla jeho silné paže. Většinou žena vysoce postaveného mafiána musí být panna.

,,Dobrou." Řekl, ale mé odpovědi se už nedočkal. Nacházela jsem se v říši snů.

_____________________________________________

Budu moc ráda za hlasy<3

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat