Pohled Annastasie
Dostane se pod noční košilku a bok začne hrubě tisknout. Já si obmotám prsty v jeho blonďatých a stále trochu vlhkých vlasech. Občas za ně vzrušením zatahám.
Odsune se z mých rtů a na chvilku se na mě s jiskřičkami v očích podívá. Tak moc po mně touží. Přitiskne se mi na krk a začne ho líbat. Sem tam políbené místečko olízne jazykem. Musím doufat, že tam ráno nenajdu fialové fleky.
Tou rukou kterou doteď držel můj bok se přesune na moje pravé prso které začne mačkat.
Hlavu zvedne od mého krku a s úsměvem zkoumá jak ho mačká. Zvedne se ze mě a já se leknu že má v plánu přestat. ,,Co děláš?" Zašeptám.
,,Svléknu tě." Nevím jestli to měla být otázka nebo odpověď ale nechám to plavat a nic neodpovím
První nechá svoje boxerky spadnout na zem a pak se vrhne na svlékání mě. Já se decentně zhrozím když spatřím jeho velký úd. Jestli se tohle do mě má vejít tak nevím teda.
Nasucho polknu a on spatří mojí nervozitu. ,,Neboj." Přisedne si ke mně když před ním sedím úplně nahá. Jemně mě pohladí po tváři. ,,Když to nepůjde tak přestanu."
Vezme mě do náruče a opatrně položí na postel. Pohladí mě po stehnu a roztáhne mi nohy. Spojí naše rty a rukou mě začne hladit dole. Snažím se zabránit vzdychům které se ze mě snaží dostat.
,,Vzdychej princezno." Zachraptí ale já se i přesto snažím to v sobě držet, on se nad mojí snahou pouze rozesměje. Moje nezkušenost mě straší.
V tu chvilku co do mě vrazí jeden ze svých dlouhých prstů se prohnu a hlasitému vzdechu se neubráním. On se nad tím Ušklíbne a prstem se ve mně začne rychle pohybovat.
Netrvá dlouho a ocitne se ve mně i druhý prst. Předáváme si hladové polibky a moje tělo se téměř klepe nervozitou.
,,V klidu zlato." Zaregistruje moje klepání. Prsty ze mě vyndá a začne mi masírovat stehno. To mě trochu uklidní. Zhluboka se nadechnu a pohladím ho ve vlasech.
Vstane z postele a vydá se ke kalhotům ze kterých vytáhne červený pytlík, je mi jasné že to je kondom. Jsem ráda že si na to vůbec vzpomněl, prášky neberu a jsem v takovém rozpoložení že jsem si na to ani nevzpomněla.
Ještě rychle vyrazí do koupelny ze které přinese černý ručník. Myslí vážně na všechno.
Ručník mi strčí pod prdel a já ho celou dobu bedlivě sleduju. Tak moc ví co dělá.
Pusou roztrhne pytlíček a na jeho stojící úd si navlékne kondom. Políbí mě na čelo a otře se o můj vstup. Jednou rukou se zase opře nademne a tou druhou si pomůže se do mě dostat.
Jeho hrudník se rychle nadzvedává. Opatrně přirazí a já div nevykřiknu přes celý byt. Víčka silně sevřu k sobě. Po tom co přirazí znovu už potichu zasténám bolestí. Otevřu oči a sleduju jak se na mě se strachem v očích divá. ,,Mám přestat Ann?" Zeptá se rychle a já nesouhlasně zakývám.
,,Nepřestávej zachvilku to přejde." Pousměju se a pohladím ho na tváři. On přikývne a začne pomalu přirážet. Po pár minutách se konečně dokážu uvolnit a začne se mi to nějakým způsobem líbit.
Přirazí hlouběji a poté se z mých rtů ozve další bolestný stén, ten je trochu hlasitější než ten předtím. Dojde mi že se dostal hlouběji. Po pár vteřinách pod sebou ucítím mokro a dojde mi že ze mě vytekla krev.
Jemu to taky dojde a vzhlédne ke mně. ,,Dobrý?" Zachraptí starostlivě.
,,Ano v pořádku, pokračuj. Klidně trochu rychleji." Pošeptám a on se ušklíbne.
Jedním pohybem mě dostane na sebe a já se na něj zmateně podívám. ,,Nikdy holka nebyla nademnou, nikdy jsem ji nechtěl dát tu moc ovládat to. Ale tobě to dovolím." Řekne. ,,Urči si rychlost sama." Vyzývavě se ušklíbne.
Opatrně se začnu pohybovat. On ze mě ani nespustí oči, nezavře je nic takového. Jen mě sleduje se zkousnutým rtem.
Začnu se na něm pohybovat rychleji a ve stejný čas se z nás vyderou vzdechy. Snaží se chytit mé rty aby se na ně přitiskl a já neslyšela jeho vzdech ale v tom mu zabráním a on nespokojeně zavrní. Obě ruce přesune na můj zadek a jednou mě po něm silně pleskne. Zavzdychám a on to udělá znovu.
V tu chvíli kdy se oba takzvaně blížíme do cílové rovinky mě znovu stáhne pod sebe. Jednou rukou mě silněji přiškrtí a jeho víčka se začnou zavírat.
Zavzdychá do polibků a já ucítím pár škubnutí dole. Oba se uděláme a jeho tělo upadne vedle mě. ,,Kurva." Zachraptí do bílého hebkého polštáře. ,,To byl nejlepší sex v mém životě." Zase promluví do polštáře a mně to vykouzlí menší úsměv na tváři.
Svlékne ze sebe kondom a natáhne se aby ho hodil do koše vedle postele.
Obmotá kolem mě jeho silné paže a přivine si mě co nejblíže k sobě. ,,Jsi ten nejdůležitější člověk v mém životě." Řekne trochu přiškrceně a já mu vtisknu pusu na tvář. Po chvilce oba vyčerpaně usneme.
_____________________________________________
Budu moc ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně