Pohled Annastasie
,,Smím prosit?" Zeptal se podruhé, už to nebylo tak milé bylo to hrubější. Naskočil mi mráz po zádech když jsme spatřila nenávistné pohledy matky a sester. Všimnul si mé nervozity a pohledů co směřovaly směrem k nám. Pobídl mě ať jdu a já přijmula jeho rámě. Vydal se semnou doprostřed parketu a začali jsme tančit. Všimla jsem si zmateného pohledu mého otce, ale na milisekundu jsem na jeho tváři zahlédla úsměv. ,,Jak se jmenuješ?" Pokusil se semnou navázat jakýkoliv kontakt, nechtěla jsem s ním mluvit. Věděla jsem co mě večer čeká pokud si vybere mě. ,,Halo? ty nemluvíš?" Rozesmál se a já znervoznila ještě víc.
,,Annastasie, pane." Zmateně se na mě podíval a pak přikývl.
,,Těším se až tě uvidím bez masky." Zaryl šedé oči do těch mých a v tu chvilku vydechl. Nejspíš nad pohledem na moje různobarevné oči. ,,Máš nádherné oči." S menším úsměvem jsem pokývla a spokojeně pokračovala v tančení. Cítila jsem se poměrně uvolněně na to že jsem tančila s budoucím šéfem italské mafie který má na svědomí klidně i tisíce lidí.
Nevím jestli jsem se zmínila o naší tradici tak vám to povím. Když si má muž vybrat snoubenku z naší rodiny tak má být ten večer v masce aby hned první den neviděl celý její obličej. Obličej uvidí až po té co zvedne svatební závoj. Je to divná tradice, ale tak já nemůžu nic namítat.
,,Děkuji za tanec, možná si dnes ještě zatancujeme." Bez emocí mě opustí a já se vydám směrem za matkou která mě zabíjela pohledem. Beze slov se usadím a začnu ochutnávat veškeré jídlo co se zde nachází. Občas jsem zahlédla oči toho člověka. Věděla jsem, že je to Mattew Benoni už v tu chvilku co zamnou šel.
Měl blonďaté poměrně rozcuchané vlasy, byl vyšší asi o hlavu než já. Už při prvním tanci jsem si zamilovala jeho šedé oči. Měl na sobě nádherný černý padnoucí oblek. Všímala jsem si jak popíjel víno a přitom koutkem oka pozoroval mě, otec tam na něj něco mluvil, ale on byl hlavou jinde. Hlavou byl stále semnou.
V tichosti jsem se vydala na velkou zahradu. Potřebovala jsem na vzduch.
,,Anastasie! Tak dlouho jsem tě neviděl!" Vtáhl mě do objetí můj bratranec Dmitrij. Tak dlouho jsem ho neviděla, netušila jsem, že tu taky bude.
,,Dmitry." Nepouštěla jsem ho z objetí a z očí mi začali téct slzy. ,,Panebože kde jsi byl celou dobu? proč jsi nepřijel?"
,,Dlouho jsme jednali s Itálií. Proč myslíš že tu je? Potřebuje do budoucna manželku aby upevnil jeho postavení a mohl zaujmout postavení jeho otce. Jeho otec mu nedá postavení dokud nebude mít manželku, nevím proč to tak má, ale na druhou stranu je jasné že to po otci brzy převezme jelikož už na to začíná srát a tráví čas spíše s manželkou a mladšími dětmi." Nějaká slova mě zarazila. Nevěděla jsem na co se ptát první. Vážně nás otec prakticky prodal, no já zapomněla žiju v mafii tady jsou tyhle domluvené sňatky normální.
,,On se nějaký chlap v mafii zajímá o svojí manželku a dětí?" Vypustím z úst první myšlenku co mě napadla. Otec nám ani manželce nikdy nevěnoval pozornost, mně vlastně nikdo nevěnoval pozornost. Ani matka.
,,V Itálii to mají nastavené poměrně jinak, nebo aspoň otec Mattewa. Netuším jak to bude až jeho otce zastoupí on." Poví a já souhlasně přikývnu.
,,Annastasie, je čas." Po několika minutách přišel na balkónek otec se skleničkou v ruce. ,,Benoni se rozhodl." Řekl a já nasucho polkla. Jestli si vybral mě jsem mrtvá.
_____________________________________________
Budu moc ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně