19.

3.7K 100 4
                                    

,,Nechápu o co ti jde Luco." Vstanu z gauče a jsem odhodlaná odejít. On mě ale chytne a stáhne zpátky.

,,Netušíš jaký je tenhle svět." Zabručí když silně stiskne mojí bradu. Já se z jeho sevření rychle vykroutím. ,,Nemá čas na nějakou lásku. Jediný o co mu jde je mít někoho kdo mu dá dědice nic víc. Nebude tě milovat ani nic tomu podobné. Pokaždé když se mu naskytne situace se tě pokusí podvést." Já tam jen bez dechu sedím a nevím co říct. Nevím co od naše manželství očekávám.

,,Myslím že mě má rád a záleží mu na mě." Zašeptám zoufale a on se mi vysměje do obličeje.

,,Co si vůbec myslíš? Co myslíš že tam dělala Kiara?" Řekne s otázkou v hlase a já znervozním. Nechci mluvit o ní, tak moc mi leze na nervy a to jsem s ní strávila pár minut. Možná jsem jen žárlila, možná mi vadilo to jak se kolem něj motala. ,,Nemyslíš si že to je náhoda, huh? Hned se ji od vás snažil odehnat. Nechtěl ti zlomit to tvoje křehké srdíčko." Pousměje se a mě se do očí začnou hrnout slzy. Nevím čemu mám věřit. ,,Jak už jsem zmínil má tě jen na šukání a dědice. Nic jiného od tebe nechce. Podvede tě pokaždé co se mu poskytne příležitost. Nebudeš mu stačit." Tyhle slova už nevydržím popadnu deku co se válí na gauči a s brekem vyběhnu do hlavní části sídla.

,,Jdi do háje Luco." Křiknu za sebou a pokračuju v cestě do míst kde jsem ještě nebyla. Prozkoumávám všechny různé místnosti a hledám dobré místo na to kde strávit noc. Nemám v plánu se dnes vracet k Mattewovi.

Otevřu dveře a pak zjistím že se nacházím v kanceláři Mattewa. Z tohodle bude problém to vím už teď. Uprostřed místnosti se nachází velmi pohodlná pohovka naproti které je krb. V místnosti bylo chladno, po chvilce jsem si všimla otevřeného okna které jsem hned doběhla zavřít.

Ač vám to možná bude připadat divné, krb se mi nějakým způsobem povedlo zapálit. Je jiný než ten co jsem měla u sebe v pokoji ale nakonec se mi povedlo na to přijít.

Rozvalím se na gauč a zachumlám se pod deku kterou jsem si přinesla. Vyhledám polštář z rohu gauče a strčím si ho pod hlavu. Najdu správnou polohu a začnu si v hlavě přemítat veškeré myšlenky. Konečně mám znovu čas nad vším přemýšlet.

Netrvá dlouho a přemýšlení mě vyčerpá tak moc, že upadnu do říše snů.

,,Kde jsi byla přes noc?" Prolomí to hrozné ticho u snídaně Mattew. Je nevyspalý a jde z něj strach. V místnosti jsme pouze mi dva. Jídelna je obrovská místnost s obrovským stolem uprostřed. Kolem stolu je spoustu židlí. Já sedím na druhé straně od dveří Mattew je na úplně druhé straně stolu takže jsme od sebe spoustu metrů. Působí to na mě hrozně divně.

,,Ehm, spala jsem nahoře." Zamluvím a doufám že už se na další otázky ptát nebude. Bohužel jsem se mýlila. Hodí po mě pohled a já si rychle strčím sousto snídané do pusy.

,,Kde."

,,Mm nevím."

,,Neser mě Annastasie!" Pěstí bouchne do stolu a já skoro vyletím ze židle. Vidlička mi spadne na zem a já se pro ni rychle ohnu.

,,Spala jsem u vás v kanceláři pane." Zabrblám potichu. ,,Omlouvám se." Zašeptám potichu. Když si všimne mojí nervozity tak mu z tváře spadne naštvaný pohled, zjemní. Prohrábne si vlasy a následně promne čelo.

,,Tvoje místo je v naší ložnici." Na slovo "naší" dá velký důraz a já sklopím pohled. ,,Ty máš spát semnou ne někde jinde tak doufám, že ti to už je jasné." Nejistě přikývnu. Nevím co si o něm myslet. Chvilku je milý a pak se chová takhle..

_____________________________________________

Budu ráda za hlasy<3

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat