26.

3.5K 103 1
                                    

Pohled Annastasie

Stojí v jeho bílé košili a společně s ní má na sobě černé kalhoty od obleku. Když mě spatří zkousne si ret. Moje stříbrné šaty odhalují více než by měli. Jdou vidět téměř všechny křivky mého těla. Prohrábnu si rozpuštěné vlasy a zastavím se těsně před ním.

,,Takhle jsi chtěl abych se oblékla?" Zašeptám potichu. On pouze přikývne a dál si mě prohlíží.

Když sejdeme schody tak nasedneme do bílého auta. Mattew na mě z neznámého důvodu působí velmi nervozně prakticky celou cestu. Poklepává na volant a nervozně se ohlíží všude kolem. 

Objevíme se ve velmi přepychové restauraci. Začínám uvažovat o tom jestli je tohle místo něco pro mě. ,,Jak dlouho tu máme v plánu být?" Nadhodím otázku když usedneme ke stolu. 

,,Mm, dokud to půjde rád bych tu zůstal." Zareaguje až po nějaké době.

,,Máš tu zbraň?" Řeknu decentně nervozně když ji spatřím se blýsknout v jeho opasku.

,,Má ženo, všude nosím zbraň. Divím se že jsi si toho nevšimla." Zkřiví obočí. ,,Nebezpečí hrozí na každém koutu." Přikývnu a nechám ho aby vybral jídlo nám oboum. Nerada bych znovu skončila u pizzy když tu mám tolik jiných možností. 

Po asi čtvrt hodině co si společně povídáme a říkáme si různé historky z dětství konečně přinesou jídlo. Mám nějaký salát se steakem, on má to stejné. Prakticky celou dobu přemýšlím nad jeho náladou. Je milý o tom ani slovo, ale ví něco co já ne. Stále je na pozoru a na číšníka který se nás přišel zeptat jestli nechceme pití málem vytáhl zbraň. Měl od toho pouze kousek.

,,Proč zastavujeme?" Zamračím se když zastavíme na kraji silnice. ,,Chceš mě zabít?" Začnu plašit. ,,Chceš se mě zbavit?" On se pouze rozesměje.

,,Pojď semnou prosimte." Proplete si semnou prsty a já se konečně zklidním. Proč by mi něco dělal. Nemá k tomu důvod. Sejdeme po kamenných schodech na menší pláž. Pláž je malá a kolem ní několik skal. Na pláži je několik palem. Místo vypadá naprosto úchvatně.

Z tranzu mě dostane až Mattew který si začne svlékat košili kousek od moře. Zmateně se zarazím, když si začne vyzouvat boty a svlékat kalhoty dojde mi že se chytá jít vykoupat. ,,Tak jdeš?" Prohrábne si vlasy a vzhlédne ke mně se skousnutým rtem. Opatrně dojdu za ním.

,,Vždyť nemáme plavky." Snažím se mu to rozmluvit.

,,Nikdo tu není." Pohladí mě jemně po tváři. ,,Jsme tu jen mi dva." Chvilku váhám.

,,Pomůžeš mi dostat se z těch šatů?" Zeptám se potichu nejsem si tím jistá. V jeho očích spatřím nadšení. Vzadu mi šaty rozváže a následně mi je pomůže sundat. Po chvilce šaty spadnou do písku a já se předním ocitnu jen v bílém krajkovaném spodním prádle.

,,Tohle chceš taky sundat?" Promluví chraplákem tak že ho sotva slyším. 

,,Asi ano?" Zhluboka vydechne a snaží se pokračovat v dýchání. Vypadá jako kdyby se mu každou chvilkou mělo zastavit srdce. Jednou rukou mi odepne podprsenku a nechá ji spadnout na místo kam spadly šaty.

,,Vypadáš nádherně." Zašeptá a prohlíží si moje poprsí. Nervozně si prohrábne vlasy a začne sundavat kalhotky. ,,Ehm já," začne brblat. ,,Nechceš mi taky pomoct?" Zeptá se. Kleknu si pod něj a s rozklepanýma ruka chytnu gumu od jeho boxerek. Po pár vteřinách se odvážím a začnu je stahovat dolů. Hladově mě sleduje a je plný vzrušení. Boxerky spadnou na zem a mně se odhalí pohled na jeho rostoucí chloubu. Postavím se na nohy. Opatrně se skloní ke mně a políbí mě na rty. ,,Všechno nejlepší k narozeninám princezno." Rty se stále otírá o ty mé, naše čela se společně dotýkají. Mě zarazí že ví kdy mám narozeniny.

,,Ty víš že mám narozeniny?"

,,Vím všechno." Na tváři se mu objeví úšklebek a já si sotva uvědomuju že právě stojíme nazí na pláži kde nás kdokoliv může vidět. S výzvou v obličeji se na něj ušklíbnu a rozeběhnu se směrem k moři.

_____________________________________________

Budu ráda za hlasy<3

Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat