42.

2.9K 83 2
                                    

Pohled Annastasie

,,Počítám s tím a nějak mě to netrápí." Odkašlu si. Celý život mi ze života dělají peklo, takže mi to asi nějak nevadí. Zároveň je ve mně něco malého co mi leží na srdci. ,,Co je čeká?" Vypustím ze sebe otázku a když Mattew zaregistruje starost v mém obličeji tak se ušklíbne.

,,Udělali ti tolik špatných věcí-." Vydechne.

,,Budou odvezeny na sibiř do jednoho ze sídel které patřilo tvému otci. Budou hlídány mojí ochrankou."

Otevřou se obrovské dveře do místnosti a stojí tam všechny tři. Všechny tři ženy které mi kazily dětství a celý můj život. Na jejich rukou se nachází kovová pouta.

,,Jsou připraveny k odjezdu pane." Řekne jeden z vojáků. Dmitrij se na mě podívá.

,,Dobře nechte je odjet."

,,Přece tohle nenecháš dopustit Annastasie." Zavrčí na mě matka skrz její mastné vlasy. Když po nějaké době neodpovím, chytnou ji dva vojáci a společně se sestrami, které se neodváží na mě promluvit ji odvedou pryč z mého dohledu.


Procházím svůj starý dům a v tom spatřím rudovlasou ženu jak vchází do mého starého pokoje. U pokoje stojí dva ozbrojení vojáci. Měla na sobě černou noční košilku. V tu chvíli co udělám krok dopředu abych se za ni mohla vydat mě chytne silná ruku.

,,Dmitry." Vydechnu leknutím.

,,Co tady děláš?" Zamračí se.

,,Kdo byla ta rudovlasá žena?" Naprosto ignoruju jeho otázku.

,,Annastasie je čas na to aby jsi jela."

,,Neodpověděl jsi."

,,Nic ti do toho není sakra." Zabručí. Naposledy se ohlédnu za dveřmi do mého pokoje a vydám se po schodech dolu. Mattew mi tam přidružuje černý kabát který přeze mě pochvilce přehodí. Poděkuju mu a po boku Kyla se vydáme do auta.

Řidič vyjede směr letiště. Mně v hlavě leží ta nádherná rudovláska s vlasy do pasu. Odvážila jsem se zeptat i Mattewa, ale prý o ní nic neví. Netrvá dlouho a dorazíme na letiště.

,,Měla by jsi se prospat princezno, musíš být po včerejšku unavená." Poví když vstoupíme do soukromého letadla.

Mattew usedne vedle mě a Kyle se vydal dopředu za tím co řídí letadlo. ,,Moc jsi mi chyběl."  Zamručím mu do ucha.

,,Ty mně taky Ann-." Vyhoupnu se na jeho klín anižbych přerušila oční kontakt. Přitisknu se mu na rty. ,,Neprovokuj." Zabručí mi u ucha.

,,Neprovokuju." Nevině se usměju.

,,Moc dobře víš co tohle semnou dělá." Přehoupne se nademně a já skončím zády na sedačkách. ,,Moc dobře víš co semnou TY děláš." Na slovo "ty" dá velký důraz.

,,Já?" Dělám blbou a ucítím jak on nademnou ztvrdne. Cítím jak se dotýká mého stehna a mám pocit, že mi ním každou chvilkou probodne nohu naskrz.

,,Kdyby jsme nebyli v letadle-." Přeruší se a nedořekne to.

,,Tak co?"

,,Ošukal bych tě jako děvku, princezno."  Ušklíbne se a já k němu vzhlédnu s menšími jiskřičkami v očích.

,,Jako děvku jo?"

,,Slyšela jsi ne?" Ruku si zamotá v mých vlasech a silně mi je přidrží na sedačce. Znovu spojí naše rty a boulí se otře o můj klín.

,,Mattew." Zavzdychám mezi polibky. ,,Měli by jsme přestat, kdykoliv sem může přijít třeba Kyle." Koukne se na mě jestli to myslím vážně a pak nabručeně sleze.

_____________________________________________

Budu ráda za hlasy<3


Mafia-InfiniteLoveKde žijí příběhy. Začni objevovat