Pohled Mattewa
Už nějakou dobu sedím v mém soukromém letadle které má namířeno do Ruska. Koukám z okna a přemýšlím nad vším možným. Přemýšlím jestli to nebyla chyba, říká se, že má Vasiljev tři nádherné dcery. To že jsou nádherné říkají všichni. Dvě z nich jsem viděl když byly mladší třetí si nepamatuji nebo tam nebyla.
Bojím se, že mě ani jedna nějak nebude přitahovat. Ano je to sňatek spíše z obchodních důvodů, ale nechci aby ani jeden z nás žil v pekle. Sňatek upevní vztahy mezi našemi rodinami. Vasiljev mi dluží spoustu peněz které momentálně teď nemá, nabídl mi jednu z jeho dcer. Musel jsem nad tím dlouho přemýšlet a nakonec mi to přišlo jako dobrý nápad, nevěstu už brzy budu potřebovat. Chci se usadit, ale na dítě ještě nespěchám, jsem na to poměrně mladý, ale do budoucna budu potřebovat někoho kdo to za mě převezme. Nevím kdy budu chtít děti, může to být za sedm let, ale třeba i příští rok.
,,Jsme na místě." Z myšlenek mě vyrušil jeden z bodyguardů a já přikývl. Vylezl jsem z letadla.
,,Čau chlape." Poklepal mi na záda můj blízký přítel Luco který letěl druhým letadlem pár hodin přede mnou aby se ujistil že jde všechno podle plánu.
,,Jde vše podle plánu?" Nadzvihl jsem obočí a nedočkavě čekal na odpověď.
,,Vše jde podle plánu." Přikývl a mně se ulevilo. Nasedl jsem do jedné z několika limuzín a po chvilce se objevil před obrovskou vilou. Nebylo to nic pro mě. Bylo to až moc obrovské a takové nudné. Projel jsem si očima moderní dům a po chvilce do něj vstoupil. U dveří mě přivítal Vasiljev a bodyguardi mi odnesli věci do nějakého pokoje kde teď pár dnů budu. Bylo to tu čisté, uklizené a ne zrovna útulné. Oblékl jsem si černý oblek a po chvilce se vydal do přízemí kde už hrála hudba.
Na první pohled jsem spatřil dcery Vasiljeva jak stojí společně s matkou kousek u stolu. Očima jsem vyhledal Vasiljeva a vydal se za ním.
,,Pánové." S vážným pohledem jsem došel za nimi.
,,Benoni." Pokývl mi starší chlapík, vůdce španělské mafie. ,,Tvůj otec nedorazil?"
,,S matkou jsou na dovolené v Egyptě vracejí se dnes večer původně to mělo být až zítra takže to bohužel nevyšlo." Utnul jsem mluvení v tu chvíli co jsem zjistil, že mi nikdo nevěnuje pozornost a všichni koukají na dcery a ženu Vasiljeva.
,,Omluvte mě pánové." Zamračil se Vasiljev a protivně si to namířil k ním.
,,Co se stalo?" Zajímalo mě.
,,Manželka Vasiljeva uhodila jeho nejmladší dceru." Odpověděl mi jeden ze staříků kterého nejspíše neznám. Pohled jsem přesunul na nízkou dívku ve světle modrých šatech. Měla platinově blonďaté vlasy které ji padaly do očí. Vypadala dokonale. Měl jsem co dělat abych na ni přestal zírat. Na sucho jsem polkl a pohled odvrátil.
Vasiljev hrubě chytl jeho manželku za rameno a něco ji začal šeptat do ucha. Přikývla mu a on se následně vydal znovu k nám.
,,Je čas Benoni." Mrkl na mě Vasiljev a mě bylo jasné, že musím začít. Zhluboka jsem si povzdechl a vydal se za tou v krásných světle modrých šatech. Jedna z těch starších na sobě měla černé uplé šaty a ta druhá tmavě zelené. Obě měli černé vlasy a velmi podobné rysy v obličeji, logicky když to jsou sestry. Když jsem mířil směrem k nim začaly se radovat, ne všechny blondýnka zbledla v tváři musel jsem se nad tím strachem v jejím obličeji pousmát.
,,Mattew." Přišli zamnou ty dvě s jiskřičkami v očích. Já je obloukem obešel a vydal si to za tou nejmladší.
,,Smím prosit?" Zeptal jsem se spíše ze zdvořilosti, stejně ji nezbývalo nic jiného než souhlasit. Vzhlédla směrem ke své matce která se zamračila a naštvaně položila skleničku na stůl. Ty další dvě si něco šuškaly. ,,Smím prosit?" Otázal jsem se ještě jednou, už ne tak mile, nemám rád když mi někdo neodpoví hned, ale u ní jsem se snažil být trpělivý. Byla něčím speciální.
_____________________________________________
Budu moc ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně