Pohled Annastasie
Otevřu oči a rozhlédnu se kolem sebe, spatřím neznámou místnost ve které jsem se nikdy nenacházela. Vedle sebe spatřím spící osobu.
Pokusím se udělat pohyb ale ozve se bolest v mé noze. Potichu zasténám a pokusím se dostat do blízkosti Mattewa. To je snad poprvé co ho vidím spát v triku. Obmotám kolem jeho těla ruce.
Při vzpomínce na včerejší noc sebou rychle trhnu. Při vzpomínce na to jak mě otec postřelil a po několika minutách ho to samotného dostihlo. Když sebou trhnu znovu probudím tím mého Mattewa. Vystřelí do sedu a je připravený jednat.
,,Sakra já usl." Zamumlá, ale když spatří mě jak na něho koukám zářivě se usměje. ,,Panebože Ann." Přitáhne si mě co nejblíže.
,,Mattew." Zívnu.
,,Tak moc jsi mi chyběla princezno." Vlípne mi pusu na čelo. ,,Tak moc jsem se musel držet abych za tebou neodletěl. Jednou už jsem byl skoro na letišti." Zasměje se.
,,Taky jsi mi chyběl."
,,Bylo to v pohodě s tím Kylem? Nedělal ti nic? Neměl na tebe nějaké sexuální narážky? Nemám ho nechat zabít?" Začne na mě chrlit milion otázek a já mi přitisknu prst na rty aby ztichl.
,,Chvilkami jsme si lezli na nervy, ale myslím, že je to můj kamarád." Zarazí se a nadzvihne obočí.
,,Tak kamarád." Zamračí se.
,,Ty žárlíš?" Rozesměju se ale on pouze nesouhlasně zakýve.
,,Já nikdy nežárlím." Zasyčí.
,,Můžeš přiznat, že žárlíš." Poškádlím ho.
Už jsem oblečená ve stejném oblečení co včera a sedím ve velké černé limuzíně. Jedeme do panství Vasiljevů. Do mého bývalého domova. Celou cestu jsem nervozní a hraju si se vším kolem. Mattew sedí vedle mě, ale po celou dobu si na tváři drží vážný pohled.Netoužím po tom se setkat s rodinou, nechtěla jsem je už dokonce mého života vidět, ale Mattew trval na tom, že pojedu s nimi. Nešlo ho přesvědčit.
Kyle sedí vedle řidiče se kterým o něčem důležitém komunikuje. Nebo aspoň to vypadá důležitě. Dmitrij pro nás poslal auto a teď čeká v panství. Vyrazil domů brzy ráno.
Neví co se bude dít a mám z toho poměrně obavy. Cokoliv se může zvrtnout, Dmitrij se může klidně otočit proti nám a klidně nás nechat zabít. Třeba se přes nás chtěl pouze dostat k síle. Nemyslím si že by to udělal ale je to taky možnost.
Auto zastaví a ocitneme se před velkým domem. Kyle mi otevře dveře a já vstoupím. Než se stihnu nadechnout tak se vedle mě objeví Mattew.
,,Princezno?" Promluví na mě když celá zmrznu a několik dlouhých vteřin se ani nehnu.
,,Já se bojím." Vydechnu když je Kyle s řidičem dostatečně daleko od nás. Mattew překvapeně nadzvedl obočí.
,,Nic se ti nemůže stát když tu jsem s tebou." Vtáhne mě do objetí a ruku si zaplete do mých vlasů.
Nabídne mi rámě a vyrazíme do obrovského sídla. Netrvá dlouho a dveře se otevřou. Spatřím Dmitrijho, po sestrách a matce ani stopy.
,,Pojďte dál." Vyzve nás a jsme mu v patách do místnosti kde dříve usedával můj otec se svými lidmi. Dmitrij vždy seděl po jeho pravici ale teď je v čele stolu on.
,,Nechám tvoji matku a sestry odvézt pryč. Někam daleko aby nemohli zasahovat do mých věcí. Je mi jasné že by mě chtěly sesadit, ať se ti to líbí nebo ne, musím to udělat." Jeho slova mě překvapí. Tohle jsem nějak nečekala.
_____________________________________________
Budu ráda za hlasy<3
Omlouvám se, že dlouho nic nevyšlo ale snažila jsem se nekazit si na poslední chvíli známky. Budu upřímná také jsem moc neměla motivaci psát.
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně