Pohled AnnastasiePo boku Dmitrijho a otce jsem se vydala do hlavní místnosti za matkou a sestrami. Kousek od nich seděl na židli on. Popíjel víno a ty dvě se před nim nakrucovaly. Nevěnoval jim žádnou pozornost, nenápadně tuším, že jsem ho zaujala, což pro mě dobré určitě není.
,,Jsem rozhodnutý, jednu z nich si za pár dnů odvezu domů." Otcovi se na tváři vykouzlil vítězný úsměv. Moje srdce se rozbušilo když pohled zakotvil na mé osobě. Zase jsem spatřila ty jeho pronikavé oči. ,,Chci ji." Ukázal směrem na mě a já spatřila ty zmatené pohledy mojí rodiny. Otec byl zmatený a ty další tři mě zabíjeli pohledem. Z očí Victorie začaly téct velké slzy.
,,Všechno dosereš ty krávo!" Vlepila mi facku. Kolikátá že to je tenhle večer? druhá? Já se za ní chytla a znovu ucítila tu štiplavou bolest. ,,Kdyby jsme tě ten večer domlátili víc všechno je jinak! třeba by jsi chcípla." Benoni svraštil obočí a čekal co se bude dít dál.
,,Victorie!" Okřikl ji otec a všechny oči v sále se otočily směrem k nám. Asi ho zarazilo že právě teď se desítky lidí dozvěděly, že mlátí svoji nejmladší dceru, ale na druhou stranu to je v mafii normální ne? Všichni o tom musí vědět tak nechápu ty zmatené pohledy.
,,Svatba bude pozítří." Vážně se naroval.
,,Myslel jsem, že bude za dýl nevím jestli to stihneme přichystat takhle narychlo-" Začal stresovat otec, ale Benoni mu skočil do řeči.
,,Svatba bude pozítří, nemůžu se dočkat až spatřím svoji nevěstu v celé své kráse. Za hodinu přijdu do vaší kanceláře Vasiljeve." Řekl bez emocí a poté jemně políbil mojí ruku. Vydal se směrem ke dveřím a k němu se přidal nějaký zrzek. Opustil místnost a já se cítila hrozně bezmocná.
,,Svatba bude pozítří do té doby neopouštěj pokoj jak moc dobře víš nesmí tě do svatby vidět, jídlo ti budou nosit do pokoje. Zítra přinesou svatební šaty a další věci." Řekl otec a já souhlasně přikývla. ,,Dej se do kupy." Dodal a já zamířila do pokoje. Už nemám náladu na to poslouchat ty jejich debilní kecy. Došla jsem do pokoje a zabouchla za sebou dveře. Nevím co si má myslet. Za pár hodin se stanu manželkou budoucího šéfa italské mafie což zní poměrně strašidelně. Na druhou stranu jsem ráda, že odtud konečně vypadnu, tohle místo na mě zanechalo nekonečno moc hrozných vzpomínek plných utrpení a bolesti. Nevím co mě čeká tam, ale musím doufat, že to bude lepší... Z přemýšlení mě vyrušilo otevření dveří ve kterých stály tři nasrané postavy.
,,Posrala jsi si to holčičko." Za vlasy mě chytla nasraná matka a já vykřikla bolestí.
,,Co jsem vám udělala já si to nevybrala!" Zaječela jsem a přiletěla mi rána do obličeje. ,,Myslíte že ho chci? nechci!" Zaječela jsem znovu a z očí se mi začali kutálet slzy.
,,Se koukni jak jsi tam vypadala! Vypadala jsi jako děvka, proto si tě vybral." Vzala svíčku vedle mé postele Victorie, mně se rozšířily zorničky a nasucho jsem polkla. Věděla jsem co mě čeká. Nechtěla jsem to zažívat znovu. Moc dobře jsem věděla co se mi každou chvilkou stane. Pokusila jsem se vstát, ale bohužel se mi to nepovedlo. Matka mé ruce přivázala nabiječkou k posteli. Pokusila jsem se z toho dostat, ale nešlo to.
Všude po tvářích mi tekly slzy a z mých úst se vydal hlasitý výkřik po tom co svíčku položila na mojí kůži. ,,Mohla jsem být manželkou vysoce postaveného mafiana a ty jsi mi to dosrala. Celé jsi to dosrala. Měla jsi chcípnout při porodu! Měla jsem tě udusit polštářem, měla jsem tolik příležitostí." Procedila skrz zuby Victorie a znovu na mojí kůži položila plamen svíčky. Trvalo to několik minut plných bolesti.
Celou dobu jsem ječela a můj křik se rozezníval celým domem. Byla jsem zoufalá a doufala, že to co nejdříve skončí. Svíčkou se s úšklebkem začala přibližovat k mým očím což upoutalo mojí pozornost. Po zádech mi přejel neskutečný mráz. ,,Právě ti vypálím ty tvoje nádherná očíčka. Seberu ti jedinou věc díky které jsi speciální." Začala jsem se rychle kroutit a pokoušela se tomu vyhnout, ty tři se s úšklebkem zlomyslně zasmály a já už čekala to nejhorší.
Místností se rozezněl výstřel který zasáhl lampičku pár centimetrů odemne. Oči jsem přesunula ke dveřím kde stál někdo koho jsem nejméně čekala. On.
_____________________________________________
Budu moc ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně