Pohled Annastasie
,,Vstávat!" Křikne mi přímo u ucha Kyle a já se jedním pohybem převalím z postele. On propukne v záchvat smíchu. ,,Jsi se měla vidět." Začnu se zvedat z podlahy a hodím na něj zabijácký pohled. Trávím s ním pár dnů a už mi leze na nervy.
Vzhlédnu na hodiny, je teprve sedm. ,,Proč mě sakra budíš tak brzy." Štěknu po něm.
,,Jdeme běhat, střílení není jediná věc která ti musí jít jestli chceš v tomhle světě přežít." Neochotně přejdu ke skříni.
,,No dobře tak vypadni musím se převléknout." S vítězným úsměvem opustí místnost. Pěstí bouchnu do skříně a začnu hledat nějaké vhodné oblečení na běhání. Snad nikdy jsem nebyla běhat a když už jsem někam běžela tak jsem se zrovna dvakrát nepředvedla.
Navléknu na sebe světle modrou sportovní podprsenku a k tomu bílé volné kraťasy. Vlasy bílou mašlí svážu do vysokého culíku, obličej si pouze opláchnu.
Kyle předemne na stůl položí bílý jogurt se lžičkou uvnitř a následně skleničku s vodou. ,,Měla by jsi něco sníst." Bez jakéhokoliv váhání se pustím do jídla. ,,Kontaktoval jsem Luca a ten následně šefa, nechce aby jsi se učila střílet prej se to pro někoho takového nehodí." Málem mi zaskočí jogurt.
,,Kyle," začnu škemrat.
,,Nenechala jsi mě to doříct, když slíbíš že z toho nebudu mít problém já, tak klidně můžeme začít už dnes odpoledne. Myslím si totiž že máš pravdu." Oči se mi rozzáří nadšením. ,,Ale budeme chodit i běhat a boxovat ať ti to střílení k něčemu vůbec je." Mrkne na mě.
,,Tak na co čekáme." Strčím do sebe poslední lžičku jogurtu a následně do sebe naleju celé pití.
Nazuju se do bot a Kyla mám hned v patách. ,,Aspoň ti to tady pořádně ukážu jen přece jsme se zatím zdržovali spíše doma."
Vyčerpaně padnu u dveří a on se mi vysměje. Jsem rudá jak rajče a teče ze mě extrémní množství potu. Tohle kdyby viděl Mattew...
Nečekala jsem že v běhání budu až tak hrozná. ,,Večer nás čeká ještě jedno kolo." Snaží se v sobě udržet smích když na něj vykulím oči. ,,Ale jestli to chceš vzdát?" Snaží se mě přesvědčit.
,,Už se nemůžu dočkat na večer." Rychle vstanu ze země a snažím se usmát aby si myslel že mi to absolutně nedalo zabrat a že jsem naprosto v pořádku.
Vydám se rovnou do sprchy a moje myšlenky se zaseknou u Mattewa co teď asi tak dělá? Jak se vlastně má? A hlavně kdy ho konečně uvidím?
Pustím na sebe studenou sprchu a začnu vzpomínat na tu noc co jsem spolu byli nazí na pláži nebo na to jak jsem si užila naše poprvé. Doufám že o mě teď neztratí zájem když už se mu splnilo to po čem tak toužil.
Obléknu se do fialových letních šatů a sednu si na gauč. V televizi hraje nějaká romantická komedie která mě hned vtáhne do děje.
Kyle sedí na gauči a s někým si píše. ,,Komu píšeš?" Promluvím na něj a on ke mně zvedne hlavu.
,,Zařizuju to dopoledne." Nedůvěřivě přikývnu a dál se koukám na televizi.
_____________________________________________
Budu ráda za hlasy<3
ČTEŠ
Mafia-InfiniteLove
RomanceŽivot 16 leté Anastasie se naprosto změní, když se budoucí vůdce italské mafie rozhodne, že si vezme jednu z dcer vážené ruské mafiánské rodiny. ~Volné pokračování-> Mafia-HatefulLies~ 14+obsahuje spicy scény, násilí a zbraně