Tsunade razem z Jirayią postanowili odwiedzić pewną rodzinę. Dokładniej mówiąc, rodzinę Uzumakich. Minato z Kushiną niebawem mieli powitać swojego syna. Jak wiadomo Tsunade tak samo była w ciąży, więc chcieli wymienić się między sobą kilkoma kwestiami.
Białowłosy przyrzekł sobie, że będzie towarzyszyć matce jego przyszłej córki przez całą jej ciążę. Nie chciał uciekać od obowiązku. Wyobrażał sobie już uśmiech jej córki gdy on będzie przynosić jej słodycze czy zabawki, które udało mu się zdobyć w podróży.
***
Dwójka Sanninów znajdowała się w domu rodziny Krwawej Habanero i Żółtego błysku Konohy. Atmosfera była miła. Senju wraz z Uzumaki plotkowały, jednak ich głównym tematem była wyprawka dla noworodka, ubrania dla dzidziusi i tego typu sprawy. Obie kobiety nie mogły się doczekać przyjścia na świat swoich dzieci. Tsunade jednak musiała poczekać trochę dłużej.
Minato trzymał w ręce książkę pod tytułem "Opowieść o niezdarnym ninja i zbyt temperamentnej Kunoichi". Widać było jego zaciekawienie tą książką.
-Bardzo podobają mi się główni bohaterowie tej książki.-Oznajmił Minato.
-Naprawdę tak myślisz?-Zarumienił się lekko Jirayia.-Nie jest ona jakaś niezwykła.-Dodał.
-Nie, jest świetna.-Odpowiedział, zamykając dzieło literackie.-Naruto... Ten chłopak bardzo ciebie przypomina.-Zauważył.-Tak samo Asami, wydaje mi się, że jest naprawdę podobna do Tsunade-Sama.-Dodał.
-Tak myślisz?-Odpowiedział, drapiąc się po szyi.
-Tak sobie myślałem...-Mówił przekonany.-Mam nadzieję, że nasze dzieci zostaną tak samo wspaniałym shinobi jak i kunoichi, jak w tej książce.-Uśmiechnął się.-Dlatego proszę cię, o zgodę na nazwanie mojego syna jego imieniem.-Poprosił, na co czarnooki się zdziwił.
-Jesteś tego pewien?-Zapytał się.-To tylko przypadkowe imię, wpadłem na nie, jedząc ramen!-Przyznał.
-Naruto... Wspaniałe imię.-Wtrąciła się do rozmowy Kushina.-Asami jest także pięknym imieniem.-Zauważyła.-Chciałabym, żeby nasze dzieci miały taką więź jak Naruto i Asami.-Zaśmiała się.
-W takim razie...-Zaczęła Tsunade.-Jirayia, my też nie mamy imienia dla naszej córeczki.-Zauważyła.
-Naruto i Asami?-Powtórzył Jirayia.-To prawda, ich duo jest naprawdę świetne. Naprawdę do siebie pasują.-Zaśmiał się. Bowiem, dwójka głównych bohaterów już od pierwszego spotkania byli przyjaciółmi. I zostali nimi na wieki.
-Czyli postanowione? Naruto i Asami... Już nie mogę się doczekać.-Uśmiechnęła się blondynka.
***
CZYTASZ
Niezdarny Ninja i zbyt temperamentna Kunoichi -|Naruto FF| - | Zwój pierwszy|
FanfictionW młodości, gdy Jiraiya dopiero zdobywał doświadczenie jako pisarz, napisał książkę zatytułowaną "Opowieść o Niezdarnym Ninja i Zbyt Temperamentnej Kunoichi". Kilka lat później jego ukochana powiła córkę, Asami Senju. W tym samym okresie, jego najzd...