5. Anahtar

6.3K 438 93
                                    

Ben geldiiim!!!

Bölümleri erken atıyorum ancak sizce akşam atmam daha mı iyi olur? Bilemiyorum son iki sefer gündüz atıyorum ancak sanki akşam atmam gerekiyormuş gibi geliyor bxpemcoe

Kalben- Fırtınalar
*Şarkıların bölümle alakası yok çiçeğim.*

Keyifli okumalar!



*Aynı gün/ 15.28*

Zil sesi tüm evin içinde yankılandığı an yerimden kalktığımda tip tip baktı Kadir bey bana. "Otur kız yerine, anladık abin geldi."

"Açmayacak mıyız kapıyı?"

"Ben açayım!" Defne babasının kucağından aşağı atladığında bu sefer ona engel olan Yaman amcasıydı. "Vallahi kapatacağım odaya seni." Diye hayıflandı amcası. Bana çevirdi bakışlarını. "Sen aç kapıyı Naz."

Ona başımı salladım ve salondan çıktım hızla. Defne'nin bir çığlık attığını ise o anda duyabilmiştim.

"Naz!" diye bağırdı Selen yenge. "Kapıyı Defne açsın olur mu?" Bakışlarım arkamda kalan salon kapısına döndüğünde Defne pıtı pıtı koştu yanıma. Gözlerini kocaman açmış, sanki kilometrelerce koşmuş gibi nefes nefese kalmıştı.

"Ben açayım mı?" dedi tatlı tatlı. Ona gülümsedim ve başımı salladım. Kocaman sırıttı ve kapıya koştu. Arkasından ilerledim ve koridorda omzumu duvara yaslayarak onu izlemeye başladım. Kapı bir kez daha çalındığında parmak uçlarına çıktı, parmaklarını kapı kulpuna doladı ve aşağıya çekti. Kapı aralandığında uzun boyu ve yapılı vücuduyla beliren abimin bakışları karşısında birini bulamayınca ona hayran bakışlarla bakan Defne'yi fark etti.

Defne boynunu geri atarak abime baktığında, "ay!" dedi kıkırdayarak. "Başım döndü."

"Allah Allah," dedi abim ona gülümseyerek bakarken. Ayakkabılarını çıkardığında eğildi, Defne'yi kucağına aldı ve içeri girdi. Arkasından kapıyı kapattığında onları izleyen beni fark etti sonunda.

"Abisi," dedi bir kolunun altına beni alırken. Saçlarıma bir öpücük kondurdu. "Ne yaptın?"

"Hiç." Omuz silktim. "Seni yormadım değil mi?"

"Yordun biraz. Neyse ki ödeşiriz." Göz kırptı ve Defne'nin işaret ettiği salona doğru ilerledi. Arkalarından sakin adımlarla bende gittiğimde Mahir'in burnundan sert bir nefes verdiğini duydum.

"Kızım yorma abini, gel sen benim kucağıma."

"Hayır!" diye bağırdı Defne. Kollarını abimin boynuna doladığında abim daha sıkı tuttu onu düşmemesi için.

"Hoş geldin oğlum," dedi Seher hanım hafif bir baş işaretiyle. Defne abimin kucağında olduğundan sarılmamıştı.

ALTIN KADEHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin