33. Altın Kadeh Tohumları

7.4K 847 207
                                    

Yol Boyunca- Bir Beni Sevmedin

Kaldık Böyle- İşgal

Keyifli okumalar!!!!!

🗣️

*Simay Naz*

̶S̶i̶m̶a̶y̶ ̶N̶a̶z̶ ̶A̶k̶ç̶a̶.

̶S̶i̶m̶a̶y̶ ̶N̶a̶z̶ ̶A̶k̶g̶ü̶l̶.

Simay Naz.

Soy adı olmayan, bir ailesi olmayan, kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan Simay Naz.

Bu zamana dek kin tutabildiğimi düşündüm, acımasız olduğumu, insanlarla empati kuramadığımı, düşüncesiz olduğumu...

Ve sonra fark ettim ki bunların hiçbirine uymuyordum. Fark ettim ki ben, bu dünyadaki en zayıf insandım.

Bir insanı sevgiyle çok kolay alt edebilirdiniz. Beni sevgiyle kandırmışlardı.

Gerçekti ya da değildi, ben yüzüstü bırakılmıştım. İlk kez yaşanmıyordu tabii ki, Akça'lar ile bunu defalarca kez yaşamıştım ancak bu kez yaralarım daha fazlaydı çünkü öncesinde beni kimse kendisine inandırmak için çabalamamıştı, kimse beni sevdiğini söylememişti, kimse beni mutlu etmek için çabalamamıştı, kimse benden özürler dilememiş, yüreğime umut tohumları ekmemişti.

Onlar ekmişlerdi, bende inanmıştım. İnanmış ve yaralanmıştım. Biliyorum bundan sonra kimseye bu kadar çabuk güvenemeyeceğim.

Kapıya vurulan birkaç yumrukla beraber bakışlarım mutfağın kapısına kaydı. Sanki dış kapıyı görebilecek gibi bakışlarımı çekmedim. İstemsizce gözlerimin önüne birkaç gün öncesi geldi.

Yemek yiyemediğim için mi yoksa hastalanıyor muydum bilmiyordum ama midem bulanıyordu. Belki de aynı videoyu izlemek beynime ve mideme iyi gelmemişti çünkü istifar etmiştim. Üstesine kapı çalıp duruyordu ve ben kapıya ulaşamayacak kadar bitkindim.

"Naz'ım," kapının diğer tarafından gelen ses gözlerimi doldurduğunda kapıya ilerlemeye çalışmamış, koridorda yere çökmüştüm. "Buradasın değil mi? Babam... Kurban olduğum aç kapıyı, yalvarırım babam." istifar etmekten nefret ediyordum, boğazım yanıyordu. Bu yüzden ağlıyorum, onun sesini duyduğum için değil, bana babam diyerek seslendiği için değil.

"Çok özledim kızım," dediğinde bir hıçkırık kaçacaktı dudaklarımın arasından. Bu yüzden bir elimi hızla ağzıma kapamıştım ağlarken. Özlediysen niye gelmedin baba? Ben bekledim saatlerce, günlerce de beklerdim gerekirse ama sen hiç bana gelmek istememişsin ki.

ALTIN KADEHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin