Dla Zakurzonego, bo widocznie art to za mało.
POZNAŃ - PODSTAWÓWKA NR. 69
Klasa VII B
- Zakurzony (Dust): Młody chłopak o blond, jasnych włosach, 165cm.Chodzi do podstawówki nr.69.Miły i uprzejmy, nie udziela się zbytnio w klasie ale nie jest również cichy.
- Mroczny (Darknes): Wysoki chłopak o czarnych wlosach, zazwyczaj chodzi w bluzach.Chodzi do podstawówki z Zakurzonym.Zazwyczaj podrywa zakurzonego w ramach żartów.Ma dziewczynę.Zabawy i zazwyczaj głośny, sarkastyczny.
- Amelia : Dziewczyna Mrocznego, chodzi z nim do podstawówki i do klasy.Stylowa, dość szczera dziewczyna.Nieco wredna dla Zakurzonego.Średniego wzrostu szatynka.
- Kitek : Brązowowłosa, szczupła, niska dziewczyna.Dość cicha. Zazwyczaj siedzi z Szarą w ławce.
- Szara : Białowłosa dziewczyna z zielonymi oczami, uwielbia farbować swoje włosy ale czasami dostaje uwagi za to.Uwielbia popcorn i trzyma się głównie z Kitkiem, i nienawidzi Amelii gdyż ta ukradła jej kiedyś crusha.
- Rozżarzona : Czarnowłosa dziewczyna z zielonymi oczami, dość uczciwa i praktycznie bez wrogow, ale trzyma się z Amelią.
- Cat : Jej pełne imię to Catherine ale woli Cat. Trzyma z Rozżarzoną i Amelią, Ma brązowe włosy i ubiera tylko Nike. Bogata dziewczyna.
- Wilczy(Nazwisko: Skrzydło) : Zawsze ten na drugim miejscu. Prawie najlepszy gracz koszykówki w szkole. Ma białe włosy i 181cm.Zazwyczaj ubiera się jakby ciągle miał W-F.Legedny głoszą że może być powiązany jakoś z Pizdariuszem.
-Krzywa Łapa : Niczym postać w tle. Trzyma się Wilczego i zazwyczaj nie jest zauważany.
Klasa VII A
- Rekin : Były Amelki, Jest niskim, czarnowłosym chłopakiem.Jest dość cichy ale zdecydowanie nie jest wzorowym obywatelem z perspektywy policji.
- Pizdariusz : Starszy kolega Rekina, nie zdał kilka razy klasy. Wysoki Blondyn, Według uczniów jest sigmą gdyż wylał wiadro z wodą na panią od matmy.
- Milka : Sławna na tt książkara. Ma długie, brązowe włosy i ubiera luźne ubrania.Zazwyczaj cicha.Nosi okulary.
- (Jasny) Ser : Niska, Głośna blondynka która ćwiczy Siatkówkę.
NAUCZYCIELE
- Jasna: Pani od matematyki. Uprzejma ale uczniowie się nad nią znęcają.
- Grażyna: Pani od angielskiego grupy 1 (Amelii, Mrocznego, Zakurzonego, Kitka,Szarej i Cat)
- Merlin: Psycholog szkolny.Aktualnie tylko płacą mu za popijanie herbatki i znęcanie się psychiczne nad dziećmi.
Ma brązowe włosy i zewnątrz wygląda na super gościa (tak nie jest).
Ma bliznę na nodze której nikomu nie pokazuje.POZNAŃ
- Kosmitka: Od śmierci jej matki - Liściastej - założyła swój mały gang mający na celu zlikwidować Burmistrza Poznania, by się zemścić.
Wysoka kobieta posiadająca blond włosy.Zielonooka oraz ambitna.Działa pod przykrywką "Piaskowa".- Błękitna: przyjaciółka i współpracowniczka Piaskowej.Wygląda praktycznie jak ona ale jest niższa i ma błękitne oczy.Od zawsze była przyjaciółka Piaskowej.
- Strażnik: Detektyw(ka) z komendy głównej policji.Kobieta ma czarne,krótkie włosy i niebieskie oczy.jest dość niska więc może wyglądać jak uczennica.Jej misją jest złapanie poszukiwanej od 5 lat Piaskowej.Matka Kitka. Dziala pod przykrywką "Bochenek".
- Burmistrz Poznania (Sójek): Wysoki (najprawdopodobniej) mężczyzna o brązowych, bujnych włosach.Legendy głoszą że zrobił jakiś deal z Liściasta dawno temu.
- Jeżynek: jakiś npc bezdomny, ziomek Pizdariusza.
- Astral: Komendantka Policji, Mniej więcej na tym samym poziomie co Strażnik. Koszmar rekina.
- Ćma: Funkcjonariusz policji, przyjaciel Astrala i Strażnika, Jako niebinarna osoba używa zazwyczaj zaimków It/Its, Czarnowłosy i nieco wyższy od Strażnika.
- Wronia: Szefowa małej Kwiaciarni w centrum na rogu przy galerii Posnani
- Pikachu: Stary przyjaciel Liściastej, poszukiwany gangster - Po śmierci Liścia rozbił ich grupę przestępczą.
- Kapeć: Młodsza siostra Pikachu, mniej więcej jest w wieku Piaskowej.
W czasie książki mogą się pojawić postacie, których nie będzie tutaj!
CZYTASZ
Podczas Deszczu ✩ Love Story
Action(17+) Zakurzony i Mroczny są przyjaciółmi od dzieciństwa.Chodzili do tego samego przedszkola i teraz do tej samej szkoły.Jednak w mieście pojawia się nagle morderca z przeszłości szukający drogi odkupienia... Czy ich przyjaźń przetrwa? Co się stanie...